• ΕΜΕΙΣ
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home VAN-VANETTΕ

ΝΕΟ CITROËN Ë-JUMPY: Μεταφορά που θα σε πριζώσει!

22 Μαΐου, 2020
in VAN-VANETTΕ
ΝΕΟ CITROËN Ë-JUMPY: Μεταφορά που θα σε πριζώσει!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter
 

Η Citroën ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του ë-Jumpy.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ

Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.

230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh
330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh

Με τις δύο επιλογές, το ë-Jumpy είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και ανταποκρίνεται ιδανικά στις προσδοκίες των επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν μέσο όρο καθημερινών μετακινήσεων που κυμαίνεται κοντά στα 300 χλμ. Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).

 

ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ

Το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του ë-Jumpy έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις, ο ωφέλιμος όγκος – που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου – κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg, τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).

ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ

Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.

Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power)

Στο Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση
Στο Eco: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα
Στο Power: δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος

 

ΦΟΡΤΙΣΗ

Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του ë-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park.

#1 Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης)

Συμβατό με μια τυπική υποδοχή 8Α,
Συμβατό με υποδοχή 16Α υψηλής ισχύος, μειώνοντας κατά το ήμισυ το χρόνο φόρτισης.

#2 Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας

Καλώδιο 32 A,
Wallbox από 3,7 έως 22 kW,
Φορτίζει από 0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες (με Wallbox από 7,4KW).

3# Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή

Έως 100 kW,
Μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh από 0 έως το 80%, σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά.

ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τον Απρίλιο του 2019, η Citroën εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να προσφέρει κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Από τότε, το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών:

Eργοτάξια (με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο – Πακέτο Chantier), μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).

 

Η Citroën ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του ë-Jumpy.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ

Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.

230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh
330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh

Με τις δύο επιλογές, το ë-Jumpy είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και ανταποκρίνεται ιδανικά στις προσδοκίες των επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν μέσο όρο καθημερινών μετακινήσεων που κυμαίνεται κοντά στα 300 χλμ. Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).

 

ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ

Το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του ë-Jumpy έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις, ο ωφέλιμος όγκος – που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου – κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg, τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).

ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ

Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.

Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power)

Στο Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση
Στο Eco: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα
Στο Power: δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος

 

ΦΟΡΤΙΣΗ

Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του ë-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park.

#1 Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης)

Συμβατό με μια τυπική υποδοχή 8Α,
Συμβατό με υποδοχή 16Α υψηλής ισχύος, μειώνοντας κατά το ήμισυ το χρόνο φόρτισης.

#2 Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας

Καλώδιο 32 A,
Wallbox από 3,7 έως 22 kW,
Φορτίζει από 0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες (με Wallbox από 7,4KW).

3# Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή

Έως 100 kW,
Μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh από 0 έως το 80%, σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά.

ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τον Απρίλιο του 2019, η Citroën εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να προσφέρει κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Από τότε, το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών:

Eργοτάξια (με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο – Πακέτο Chantier), μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).

Related posts

Nissan Townstar: Το νέο, ηλεκτρικό βαν συναρπάζει με την αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή του!

Nissan Townstar: Το νέο, ηλεκτρικό βαν συναρπάζει με την αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή του!

15 Ιουλίου, 2022
PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen: Αλλάζουν όλα στις αστικές μεταφορές, φουλ με υδρογόνο!

PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen: Αλλάζουν όλα στις αστικές μεταφορές, φουλ με υδρογόνο!

11 Ιουλίου, 2022
 

Η Citroën ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του ë-Jumpy.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ

Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.

230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh
330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh

Με τις δύο επιλογές, το ë-Jumpy είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και ανταποκρίνεται ιδανικά στις προσδοκίες των επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν μέσο όρο καθημερινών μετακινήσεων που κυμαίνεται κοντά στα 300 χλμ. Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).

 

ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ

Το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του ë-Jumpy έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις, ο ωφέλιμος όγκος – που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου – κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg, τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).

ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ

Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.

Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power)

Στο Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση
Στο Eco: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα
Στο Power: δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος

 

ΦΟΡΤΙΣΗ

Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του ë-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park.

#1 Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης)

Συμβατό με μια τυπική υποδοχή 8Α,
Συμβατό με υποδοχή 16Α υψηλής ισχύος, μειώνοντας κατά το ήμισυ το χρόνο φόρτισης.

#2 Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας

Καλώδιο 32 A,
Wallbox από 3,7 έως 22 kW,
Φορτίζει από 0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες (με Wallbox από 7,4KW).

3# Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή

Έως 100 kW,
Μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh από 0 έως το 80%, σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά.

ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τον Απρίλιο του 2019, η Citroën εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να προσφέρει κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Από τότε, το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών:

Eργοτάξια (με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο – Πακέτο Chantier), μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).

 

Η Citroën ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του ë-Jumpy.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ

Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.

230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh
330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh

Με τις δύο επιλογές, το ë-Jumpy είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και ανταποκρίνεται ιδανικά στις προσδοκίες των επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν μέσο όρο καθημερινών μετακινήσεων που κυμαίνεται κοντά στα 300 χλμ. Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).

 

ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ

Το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του ë-Jumpy έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις, ο ωφέλιμος όγκος – που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου – κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg, τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).

ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ

Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.

Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power)

Στο Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση
Στο Eco: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα
Στο Power: δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος

 

ΦΟΡΤΙΣΗ

Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του ë-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park.

#1 Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης)

Συμβατό με μια τυπική υποδοχή 8Α,
Συμβατό με υποδοχή 16Α υψηλής ισχύος, μειώνοντας κατά το ήμισυ το χρόνο φόρτισης.

#2 Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας

Καλώδιο 32 A,
Wallbox από 3,7 έως 22 kW,
Φορτίζει από 0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες (με Wallbox από 7,4KW).

3# Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή

Έως 100 kW,
Μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh από 0 έως το 80%, σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά.

ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τον Απρίλιο του 2019, η Citroën εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να προσφέρει κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Από τότε, το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών:

Eργοτάξια (με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο – Πακέτο Chantier), μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).

Previous Post

Διαβάστε το νέο ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ όπως στο χαρτί!

Next Post

Γυρίστε τη μίζα, μην φοβάστε…

Related Posts

Nissan Townstar: Το νέο, ηλεκτρικό βαν συναρπάζει με την αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή του!
VAN-VANETTΕ

Nissan Townstar: Το νέο, ηλεκτρικό βαν συναρπάζει με την αυτονομία και την τεχνολογική υπεροχή του!

15 Ιουλίου, 2022
PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen: Αλλάζουν όλα στις αστικές μεταφορές, φουλ με υδρογόνο!
VAN-VANETTΕ

PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen: Αλλάζουν όλα στις αστικές μεταφορές, φουλ με υδρογόνο!

11 Ιουλίου, 2022
Το νέο Volkswagen CADDY LIFE στην Ελλάδα
VAN-VANETTΕ

Το νέο Volkswagen CADDY LIFE στην Ελλάδα

29 Ιουνίου, 2022
Ford Pro Electric SuperVan, το βαν των 2.000 ίππων!
VAN-VANETTΕ

Ford Pro Electric SuperVan, το βαν των 2.000 ίππων!

25 Ιουνίου, 2022
Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού ID. Buzz και ID. Buzz Cargo
VAN-VANETTΕ

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού ID. Buzz και ID. Buzz Cargo

25 Ιουνίου, 2022
Η δουλειά που ζηλεύουμε:  Eξερεύνηση με Nissan -“κινητό γραφείο”
VAN-VANETTΕ

Η δουλειά που ζηλεύουμε: Eξερεύνηση με Nissan -“κινητό γραφείο”

22 Ιουνίου, 2022
Next Post
Γυρίστε τη μίζα, μην φοβάστε…

Γυρίστε τη μίζα, μην φοβάστε...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νταλικέρης έκρυβε στην καρότσα του λαθρομετανάστες. Πως τον εντόπισαν στην Εγνατία Οδό

Νταλικέρης έκρυβε στην καρότσα του λαθρομετανάστες. Πως τον εντόπισαν στην Εγνατία Οδό

11 ώρες ago
Νταλαπάρισε νταλίκα στα Γρεβενά

Νταλαπάρισε νταλίκα στα Γρεβενά

11 ώρες ago
Θεσσαλονίκη: “Βαποράκια” παράνομων αλλοδαπών από ταξιτζήδες!

Θεσσαλονίκη: “Βαποράκια” παράνομων αλλοδαπών από ταξιτζήδες!

3 ημέρες ago
Τα φορτηγά συντηρούν τους…άδειους αυτοκινητοδρόμους;

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας κατά το χρονικό διάστημα από 23-08-2022 έως 30-09-2022

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Νταλικέρης έκρυβε στην καρότσα του λαθρομετανάστες. Πως τον εντόπισαν στην Εγνατία Οδό
  • Νταλαπάρισε νταλίκα στα Γρεβενά
  • Θεσσαλονίκη: “Βαποράκια” παράνομων αλλοδαπών από ταξιτζήδες!
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In