Το 2021 «τρέχει», το ζημιογόνο 2020 έφυγε, όμως, τα προβλήματα για τους Αυτοκινητιστές παραμένουν. Η αναδουλειά έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, τα χρέη και τα έξοδα …φουσκώνουν, ενώ, οι οδηγοί των φορτηγών μετράνε απώλειες και ετοιμάζονται να γράψουν νέες χασούρες μέσα στο 2021.
“Ούτε το τεφτέρι για υπολογισμούς δεν κρατάμε” μου ανέφερε σήμερα, στο τηλέφωνο φίλος αυτοκινητιστής, και αυτό επειδή δεν έχει νόημα, όπως μου είπε χαρακτηριστικά, εννοώντας, ότι, τα πάντα είναι ρευστά στην αγορά, ο ένας χρωστάει στον άλλον, και πλέον, όλοι περιμένουν την …Ανάσταση της οικονομίας και σε πρακτικό επίπεδο.
Παρά την καλυτέρευση της εικόνας – όπως η άρση της απαγόρευσης των διεθνομεταφορέων για επταήμερη καραντίνα – οι διεθνομεταφορείς, όπως και οι Εθνικές μεταφορές βάζουν πλάτη στο μεταφορικό έργο, με σύμμαχο το …φιλότιμο και εχθρό το κράτος που δεν βάζει νερό στο κρασί του – πυροβολώντας τους επιχειρηματίες – «εφοπλιστές των δρόμων» με δυσβάσταχτα φορολογικά βάρη.
Και όλα αυτά, την στιγμή , που οι αθέμιτες μεταφορές – όπως το ταξί σε ρόλο κούριερ! – και τα αλλοδαπά κάνουν πάρτι, με σύμμαχο τις γειτονικές χώρες, που «προστατεύουν» τα πρώην ελληνικά φορτηγά, με την σημαία της Βουλγαρίας.
Ήδη, η ελληνική μεταφορά και συγκεκρμένα, ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στις «Χερσαίες μεταφορές» του Γ΄τριμήνου του 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Γ΄τριμήνου 2019, παρουσίασε μείωση 23,1%, ενώ, με πτώση θα κλείσει και το τελευταίο τρίμηνο του 2020.
Και όλα αυτά, την στιγμή, που , η ανανέωση του στόλου των φορτηγών μοιάζει με όνειρο θερινής νυκτός, όντας μια ωρολογιακή βόμβα, για τους μεταφορείς –αυτοκινητιστές, που , ….παγώνουν κάθε επένδυση σε καινούργια φορτηγά και πορεύονται με οχήματα 20ετίας, κοινώς, οχήματα για απόσυρση.