• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

Το παράδειγμα της Ελβετίας, οι Έλληνες αυτοκινητιστές και το κράτος …large!

14 Ιουλίου, 2021
in ΑΡΘΡΑ
Μην πυροβολείτε τους φορτηγατζήδες!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Θα μπορούσε να είναι ένας αυθαίρετος αστεϊσμός, όμως, έχει μια λογική, το γεγονός ότι, οι Ελβετοί δεν αντέχουν – ως φτωχοί – το χαράτσι του φόρου άνθρακα που θέλει να τους επιβάλει η κυβέρνηση, και για αυτό το λόγο στράφηκαν σε δημοψήφισμα για να δουν αν πρέπει να το υποστούν ή όχι.

Αντιθέτως, οι Έλληνες, ως πλούσιοι και πιο …λαρτζ, συνεχίζουμε να πληρώνουμε φόρους και πρόστιμα για τις εκπομπές ρύπων, λόγω της αλόγιστης χρήσης λιγνίτη, ενώ, δεν μας καίγεται καρφί, το γεγονός, ότι η ΔΕΗ, εξαιτίας αυτού του χαρατσιού, έχει μετατραπεί σε προβληματική εταιρεία.

Related posts

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

23 Μαΐου, 2025
Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

29 Μαρτίου, 2022

Στην Ελβετία αρνήθηκαν να υπάρξει μια ειδική φορολογία για τις εκπομπές ρύπων, επειδή, δεν θα το άντεχαν οικονομικά, ενώ, στην Ελλάδα, που ο φόρος αυτός επιβάλλεται για κάθε τόνο διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπουν οι μονάδες που καταναλώνουν κάρβουνο, τα χρήματα ρέουν από τα μπατζάκια μας.

Ο φόρος αυτός θα μπορούσε σε πολλές περιπτώσεις να είχε αποφευχθεί, αν, υπήρχε μια συγκροτημένη πολιτική, για την διαχείριση των εκπομπών ρύπων.

Αν δηλαδή, υπήρχε – και πριν ξεκινήσουν τα πρόστιμα και τα χαράτσια – να ξεκινούσε μια πολιτική, που θα κατέγραφε πρωτίστως, στον γηρασμένο στόλο των φορτηγών, την κατάσταση τους, να γινόταν μια έρευνα για τις ανάγκες των μεταφορικών επιχειρήσεων, από τους πιο μικρούς έως και τους πιο μεγάλους, και να πριμοδοτούσε η χώρα μας, τους συνεπείς και όσους βλέπουν την μεταφορά στο μέλλον με θετική ματιά, με νέα, σύγχρονα φορτηγά, που θα αναβάθμιζαν τις υπηρεσίες τους στον μεγάλο, κλάδο των χερσαίων μεταφορών.

Μια πριμοδότηση, που θα συνέβαλε μακροπρόθεσμα στην εξοικονόμηση μεγάλων χρημάτων – ακόμη και των προστίμων από την ΕΕ, μιας και τα σύγχρονα φορτηγά καίνε πολύ λιγότερο από ένα παλαιότερο, έχουν νέους κινητήρες και μηχανικά μέρη, που δεν επισκέπτονται κάθε δύο και τρεις το συνεργείο, κινούνται άνετα, χωρίς ο οδηγός να «γερνάει» πίσω από το τιμόνι, σε κάθε αβαρία, και τα χρήματα, από την χρήση ενός νέου φορτηγού, να επιστρέφουν εμμέσως στην τσέπη του.

Όμως, τα παράπονα μένουν, τελικά παράπονα, οι μακροσκελείς αναλύσεις ξεμένουν στα περιοδικά, και τα site και σήμερα, το πρωί, όπως κάθε πρωί, δεκάδες χιλιάδες Ελληνες αυτοκινητιστές παλεύουν στους δρόμους με φορτηγά, που έπρεπε να είναι στα συνεργεία, αλλά, η τσέπη τους, συνεχίζει να ανάβει αλάρμ, σε μια χώρα που δεν σέβεται ούτε τα πεταμένα χρήματα, ούτε τον κόπο ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι εδώ και πολλές δεκατίες.

Previous Post

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ DAF XG και XG +: Θέτει νέα στάνταρ στην αγορά των φορτηγών!

Next Post

Αγροτικό κάνει ότι και ένα φορτηγό και τραβάει μια νταλίκα 20 μέτρων φορτωμένη με ξύλα (video)

Related Posts

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις
ΑΡΘΡΑ

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

23 Μαΐου, 2025
Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου
ΑΡΘΡΑ

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

29 Μαρτίου, 2022
Ρίσκο να οδηγείς με χαμηλή ακοή και όραση!
ΑΡΘΡΑ

Οδηγοί φορτηγών ετών 69;

27 Φεβρουαρίου, 2022
Μανώλης Προκοπίου: «Χαϊδεύουν την παράνομη μεταφορά, και δίνουν έδαφος στους τυχάρπαστους»
ΑΡΘΡΑ

Μανώλης Προκοπίου: ” H αξία της άδειας ΦΔΧ ήταν το αποκούμπι του. Σήμερα, έχει πέσει στο ναδίρ!”

22 Φεβρουαρίου, 2022
Μεταφέρονται στο λιμάνι της Κέρκυρας οι επιβάτες του φλεγόμενου πλοίου
ΑΡΘΡΑ

Όχι άλλο κάρβουνο!

21 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη κίνηση φορτηγών στην Εθνική, λόγω συσσωρευμένων δρομολογίων, προσοχή στον καπνό!
ΑΡΘΡΑ

“Χρειάζεται τώρα το αφορολόγητο πετρέλαιο”

17 Φεβρουαρίου, 2022
Next Post
Αγροτικό κάνει ότι και ένα φορτηγό και τραβάει μια νταλίκα 20 μέτρων φορτωμένη με ξύλα (video)

Αγροτικό κάνει ότι και ένα φορτηγό και τραβάει μια νταλίκα 20 μέτρων φορτωμένη με ξύλα (video)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

6 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

6 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

6 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

6 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In