Με την πρωτοποριακή, χαρακτηριστική σχεδίαση μιας Mercedes-Benz, η X-Class καταφέρνει να ισορροπεί αριστοτεχνικά ανάμεσα στα σκληροτράχηλα και κομψά χαρακτηριστικά. Το νέο μοντέλο κυκλοφορεί ήδη στην ελληνική αγορά! Η X-Class μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο βάρους 1,1 τόνων. Υπεραρκετό για τη μεταφορά 17 γεμάτων βαρελιών 50 λίτρων στο χώρο φόρτωσης, για παράδειγμα.
Έχει τη δυνατότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων, ενώ μπορεί επίσης να ρυμουλκεί τρέιλερ μεταφοράς αλόγων ή σκάφος οκτώ μέτρων.Η επιφάνεια φόρτωσης είναι σχεδιασμένη έτσι, ώστε μία ευρωπαλέτα να χωράει ανάμεσα στους δύο θόλους τροχών. Η X-Class είναι το μοναδικό μεσαίου μεγέθους pickup που περιλαμβάνει φωτισμό του χώρου φόρτωσης στο βασικό εξοπλισμό. Το τρίτο φως φρένων διαθέτει λαμπτήρες LED, οι οποίοι φωτίζουν ολόκληρη την επιφάνεια φόρτωσης. Μία πρίζα 12 V στο χώρο φόρτωσης για πρόσθετες συσκευές, όπως συμπιεστές, είναι επίσης μέρος του βασικού εξοπλισμού. Δοκιμασμένα συστήματα από τα επιβατικά αυτοκίνητα της Mercedes-Benz κάνουν την πρεμιέρα τους στην κατηγορία των μεσαίου μεγέθους pickup: Το touchpad πολλαπλών λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα και το πλήρως ενσωματωμένο σύστημα πολυμέσων COMAND Online με πλοήγηση από σκληρό δίσκο, το σύστημα φωνητικού χειρισμού LINGUATRONIC και η πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω smartphone.
Η κεντρική οθόνη σε συνδυασμό με το COMAND Online, έχει διαγώνιο 8,4 ίντσες, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη οθόνη στην κατηγορία. Υψηλή ροπή και απολαυστικές επιδόσεις με τέσσερις και έξι κυλίνδρους Από τις αρχές της διάθεσής της στην αγορά, θα διατίθεται με δύο πανίσχυρους και αποδοτικούς τετρακύλινδρους κινητήρες «ζωηρών» επιδόσεων. Ο υψηλής ροπής πετρελαιοκινητήρας common-rail (άμεσου ψεκασμού) με κυβισμό 2,3 λίτρων διατίθεται σε δύο βαθμίδες ισχύος. Στον πετρελαιοκινητήρα X 220 d με απλό στροβιλοσυμπιεστή, αποδίδει 163 hp ενώ στον με διπλό στροβιλοσυμπιεστή X 250 d φτάνει στην ισχύ των 190 hp. Και τα δύο πετρελαιοκίνητα μοντέλα διατίθενται με σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς ή με σύστημα επιλογής τετρακίνησης. Όλοι οι κινητήρες χαρακτηρίζονται από την ήρεμη λειτουργία με χαμηλούς κραδασμούς και την υψηλή απόδοση ισχύος σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Κατ’ επιλογήν διατίθεται ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων στα μοντέλα X 250 d και X 250 d 4MATIC με κινητήρα 190 hp.
Από τα μέσα του 2018 θα διατίθεται ένα πετρελαιοκινητήρας V6 υψηλής ροπής, ο οποίος θα διασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία εντός κι εκτός δρόμου. Αποδίδει ισχύ 258 hp και μέγιστη ροπή 550 Nm, δίνοντας στην X-Class με τον κινητήρα X 350 d 4MATIC τη θέση του ηγέτη της κατηγορίας. Επιλεγόμενη ή μόνιμη – τετρακίνηση 4MATIC για κάθε έδαφος Το σύστημα επιλογής τετρακίνησης 4MATIC, που εξοπλίζει τα μοντέλα X 220 d 4MATIC και X 250 d 4MATIC, κατακτά όλα τα εδάφη. Με αυτό το σύστημα, η κίνηση μεταδίδεται επιλεκτικά και στους μπροστινούς τροχούς ανάλογα με το έδαφος.
Από τα μέσα του 2018, η Mercedes-Benz θα διαθέτει το pickup της και με μόνιμη τετρακίνηση. Με αυτόν τον τρόπο, η X-Class θα προσφέρει μέγιστη απόδοση και πρόσφυση ακόμη και με μέγιστη ταχύτητα στο δρόμο. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC θα προσφέρεται μόνο σε συνδυασμό με τον εξακύλινδρο κινητήρα. Εκτός δρόμου, και οι δύο εκδόσεις του συστήματος 4MATIC εξασφαλίζουν την ίδια κυρίαρχη συμπεριφορά χάρη στις σχέσεις μετάδοσης low range και το προαιρετικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. Όλα τα τετρακίνητα μοντέλα περιλαμβάνουν στο βασικό εξοπλισμό τους το σύστημα ελέγχου κατάβασης Downhill Speed Regulation (DSR).