• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Γιώργος Λιαδής για Πετρέλαιο: Από το 30% φθάσαμε στο 65% του κόστους στο κόμιστρο

10 Μαρτίου, 2022
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Γιώργος Λιαδής για Πετρέλαιο: Από το 30% φθάσαμε στο 65% του κόστους στο κόμιστρο
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Related posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Συνάδελφοι,  μετά λαίλαπα των ανατιμήσεων της τιμής του πετρελαίου σαν κλάδος πρέπει να αντιδράσουμε άμεσα στο μείζον θέμα του κλάδου.
Όλα τα χρόνια το κόστος του πετρελαίου ήτανε 30-35% επι του κομίστρου που δουλευε ένα ΦΔΧ
Με τη πάροδο του χρόνου από τις πολύ καλές διοικήσεις που είχαμε στις ομοσπονδίες μας και εννοώ το ΠΣΧΕΜ η διαχείριση του κλάδου από αυτούς τους ανθρώπους έφεραν το κλάδο το πετρέλαιο να έχει φτάσει το 65% των κομίστρων ανά δρομολόγιο.
Μαζί με όλα τα υπόλοιπα λειτουργικά του αυτοκινήτου το φορτηγό μπαίνει οικονομικά μέσα με αποτέλεσμα τα λεφτά που παίρνουμε είναι να τρώμε τις σάρκες του αυτοκινήτου για να επιζήσουμε
.
Δεν μπορεί κανένας αυτοκινητιστής να επισκευάσει η να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του διότι δεν μπορεί να ζήσει την οικογένεια του και το 90% αυτών χρωστάνε.
Για αυτό είναι καιρός να σοβαρευτούμε και να φτιάξουμε λειτουργικό κόστος ανά χλμ σταθερό προς τα κάτω που δεν θα μπορεί κανένας να πάει πιο κάτω και από κει και πάνω ότι θέλει ο καθένας !
Από τη στιγμή που η κυβέρνησης δεν μπορεί δημοσιονομικά να μας ενισχύσει την επιχειρηματικότητα τότε θα πρέπει να επιβάλει πλαφόν κόστους όπως επέβαλε πχ πλαφόν κέρδους στα πρατήρια .
Σε άλλη περίπτωση αδιαφορίας ως προς το κλάδο σε αυτή τη χρονική περίοδο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το έσχατο εργαλείο και αυτό είναι οι κινητοποιήσεις απέναντι στα προβλήματα μας !
Ο στόχος της ομοσπονδίας είναι ο εξής:
Να πάρει λαϊκή εντολή κινητοποιήσεων από τα μέλη της και τα πρωτοβάθμια και να προστατευθούν όλοι οι συνάδελφοι από την οικονομική καταστροφή που μας περιμένει όλους μας .
Όσο για την αντιμετώπιση των καιρικών φαινομένων δεν θα πω πολλά απλά μας δείχνουν που μας κατατάσσουν σαν επαγγελματίες .
Previous Post

Αποκλειστικό: Στρατιωτικές νταλίκες μεταφέρουν τανκ σε παράδρομο στο Σχηματάρι (+video)

Next Post

Απαγόρευση Κυκλοφορίας Φορτηγών από Καλυφτάκη από τις 06:00 της 12ης Μαρτίου

Related Posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Αποκλειστικό: Τι συζήτησε ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ με τον Υπουργό Οικονομικών Σταϊκούρα – Το “πάγωμα” της τιμής του ντίζελ

Απαγόρευση Κυκλοφορίας Φορτηγών από Καλυφτάκη από τις 06:00 της 12ης Μαρτίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

6 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

6 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

6 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

6 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In