• ΕΜΕΙΣ
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΕΕ: Θέλει νέες, πιο αεροδυναμικές καμπίνες στα φορτηγά!

28 Μαΐου, 2019
in ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΕ: Θέλει νέες, πιο αεροδυναμικές καμπίνες στα φορτηγά!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Φορτηγά με πιο στρογγυλεμένο το μπροστινό μέρος του θαλάμου οδήγησης πρόκειται να κάνουν την εμφάνισή τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους από τη 1η Σεπτεμβρίου 2020, καθώς το Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα την ταχύτερη εισαγωγή του πιο ασφαλούς και οικολογικού σχεδιασμού.

Η απόφαση των υπουργών τροποποιεί τους κανόνες για το μέγιστο μέγεθος των φορτηγών και επισπεύδει την ημερομηνία κατά την οποία επιτρέπεται επιπλέον μήκος γιαπιο στρογγυλό μπροστινό μέρος χωρίς να μειώνεται ο χώρος για το φορτίο. Στις 12 Φεβρουαρίου 2019 επιτεύχθηκε προσωρινή συμφωνία μεταξύ της ρουμανικής Προεδρίας και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Αυτές οι καμπίνες οδήγησης νέας γενιάς θα είναι πιο ασφαλείς, πιο αποδοτικές από πλευράς καυσίμων και πιο άνετες για τους οδηγούς. Είναι λοιπόν μια θετική εξέλιξη για όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου — και για το περιβάλλον.

Răzvan Cuc, Υπουργός Μεταφορών της Ρουμανίας

Η μεγαλύτερη σε μήκος καμπίνα οδήγησης θα μειώσει τα τυφλά σημεία για τους οδηγούς, κάνοντας πιο ορατούς τους ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου όπως πεζούς και ποδηλάτες. Θα μειώσει επίσης τις ζημίες ή τους τραυματισμούς που προκαλούνται σε άλλους χρήστες του οδικού δικτύου σε περίπτωση σύγκρουσης, Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Επιτροπής, αυτό θα μπορούσε να σώσει έως και 500 ζωές ετησίως, κυρίως μεταξύ πεζών και ποδηλατών σε αστικές περιοχές.

Η μειωμένη αντίσταση του αέρα αναμένεται να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων μέχρι και 10%. Οι χαμηλότερες εκπομπές θα συμβάλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Πριν διΦορτηγά με πιο στρογγυλεμένο το μπροστινό μέρος του θαλάμου οδήγησης πρόκειται να κάνουν την εμφάνισή τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους από τη 1η Σεπτεμβρίου 2020, καθώς το Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα την ταχύτερη εισαγωγή του πιο ασφαλούς και οικολογικού σχεδιασμού.

Η απόφαση των υπουργών τροποποιεί τους κανόνες για το μέγιστο μέγεθος των φορτηγών και επισπεύδει την ημερομηνία κατά την οποία επιτρέπεται επιπλέον μήκος γιαπιο στρογγυλό μπροστινό μέρος χωρίς να μειώνεται ο χώρος για το φορτίο. Στις 12 Φεβρουαρίου 2019 επιτεύχθηκε προσωρινή συμφωνία μεταξύ της ρουμανικής Προεδρίας και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Αυτές οι καμπίνες οδήγησης νέας γενιάς θα είναι πιο ασφαλείς, πιο αποδοτικές από πλευράς καυσίμων και πιο άνετες για τους οδηγούς. Είναι λοιπόν μια θετική εξέλιξη για όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου — και για το περιβάλλον.

Răzvan Cuc, Υπουργός Μεταφορών της Ρουμανίας

Η μεγαλύτερη σε μήκος καμπίνα οδήγησης θα μειώσει τα τυφλά σημεία για τους οδηγούς, κάνοντας πιο ορατούς τους ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου όπως πεζούς και ποδηλάτες. Θα μειώσει επίσης τις ζημίες ή τους τραυματισμούς που προκαλούνται σε άλλους χρήστες του οδικού δικτύου σε περίπτωση σύγκρουσης, Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Επιτροπής, αυτό θα μπορούσε να σώσει έως και 500 ζωές ετησίως, κυρίως μεταξύ πεζών και ποδηλατών σε αστικές περιοχές.

