Οι αλλαγές που επιφέρει η νέα υπουργική απόφαση ,δυστυχώς για ακόμα μια φορά στοχεύει την Οδική Εμπορευματική Μεταφορά και απευθύνεται αποκλειστικά για τους κατόχους Φ.Δ.Χ ενώ χαϊδεύει στην κυριολεξία την παράνομη μεταφορά και εν γέννη την ίδια ένοια του 3446/2006 . Αν πραγματικά θέλει ο κύριος Υφυπουργός να μας ωθήσει στην αλλαγή επαγγέλματος με την απαξίωση του Δημοσίας Χρήσεως Φορτηγού δεν έχει παρά να μας το εκφράσει ευθαίως.
Όπως προείπα η νέα διάταξη χαϊδεύει την παρανομία μειώνοντας απο 1/3 εως και στο 1/6 τις ποινές στην παραβατικότητα.
Είναι αδιανόητο να εκτελεί ενα ΙΧΦ παράνομη μεταφορά και μάλιστα τις περισσότερες φορές με κόμιστρο και η νέα διάταξη να μην το προβλέπει καν.
Είναι ποτέ δυνατόν μια επιχείρηση που χρησημοποιεί παράνομα ένα Ι.Χ.Φ. οποιασδήποτε κατηγορίας να πέσει στα χέρια του ελεγκτικού μηχανισμού για παράβαση ,απο τη στιγμή που ορισμένες υπηρεσίες μεταφορών του υπουργείου ,εκδίδουν άδειες κυκλοφορίας και αναγράφεται ως αντικείμενο << Βάση βεβαίωσεις Εφορίας >>;
Είναι ποτέ δυνατόν να καταργείται στην παρ.3 αρθρ.4 του νόμου 3446/2006 η περίπτωη 1.33 ( αφορά τα χωματουργικά ) ,χωρίς να υπάρχει καμία μνεία για αυτά στους πίνακες της νέας υπουργικής απόφασης ; Μήπως κάποιος θέλει να παραδώσει πλήρες το όποιο μεταφορικό έργο έχει απομείνει στους συναδέλφους που ασχολούνται με αυτού του είδους την μεταφορά στα χέρια των εργολάβων ;
Οι μόνοι που έχουν καταφέρει να επιβιώσουν μέχρι τώρα παρά την όποια κρίση είναι μόνο αυτοί.
Έχουν διεισδύσει μέσα σε όλα τα δημόσια και μη έργα ,απαξιώνοντας το ΦΔΧ φορτηγό , μη μπορώντας τα όργανα ελέγχου να προβούν σε παραβάσεις , διότι τα μηχανήματα που κατέχουν και τα ΙΧΦ μπορουν να τα εντάσσουν σε κοινοπραξίες ή ακόμα και να τα παραχωρεί ο ένας στον άλλο και μάλιστα να νομημοποιούν και όποια παρανομία έχουν ,αφού εκ του νόμου έχουν και περιθώριο 30 ημερών για να υποβάλλουν τα σχετικά συμφωνητικά. Θεωρώ απαράδεκτη την τροποποίηση του 3446/2006 στο σύνολό της .
Ο παραβάτης πρέπει να τιμωρείται όχι να χαϊδεύται είτε έχει στην κατοχή του Ι.Χ.Φ. είτε Δ.Χ ,πλήν όμως η νομοθεσία στην Οδική Εμπορευματική Μεταφορά είχε ως στόχο εώς σήμερα την θέση προϋποθέσεων για την ομαλή λειτουργία τόσο των Φ.Δ.Χ όσο και των ΙΧΦ και έθεται κανόνες για την διασφάλιση του επαγγέλματός μας .
Η νέα υπουργική απόφαση κατ΄ εμέ παραδίδει την χερσαία μεταφορά στον κάθε τυχάρπαστο ,δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού και πρέπει άμεσα να αποσυρθεί στο σύνολό της . Οι όποιες αποφάσεις που αφορούν το επάγγελμα μας ,τη ζωή μας γενικότερα και τις οικογένειές μας πρέπει να λαμβάνονται μαζί με εμάς και όχι εν αγνοία μας. Αν ο κύριος Υφυπουργός έχει εκφράσει την επιθυμια για δίαυλο εποικοινωνίας με το Συνδικάτο μας , τώρα έχει την ευκαιρία να το πράξει.