Εως πότε θα είναι ανοιχτοί οι παράδρομοι, και γιατί οι αρμόδιοι Υπουργοι άργησαν να αντιληφθούν – ή θεώρησαν τώρα – ότι αυτό είναι το σωστό που έπρεπε να γίνει;
«Η άρση της απαγόρευσης στα ανωτέρω τμήματα του οδικού δικτύου κρίνεται απαραίτητη προκειμένου να διασφαλιστεί από αυτά η απρόσκοπτη πρόσβαση προς τους αυτοκινητοδρόμους και τις οδούς ταχείας κυκλοφορίας, καθώς και για να γίνει δυνατή η πρόσβαση βαρέων οχημάτων σε εγκαταστάσεις εξυπηρέτησής τους» αναφέρει η ανακοίνωση του κ. Καραμανλή, που πλέον έδωσε άνεση κινήσεων στα φορτηγά, ώστε να επιλέγουν τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να γίνονται οι μεταφορές, των εμπορευμάτων.
Nαι, ένα δίκαιο αίτημα έγινε πραγματικότητα. Και οι παράδρομοι είναι ελεύθεροι για τα φορτηγά.
Ιστορικά, η απόφαση που ειχε παρθεί το 2017, στα τέλη του Νοέμβρη εκείνης της χρονιάς είχε επηρράσει τις περισσότερες κατηγορίες φορτηγών, ακόμα και τα βαν, καθώς αφορά τα οχήματα με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων. Στόχος της απαγόρευσης ήταν να «ωθήσει» τα φορτηγά στους αυτοκινητόδρομους και να σταματήσει την επιβάρυνση του παρόδιου δικτύου από όσους προσπαθούν να αποφύγουν τα διόδια.
Υπήρξαν όλα αυτα τα χρόνια έντονες αντιδράσεις από τους επαγγελματίες του χώρου μιας και έπλητε ευθέως την ελευθερία μετακίνησης και δημιουργούσε πλείστα όσα προβλήματα στις μεταφορές και στις επιχειρήσεις που εξαρτώνται από τους επαγγελματίες.





















