• ΕΜΕΙΣ
Σάββατο, 18 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ

Επιστολή διαμαρτυρίας ΟΦΑΕ επειδή δεν στηρίζονται οι Μεταφορείς

23 Μαρτίου, 2020
in ΝΕΑ
Επιστολή διαμαρτυρίας ΟΦΑΕ επειδή δεν στηρίζονται οι Μεταφορείς
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Προς:

Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας

Related posts

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

23 Μαΐου, 2025
Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024

Κυριάκο Μητσοτάκη

Θέμα: “Eξαίρεση των ΚΑΔ που αφορούν τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές από τα ελεύθερα επαγγέλματα που συμπεριλαμβάνονται στα έκτακτα μέτρα στήριξης που έδωσε η Ελληνική Κυβέρνηση”

Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,

            Σε συνέχεια της υπ’αριθμόν πρωτοκόλλου Α12/0242/16.3.30 επιστολής που Σας απευθύναμε, θα θέλαμε να επανέλθουμε στο ζήτημα λήψης έκτακτων μέτρων στήριξης των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις οδικές μεταφορές, οι οποίες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα λόγω των επιπτώσεων του κορωνοϊού στην αγορά.     

            Προς μεγάλη μας έκπληξη, αλλά και έντονη δυσαρέσκεια, διαπιστώνουμε πως ενώ η Κυβέρνηση έλαβε άμεσα έκτακτα μέτρα για την ενίσχυση και την στήριξη σχεδόν όλων των ελεύθερων επαγγελμάτων, άφησε εκτός των μέτρων ελάχιστες ειδικότητες, μεταξύ των οποίων και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Είναι προφανές πως κάτι τέτοιο μόνο εκ παραδρομής μπορεί να έγινε, παρερμηνεύοντας την τρέχουσα κατάσταση με την μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα, υγειονομικό εξοπλισμό και καύσιμα), η οποία όμως αντιστοιχεί σε ένα πολύ μικρό ποσοστό της αγοράς, της τάξεως 8-12%, ενώ η υπόλοιπη έχει παροπλιστεί εντελώς, με εμπορικά καταστήματα και επιχειρήσεις να παραμένουν κλειστά, καθώς επίσης και με μεγάλη μείωση του εξαγωγικού και εισαγωγικού έργου λόγω της δυσχερούς κατάστασης στην διεθνή αγορά και των περιοριστικών μέτρων που λαμβάνει κάθε χώρα.

            Αναλυτικά, η τρέχουσα κατάσταση της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών σχετικά με τα ποσοστά εν ενεργεία δραστηριότητας, εκτιμάται με μόλις το 10% της αγοράς να παραμένει ενεργό για την τροφοδοσίας των νοσοκομείων, των φαρμακείων και των αλυσίδων καταστημάτων τροφίμων (super markets), ενώ ελάχιστοι μεταφορείς συνεχίζουν ακόμη την μεταφορά πρώτων υλών και προϊόντων σε βιομηχανικές επιχειρήσεις, ένα μικρό ποσοστό των βυτίων υγρών καυσίμων συνεχίζουν τον ανεφοδιασμό όσων πρατηρίων καυσίμων παραμένουν ανοιχτά, ένα πολύ μικρό ποσοστό δραστηριοποιείται στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από/προς τα λιμάνια της χώρας, η οποία παρουσιάζει σημαντική πτώση, ενώ οι αστικές διανομές σχεδόν δεν λειτουργούν στην παρούσα φάση, καθώς επίσης ενεργό παραμένει και το 30% των φορτηγών που μεταφέρουν εμπορεύματα ελεγχόμενης θερμοκρασίας (φορτηγά-ψυγεία). Στην περίπτωση των διεθνών μεταφορών δε, τα δρομολόγια προς Ιταλία, Γερμανία και Γαλλία, όπου σημειώνεται και ο μεγαλύτερος όγκος μεταφορικού έργου, έχουν μειώσει την συχνότητά τους κατά 80%, καθώς και τα περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας και οι αυστηροί έλεγχοι στην Ευρώπη λειτουργούν ανασταλτικά για την διενέργεια διεθνών μεταφορών, οι οποίες στο επόμενο χρονικό διάστημα εκτιμάται πως σχεδόν θα σταματήσουν.

            Θεωρούμε προφανές πως ο κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών είναι ένας από τους κλάδους που έχει υποστεί τεράστιες ζημιές λόγω της πρωτοφανούς κρίσης την οποία διανύουμε, ενώ παράλληλα δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως ήδη η ελληνική μεταφορά βρισκόνταν σε δεινή οικονομική κατάσταση και οι επαγγελματίες του κλάδου αντιμετωπίζουν σοβαρά ζητήματα βιωσιμότητας, ενώ πλέον όλοι αναρωτιούνται τι θα πρέπει να γίνει με το προσωπικό τους και για πόσο θα μπορέσουν να το κρατήσουν ενεργό τώρα που βρίσκονται σε κατάσταση αδράνειας.

Παρακαλούμε πολύ όπως αναθεωρήσετε την λίστα των ΚΑΔ που συμπεριλαμβάνονται στα έκτακτα μέτρα ενίσχυσης που έλαβε η Κυβέρνησή Σας, συμπεριλαμβάνοντας και τους ΚΑΔ των οδικών μεταφορών εμπορευμάτων (ΚΑΔ 4941…). Σε αντίθετη περίπτωση, κινδυνεύουμε με το κλείσιμο πολλών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και μεγάλη απώλεια θέσεων εργασίας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την εθνική μας οικονομία αλλά και για την ομαλή λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητά της, η οποία αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας!

Previous Post

ΠΣΧΕΜ: Διαμαρτυρία επειδή δεν εντάχθηκαν στα Μέτρα στήριξης

Next Post

Τι διαφήμιζε η MERCEDES-BENZ σε φορτηγά το 1936;

Related Posts

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις
ΑΡΘΡΑ

Μεταφορική Πάτρα: Τι επιλέγουν οι Πατρινοί για ασφαλείς και αξιόπιστες μετακομίσεις

23 Μαΐου, 2025
Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Τι διαφήμιζε η MERCEDES-BENZ σε φορτηγά το 1936;

Τι διαφήμιζε η MERCEDES-BENZ σε φορτηγά το 1936;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

1 εβδομάδα ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

1 εβδομάδα ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

1 εβδομάδα ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In