Συνάδελφοι, μετά λαίλαπα των ανατιμήσεων της τιμής του πετρελαίου σαν κλάδος πρέπει να αντιδράσουμε άμεσα στο μείζον θέμα του κλάδου.
Όλα τα χρόνια το κόστος του πετρελαίου ήτανε 30-35% επι του κομίστρου που δουλευε ένα ΦΔΧ
Με τη πάροδο του χρόνου από τις πολύ καλές διοικήσεις που είχαμε στις ομοσπονδίες μας και εννοώ το ΠΣΧΕΜ η διαχείριση του κλάδου από αυτούς τους ανθρώπους έφεραν το κλάδο το πετρέλαιο να έχει φτάσει το 65% των κομίστρων ανά δρομολόγιο.
Μαζί με όλα τα υπόλοιπα λειτουργικά του αυτοκινήτου το φορτηγό μπαίνει οικονομικά μέσα με αποτέλεσμα τα λεφτά που παίρνουμε είναι να τρώμε τις σάρκες του αυτοκινήτου για να επιζήσουμε
.
Δεν μπορεί κανένας αυτοκινητιστής να επισκευάσει η να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του διότι δεν μπορεί να ζήσει την οικογένεια του και το 90% αυτών χρωστάνε.
Για αυτό είναι καιρός να σοβαρευτούμε και να φτιάξουμε λειτουργικό κόστος ανά χλμ σταθερό προς τα κάτω που δεν θα μπορεί κανένας να πάει πιο κάτω και από κει και πάνω ότι θέλει ο καθένας !
Από τη στιγμή που η κυβέρνησης δεν μπορεί δημοσιονομικά να μας ενισχύσει την επιχειρηματικότητα τότε θα πρέπει να επιβάλει πλαφόν κόστους όπως επέβαλε πχ πλαφόν κέρδους στα πρατήρια .
Σε άλλη περίπτωση αδιαφορίας ως προς το κλάδο σε αυτή τη χρονική περίοδο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το έσχατο εργαλείο και αυτό είναι οι κινητοποιήσεις απέναντι στα προβλήματα μας !
Ο στόχος της ομοσπονδίας είναι ο εξής:
Να πάρει λαϊκή εντολή κινητοποιήσεων από τα μέλη της και τα πρωτοβάθμια και να προστατευθούν όλοι οι συνάδελφοι από την οικονομική καταστροφή που μας περιμένει όλους μας .
Όσο για την αντιμετώπιση των καιρικών φαινομένων δεν θα πω πολλά απλά μας δείχνουν που μας κατατάσσουν σαν επαγγελματίες .