• ΕΜΕΙΣ
Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Καταγγελία ΟΦΑΕ: Παρεμπόδιση ομαλής διενέργειας διεθνών μεταφορών από το σύνορο των Ευζώνων και της Κακαβιάς

2 Μαρτίου, 2021
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Καταγγελία ΟΦΑΕ: Παρεμπόδιση ομαλής διενέργειας διεθνών  μεταφορών από το σύνορο των Ευζώνων και της Κακαβιάς
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Δίχως τέλος και καμία λογική η επιβολή περιοριστικών μέτρων στα χερσαία σύνορα της χώρας μας, τα οποία ολοένα και επηρρέαζουν αρνητικά την ομαλή λειτουργία της Εφοδιαστικής Αλυσίδας!

 

Related posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022

Νέα Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 27 Φεβρουαρίου, ορίζει πρόσθετους περιορισμούς στην είσοδο στην Ελλάδα μέσω των συνόρων Κακαβιάς (Eλλάδα-Αλβανία) και Ευζώνων (Ελλάδα- Βόρεια Μακεδονία), χωρίς να εξαιρεί ρητά τους οδηγούς διεθνών μεταφορών.

Συγκεκριμένα, από σήμερα 1η Μαρτίου 2021, τα εν λόγω συνοριακά σημεία διέλευσης θα λειτουργούν μόνο από τις 7π.μ. έως τις 7μ.μ., ενώ παράλληλα τις ώρες λειτουργίας θα γίνεται ο έλεγχος με rapid tests όλων όσων εισέρχονται στην χώρα, και τέλος θέτει μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων διελεύσεων ανά ημέρα τα 400 άτομα συνολικά, είτε ταξιδιώτες, είτε οδηγοί, από κάθε σύνορο, με αποτέλεσμα την έλλειψη διαθεσιμότητας των υποχρεωτικών PLF, η οποία ήδη σήμερα έχει εξαντληθεί ως και μετά τις 20 Μαρτίου!

Ακόμα και οδηγοί φορτηγών που μεταφέρουν ευπαθή ή/και επικίνδυνα εμπορεύματα, δεν μπορούν σήμερα να κάνουν άμεση διέλευση του συνόρου λόγω αδυναμίας έκδοσης PLF! Σημειώνεται δε, ότι ο μέσος αριθμός των φορτηγών οχημάτων που διέρχονται ημερησίως μόνο από τους Ευζώνους, ανέρχεται στα 2.000 φορτηγά!

Τα προβλήματα και οι μεγάλες χρονοκαθυστερήσεις στα χερσαία σύνορα έχουν ήδη προκληθεί από το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, όταν ξεκίνησε η διενέργεια rapid tests σε όλους τους οδηγούς φορτηγών οχημάτων που διέρχονται στην Ελλάδα, μέσω Ευζώνων και Προμαχώνα, δημιουργώντας έτσι ουρές πολλών χιλιομέτρων στα σύνορα!

«Οι οδηγοί διεθνών μεταφορών αλλά και κάθε επιχείρηση που λειτουργεί στην Ευρώπη και στα Βαλκάνια και βασίζεται σε διεθνές εμπόριο, έρχονται όλοι αντιμέτωποι με τις συνέπειες της αυθαίρετης αυτής επιβολής περιοριστικών μέτρων, τα οποία είναι καθολικά και δεν προβλέπουν την εξαίρεση των φορτηγών οχημάτων για ευνόητους λόγους», αναφέρει ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης.

Η διασφάλιση της δημόσιας υγείας και ο περιορισμός της διασποράς του κορωνοϊού, αποτελεί για όλους μας πρώτη προτεραιότητα! Αυτό έχει αποδειχθεί εμπράκτως από τους οδηγούς διεθνών μεταφορών, οι οποίοι καθ’όλη την διάρκεια της πανδημίας εργάζονται ακούραστα και με αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμού, τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα αυτοπροστασίας. Τα ποσοστά των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων σε οδηγούς διεθνών μεταφορών, αλλά και τα αποτελέσματα των rapid tests που διενεργούνται τους τελευταίους τρεις μήνες στα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, το αποδεικνύουν περίτρανα!

Eίναι γνωστό εξάλλου, πως οι οδηγοί φορτηγών εργάζονται απομονωμένοι εντός της καμπίνας του οχήματός τους, χωρίς να συχνάζουν σε χώρους με άλλα άτομα. Παραδόξως δε, η επιβολή των μέτρων που δημιουργούν μέγαλες χρονοκαθυστερήσεις και αναμονή στα σύνορα, έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα καθώς εξαναγκάζονται οι οδηγοί να συγκεντρώνονται είτε για την ανάπαυσή τους, είτε για λόγους προσωπικής υγιεινής, σε κοινόχρηστους εξωτερικούς χώρους κατά μήκος των πολυσύχναστων αυτοκινητοδρόμων της Βουλγαρίας, ή της Βόρειας Μακεδονίας, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο την ασφάλειά τους όσο και την προσωπική τους υγεία!

Η ΟΦΑΕ βρίσκεται όλο αυτό το διάστημα σε στενή επαφή με κάθε αρμόδιο φορέα, προσπαθώντας να εξηγήσει τον κίνδυνο που ελλοχεύει σε κάθε περίπτωση που δεν προβλέπονται ειδικές διατάξεις για τους οδηγούς διεθνών μεταφορών από τους περιορισμούς, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά του επαγγέλματος αλλά και τις ανάγκες της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Πλέον όμως η κατάσταση έχει οδηγηθεί σε απροχώρητο σημείο, και οι εργαζόμενοι του κλάδου έχοντας αγανακτήσει, δηλώνουν έτοιμοι για κινητοποιήσεις ξεκινώντας με το κλείσιμο του συνοριακού σταθμού των Ευζώνων και οπουδήποτε αλλού χρειαστεί!

 

Previous Post

Σήμερα, τελευταία ημέρα για τα τέλη κυκλοφορίας, μετά την μικρή παράταση

Next Post

Έχει τα χιόνια για… πρωινό το VOLVO FH16 από την Χαλκιδική

Related Posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Έχει τα χιόνια για… πρωινό το VOLVO FH16 από την Χαλκιδική

Έχει τα χιόνια για... πρωινό το VOLVO FH16 από την Χαλκιδική

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν

3 ημέρες ago
Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν

3 ημέρες ago
H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης

3 ημέρες ago
ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

ΤΟ ΠΣΧΕΜ ΣΤΟ ITC 2025 8ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Operating Leasing στα βαρέα φορτηγά: Η αγορά ζητά λύσεις, οι τράπεζες σιωπούν
  • Σε θετικό κλίμα η συνάντηση ΠΣΧΕΜ με Κυρανάκη – Τι κέρδισαν οι Αυτοκινητιστές, τι περιμένουν
  • H νέα γενιά ελαστικών Michelin για στόλους φορτηγών και η στρατηγική συνεργασία με την Κόκκαλης
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In