Ο πρόεδρος του ΣΙΕΦΑΝΑ , Στέλιος Καρράς, σε συνέντευξη του που έδωσε στο περιοδικό ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ καταγγέλει ένα ασταμάτητο όργιο παρανομιών σε επίπεδο μεταφορικών δραστηριοτήτων, που δυστυχώς, αφήνει απροφύλακτη την Ελληνική μεταφορά, και τους Επαγγελματίες του χώρου που εξοργίζονται καθημερινά με όσα βλέπουν στους δρόμους.
«Είναι αυτή την στιγμή μια απερίγραπτη κατάσταση, η οποία πλαισιώνεται από ένα όργιο παράνομων μεταφορών, με κάθε είδους βαν το οποίο …βαφτίζεται φορτηγό μεταφοράς εμπορευμάτων, κούριερ, ταξί, ιδιώτες με βανάκια ακόμη και ηλεκτρολόγους οι οποίοι πλέον, με τα δικά τους τα φορτηγάκια μπορεί να εκτελούν κάθε είδους μεταφορά, όπως ρούχα, παπούτσια κ.α.» τόνισε ο κ. Καρράς, που μας ανέφερε, ότι, καθημερινά διαπιστώνουν και καταγγέλουν περιστατικά για την παράνομη μεταφορά.

«Το μεγάλο όμως, θέμα, είναι ότι οι Αρχές, θα πρέπει να κάνουν σωστά την δουλειά τους, και να γίνουν τα εξής: Να βγουν στους δρόμους οι πλάστιγγες και να μετράνε πρώτα για τα υπέρβαρα και δεύτερον αν το φορτηγάκι που μεταφέρει προίόντα, έχει αδειοδοτηθεί για αυτό!» Όπως ανέφερε, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι, αυτή την στιγμή εκτελούν μεταφορές όλοι, χωρίς κανένα έλεγχο, χωρίς να έχουν άδεια και όπως είναι φυσικό, αυτό έχει μεγάλες επιπτώσεις στον κλάδο, μιας και εμείς συνεχίζουμε να διατηρούμε επιχειρήσεις, να είμαστε τυπικοί με τις υποχρεώσεις μας, τα κόστη μας ,τις ασφαλιστικές εισφορές κ.α.

Ζούγκλα παρανομιών!
“Πως λοιπόν, θα επιβιώσουμε σε αυτήν την ζούγκλα των παρανομιών, που έχει ξεσπαθώσει τον τελευταίο χρόνο, ελέω της έλλειψης ελέγχων και φυσικά της πανδημίας η οποία γέννησε χιλιάδες παράνομα φορτηγάκια ακόμη και από χώρες του εξωτερικού όπως την Ρουμανία, την Βουλγαρία; “
Tι πρέπει να γίνει λοιπόν κ. Καρρά;
«Αυτό που πρέπει να γίνει είναι το κράτος να επέμβει, να εξετάσει όλες τις καταγγελίες που κάνουμε σε καθημερινή βάση, να ελέγξει στους δρόμους κάθε βαν, που κυκλοφορεί, να δει αν η άδεια του επιτρέπει να κάνει την συγκεκριμένη μεταφορά, διότι, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, η παράνομη μεταφορά, συνεπάγεται και διαφυγόντα φορολογικά κέρδη για το κράτος, πέρα από το ότι καταστρέφεται με γοργούς ρυθμούς, ο κλάδος των μεταφορέων, που συνεχίζουν, όσο γίνεται, να είναι τυπικοί στις υποχρεώσεις τους.»