Η μειωμένη αντίσταση του αέρα αναμένεται να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων μέχρι και 10%. Οι χαμηλότερες εκπομπές θα συμβάλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Related posts

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

25 Μαρτίου, 2022
Το πρώτο φορτηγό της SCANIA 64 τόνων μπήκε στην πρίζα!

Πόσο κοντά είμαστε στο να επιβληθεί δελτίο καυσίμου στο ντίζελ;

23 Μαρτίου, 2022

Πριν διατεθούν στην αγορά, οι αεροδυναμικές καμπίνες πρέπει να πληρούν τις απαραίτητες απαιτήσεις έγκρισης τύπου. Αυτές θα έχουν θεσπισθεί ως την 1η Νοεμβρίου 2019.

Το επιτρεπτό επιπλέον μήκος μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του θαλάμου — δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυξηθεί το ωφέλιμο φορτίο του οχήματος.

Με τη σημερινή ψηφοφορία στο Συμβούλιο ολοκληρώνεται η νομοθετική διαδικασία. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε στις 26 Μαρτίου 2019. Η απόφαση θα υπογραφεί τώρα και από τα δύο θεσμικά όργανα και θα δημοσιευθεί στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.ατεθούν στην αγορά, οι αεροδυναμικές καμπίνες πρέπει να πληρούν τις απαραίτητες απαιτήσεις έγκρισης τύπου. Αυτές θα έχουν θεσπισθεί ως την 1η Νοεμβρίου 2019.

Το επιτρεπτό επιπλέον μήκος μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του θαλάμου — δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυξηθεί το ωφέλιμο φορτίο του οχήματος.

Με τη σημερινή ψηφοφορία στο Συμβούλιο ολοκληρώνεται η νομοθετική διαδικασία. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε στις 26 Μαρτίου 2019. Η απόφαση θα υπογραφεί τώρα και από τα δύο θεσμικά όργανα και θα δημοσιευθεί στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ.

Tags: αεροδυναμικήευρωπαική ένωσηκαμπίνα,φορτηγά
Previous Post

Οδηγός νταλίκας – Αυτόνομη οδήγηση σημειώσατε 2! (video)

Next Post

ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ E-CMR ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ, ΑΠΟ ΤΗ MED FRIGO, ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ

Related Posts

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ότι πρέπει για κούριερ ταχυπαραδόσεων: Με 5.000 ίππους και τελική 483χλμ/ώρα! (+video)

25 Μαρτίου, 2022
Το πρώτο φορτηγό της SCANIA 64 τόνων μπήκε στην πρίζα!
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο κοντά είμαστε στο να επιβληθεί δελτίο καυσίμου στο ντίζελ;

23 Μαρτίου, 2022
Σοκαριστική σύγκρουση για δύο φορτηγά, το ένα …πετάχτηκε στον αέρα (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σοκαριστική σύγκρουση για δύο φορτηγά, το ένα …πετάχτηκε στον αέρα (+video)

10 Φεβρουαρίου, 2022
Τρομακτικό! Οδηγός φορτηγού κάνει …σμπαράλια IX, γλίτωσαν από θαύμα (video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τρομακτικό! Οδηγός φορτηγού κάνει …σμπαράλια IX, γλίτωσαν από θαύμα (video)

5 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη διαμαρτυρία αυτοκινητιστών στον Καναδά εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού ( +video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μεγάλη διαμαρτυρία αυτοκινητιστών στον Καναδά εναντίον του υποχρεωτικού εμβολιασμού ( +video)

30 Ιανουαρίου, 2022
Για αυτό δεν κλείνουν οι δρόμοι στο εξωτερικό, επειδή έχουν βρει την συνταγή! (+video)
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Για αυτό δεν κλείνουν οι δρόμοι στο εξωτερικό, επειδή έχουν βρει την συνταγή! (+video)

29 Ιανουαρίου, 2022
Next Post
ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ E-CMR ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ, ΑΠΟ ΤΗ MED FRIGO, ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ

ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ E-CMR ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ, ΑΠΟ ΤΗ MED FRIGO, ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

2 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

2 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

5 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In