Η Citroën ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του ë-Jumpy.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.
230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh
330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh
Με τις δύο επιλογές, το ë-Jumpy είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και ανταποκρίνεται ιδανικά στις προσδοκίες των επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν μέσο όρο καθημερινών μετακινήσεων που κυμαίνεται κοντά στα 300 χλμ. Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).
ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
Το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του ë-Jumpy έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.
ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις, ο ωφέλιμος όγκος – που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου – κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg, τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).
ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.
Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power)
Στο Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση
Στο Eco: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα
Στο Power: δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος
ΦΟΡΤΙΣΗ
Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του ë-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park.
#1 Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης)
Συμβατό με μια τυπική υποδοχή 8Α,
Συμβατό με υποδοχή 16Α υψηλής ισχύος, μειώνοντας κατά το ήμισυ το χρόνο φόρτισης.
#2 Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας
Καλώδιο 32 A,
Wallbox από 3,7 έως 22 kW,
Φορτίζει από 0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες (με Wallbox από 7,4KW).
3# Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή
Έως 100 kW,
Μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh από 0 έως το 80%, σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά.
ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Τον Απρίλιο του 2019, η Citroën εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να προσφέρει κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Από τότε, το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών:
Eργοτάξια (με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο – Πακέτο Chantier), μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).
Η Citroën ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του ë-Jumpy.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.
230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh
330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh
Με τις δύο επιλογές, το ë-Jumpy είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και ανταποκρίνεται ιδανικά στις προσδοκίες των επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν μέσο όρο καθημερινών μετακινήσεων που κυμαίνεται κοντά στα 300 χλμ. Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).
ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
Το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του ë-Jumpy έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.
ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις, ο ωφέλιμος όγκος – που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου – κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg, τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).
ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.
Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power)
Στο Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση
Στο Eco: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα
Στο Power: δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος
ΦΟΡΤΙΣΗ
Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του ë-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park.
#1 Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης)
Συμβατό με μια τυπική υποδοχή 8Α,
Συμβατό με υποδοχή 16Α υψηλής ισχύος, μειώνοντας κατά το ήμισυ το χρόνο φόρτισης.
#2 Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας
Καλώδιο 32 A,
Wallbox από 3,7 έως 22 kW,
Φορτίζει από 0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες (με Wallbox από 7,4KW).
3# Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή
Έως 100 kW,
Μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh από 0 έως το 80%, σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά.
ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Τον Απρίλιο του 2019, η Citroën εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να προσφέρει κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Από τότε, το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών:
Eργοτάξια (με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο – Πακέτο Chantier), μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).
Η Citroën ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του ë-Jumpy.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.
230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh
330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh
Με τις δύο επιλογές, το ë-Jumpy είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και ανταποκρίνεται ιδανικά στις προσδοκίες των επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν μέσο όρο καθημερινών μετακινήσεων που κυμαίνεται κοντά στα 300 χλμ. Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).
ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
Το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του ë-Jumpy έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.
ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις, ο ωφέλιμος όγκος – που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου – κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg, τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).
ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.
Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power)
Στο Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση
Στο Eco: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα
Στο Power: δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος
ΦΟΡΤΙΣΗ
Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του ë-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park.
#1 Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης)
Συμβατό με μια τυπική υποδοχή 8Α,
Συμβατό με υποδοχή 16Α υψηλής ισχύος, μειώνοντας κατά το ήμισυ το χρόνο φόρτισης.
#2 Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας
Καλώδιο 32 A,
Wallbox από 3,7 έως 22 kW,
Φορτίζει από 0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες (με Wallbox από 7,4KW).
3# Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή
Έως 100 kW,
Μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh από 0 έως το 80%, σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά.
ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Τον Απρίλιο του 2019, η Citroën εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να προσφέρει κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Από τότε, το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών:
Eργοτάξια (με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο – Πακέτο Chantier), μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).
Η Citroën ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του ë-Jumpy.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ- ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ
Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.
230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh
330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh
Με τις δύο επιλογές, το ë-Jumpy είναι το καλύτερο στην κατηγορία του και ανταποκρίνεται ιδανικά στις προσδοκίες των επαγγελματιών, οι οποίοι έχουν μέσο όρο καθημερινών μετακινήσεων που κυμαίνεται κοντά στα 300 χλμ. Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).
ΜΕΓΕΘΗ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
Το νέο ë-Jumpy προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της αρχιτεκτονικής που έχει εφαρμοστεί στις εκδόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του ë-Jumpy έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.
ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Η δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις, ο ωφέλιμος όγκος – που είναι ίδιος με των απλών εκδόσεων του μοντέλου – κυμαίνεται από 4,6 m3 (XS χωρίς Moduwork) έως 6,6 m3 (XL με Moduwork) και ωφέλιμο φορτίο έως 1.275 kg, τοποθετεί το ë-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).
ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι.
Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm
Μέγιστη ταχύτητα 130 km/h σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power)
Στο Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση
Στο Eco: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα
Στο Power: δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος
ΦΟΡΤΙΣΗ
Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του ë-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park.
#1 Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης)
Συμβατό με μια τυπική υποδοχή 8Α,
Συμβατό με υποδοχή 16Α υψηλής ισχύος, μειώνοντας κατά το ήμισυ το χρόνο φόρτισης.
#2 Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας
Καλώδιο 32 A,
Wallbox από 3,7 έως 22 kW,
Φορτίζει από 0 έως 100% σε λιγότερο από 8 ώρες (με Wallbox από 7,4KW).
3# Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή
Έως 100 kW,
Μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία των 50 kWh από 0 έως το 80%, σε 30 λεπτά και αυτή των 75 kWh σε 45 λεπτά.
ΓΚΑΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Τον Απρίλιο του 2019, η Citroën εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να προσφέρει κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Από τότε, το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών:
Eργοτάξια (με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο – Πακέτο Chantier), μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).