Ο Άκης Δερμάτης, πρόεδρος ΣΕΟΦΑΕ, με αφορμή τα self – test για τους απασχολούντες στην χερσαίας μεταφοράς θέτει μερικές απορίες.
Ας πούμε και εμείς τις απορίες μας
1)Οι οδηγοί για να εξελθουν και να εισέλθουν στην χώρα περνούσαν συνεχώς από ραπίντ τέστ .. Τώρα τι άλλαξε; θεωρούν ότι τα σελφ τέστ είναι πιο αξιόπιστα από τα ραπίντ τέστ;;
2) Ας υποθέσουμε οτι μια εταιρεία μεταφορών απασχολεί 50 εργαζόμενους και μετά τον έλεγχο βρίσκονται 10 θετικοί εργαζόμενοι αυτό σημαίνει ότι αυτομάτως 10 επικαθημενα μπαίνουν στο Πάρκιν για το χρονικό όριο που ορίζει το πρωτόκολλο .
3)Αυτούς τους οδηγούς, Πoιος τους καλύπτει στην ασφάλεια τους;; Στον μισθό τούς;; Το κράτος; Ο εργοδότης; Η απλά για αυτό το χρονικό όριο γίνονται αόρατοι και δεν καλύπτονται με ότι συνεπάγεται αυτό;;
4) αν λοιπόν στο σύνολο της μεταφοράς του 50% των εργαζομένων είναι θετικό στα σελφ τέστ πως θα εκπληρώσει το έργο της η μεταφορά για την εξυπηρέτηση των αναγκών του κοινωνικού συνόλου;;;
Απλά ερωτήματα… Αν το αποτέλεσμα του self test είναι θετικό, ο εργαζόμενος θα πρέπει εντός 24 ωρών να κάνει επαναληπτικό έλεγχο, είτε σε δωρεάν δημόσια δομή, είτε σε ιδιωτική δομή της επιλογής του (με επιβάρυνση δική του ή του εργοδότη του). Μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του δεύτερου ελέγχου, ο εργαζόμενος μένει στο σπίτι σε καραντίνα.