Μεταξύ αυτών και η υποχρεωτική καταχώριση των συνοριακών διελεύσεων στους ψηφιακούς και στους ευφυείς ταχογράφους πρώτης γενιάς, καθώς επίσης τίθεται σε εφαρμογή η απόσπαση εργασίας των οδηγών διεθνών μεταφορών.
Παράλληλα, το Οδικό Πακέτο περιλαμβάνει κι άλλες αλλαγές που θα τεθούν σε εφαρμογή εντός του μήνα:

Τ
ην ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης απόσπασης εργασίας των οδηγών στην διαδικτυακή πλατφόρμα της Ε.Ε. IMI

Την υποχρέωση των μεταφορέων να καταβάλουν στους οδηγούς που απασχολούν τον κατώτατο μισθό του κράτους υποδοχής αναλογικά με τον χρόνο που παρεμένουν εκεί, στις περιπτώσεις απόσπασης εργασίας.
Την υποχρεωτική επιστροφή του φορτηγού οχήματος στην χώρα ταξινόμησής του μετά από περίοδο 8 εβδομάδων που διενεργεί σε διεθνή δρομολόγια.
Τον μέγιστο αριθμό διενέργειας 3 ενδομεταφορών (cabotage) εντός περιόδου 7 ημερών από την ημέρα που το όχημα εκφόρτωσε στην χωρά υποδοχής τα εισαγόμενα εμπορεύματα (δηλ. εφόσον το όχημα έχει εισέλθει στην χώρα έμφορτο). Μετά την ολοκλήρωση του cabotage, εντός του χρονικού περιθωρίου, το όχημα πρέπει υποχρεωτικά να αναχωρήσει από την χώρα υποδοχής (την χώρα όπου έκανε το cabotage) και έχει την δυνατότητα επιστροφής στην ίδια χωρα μόνο αφού μεσολαβήσουν 4 ημερολογιακές ημέρες. (4-day long cooling off period) (σε εφαρμογή από 21/02/22)