• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home LOGISTICS

Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗΣ

20 Μαρτίου, 2019
in LOGISTICS
Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗΣ
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΤΙΣ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗΣ (E-CMR) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ SARMED ΑΕ. Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ AEOLIX, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.

O Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, δήλωσε:

“Aπώτερος σκοπός για την ψηφιοποίηση της διεθνούς φορτωτικής είναι η βελτίωση της ποιότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα και την διαφάνεια. Σήμερα ολοένα και περισσότερες χώρες υιοθετούν το e–CMR ενώ στο άμεσο μέλλον η εφαρμογή του θα είναι η μόνη λύση. Στόχος μας είναι αυτή την φορά και η Ελλάδα να βρίσκεται μπροστά στις εξέλιξεις πριν από την υποχρεωτική διεθνώς εφαρμογή της ψηφιακής φορτωτικής.”

Το πιλοτικό πρόγραμμα στην Ελλάδα συντονίζεται από την ΟΦΑΕ, η οποία είναι ένα από τα 5 Μέλη της International Road Transport Union (IRU) που συμμετέχουν στο AEOLIX μαζί και με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

H συμμετοχή της εταιρείας SARMED Α.Ε., ως μία από τις πρωτοπόρους ελληνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, έχει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή διένεργεια του πιλοτικού καθώς πέρα από την πολυετή εμπειρία που διαθέτει στην παροχή υπηρεσιών Logistics είναι επίσης γνωστό πως επενδύει στην καινοτομία και στην χρήση νέων τεχνολογιών ως μέσο για την βελτιστοποίηση των διαδικασιών της και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχει στους συνεργάτες της.

Το έντυπο της διεθνούς φορτωτικής CMR αποτελεί επίσημο συνοδευτικό έγγραφο μιας εμπορευματικής μεταφοράς, στο οποίο συμβάλλονται ο αποστολέας, ο μεταφορέας και ο παραλήπτης. Λειτουργεί ως αποδεικτικό για την ολοκληρωμένη διαδικασία παραλάβης/παράδοσης των εμπορευμάτων, και τηρείται από  τον οδηγό εντός του οχήματος που μεταφέρει τα εν λόγω εμπορεύματα.

Με την χρήση του e-CMR, τόσο οι αποστολείς όσο και οι μεταφορείς θα μπορούν να εισάγουν ηλεκτρονικά τα δεδομένα μιας εμπορευματικής μεταφοράς, να τα αποθηκεύουν σε ηλεκτρονικά αρχεία και να ανταλλάσουν δεδομένα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Η έγκαιρη καταγραφή των δεδομένων σημαίνει πως όλοι οι συμβαλλόμενοι λαμβάνουν άμεσα τις πληροφορίες για τα μεταφερόμενα εμπορεύματα, έτσι ώστε κάθε απαιτούμενη ενέργεια, όπως η τιμολόγηση, η λήψη μέτρων έκτακτης ανάγκης, κλπ. θα μπορεί να λαμβάνει χώρα ταχύτερα και με χαμηλότερο κόστος.

Φυσικά η τάση αυτή έχει και περιβαλλοντικές διαστάσεις καθώς με την ψηφιοποίηση των εγγράφων μειώνεται το αντίκτυπο του διεθούς εμπορίου στο περιβάλλον, με την λιγότερη χρήση χαρτιού και την ελαχιστοποίηση των αναγκών αρχειοθέτησης. Περιορίζει το ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους και μπορεί να εφαρμοστεί ταυτόχρονα σε πλατφόρμες διαθέσιμες σε πολλές γλώσσες για την απρόσκοπτη διεθνή λειτουργία τους.

Η επίσημη έναρξη του εθνικού μας πιλότου αποτελεί ορόσημο για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και τον εκσυγχρονισμό του κλάδου των οδικών εμπορευματικών μεταφορών αλλά και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο σύνολο. Εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένονται και νέες δοκιμαστικές εφαρμογές, ενώ το πρόγραμμα θα διαρκέσει έως τα τέλη του Ιουνίου 2019.

ΣΤΙΣ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗΣ (E-CMR) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ SARMED ΑΕ. Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ AEOLIX, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.

O Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, δήλωσε:

“Aπώτερος σκοπός για την ψηφιοποίηση της διεθνούς φορτωτικής είναι η βελτίωση της ποιότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα και την διαφάνεια. Σήμερα ολοένα και περισσότερες χώρες υιοθετούν το e–CMR ενώ στο άμεσο μέλλον η εφαρμογή του θα είναι η μόνη λύση. Στόχος μας είναι αυτή την φορά και η Ελλάδα να βρίσκεται μπροστά στις εξέλιξεις πριν από την υποχρεωτική διεθνώς εφαρμογή της ψηφιακής φορτωτικής.”

Το πιλοτικό πρόγραμμα στην Ελλάδα συντονίζεται από την ΟΦΑΕ, η οποία είναι ένα από τα 5 Μέλη της International Road Transport Union (IRU) που συμμετέχουν στο AEOLIX μαζί και με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

H συμμετοχή της εταιρείας SARMED Α.Ε., ως μία από τις πρωτοπόρους ελληνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, έχει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή διένεργεια του πιλοτικού καθώς πέρα από την πολυετή εμπειρία που διαθέτει στην παροχή υπηρεσιών Logistics είναι επίσης γνωστό πως επενδύει στην καινοτομία και στην χρήση νέων τεχνολογιών ως μέσο για την βελτιστοποίηση των διαδικασιών της και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχει στους συνεργάτες της.

Το έντυπο της διεθνούς φορτωτικής CMR αποτελεί επίσημο συνοδευτικό έγγραφο μιας εμπορευματικής μεταφοράς, στο οποίο συμβάλλονται ο αποστολέας, ο μεταφορέας και ο παραλήπτης. Λειτουργεί ως αποδεικτικό για την ολοκληρωμένη διαδικασία παραλάβης/παράδοσης των εμπορευμάτων, και τηρείται από  τον οδηγό εντός του οχήματος που μεταφέρει τα εν λόγω εμπορεύματα.

Με την χρήση του e-CMR, τόσο οι αποστολείς όσο και οι μεταφορείς θα μπορούν να εισάγουν ηλεκτρονικά τα δεδομένα μιας εμπορευματικής μεταφοράς, να τα αποθηκεύουν σε ηλεκτρονικά αρχεία και να ανταλλάσουν δεδομένα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Η έγκαιρη καταγραφή των δεδομένων σημαίνει πως όλοι οι συμβαλλόμενοι λαμβάνουν άμεσα τις πληροφορίες για τα μεταφερόμενα εμπορεύματα, έτσι ώστε κάθε απαιτούμενη ενέργεια, όπως η τιμολόγηση, η λήψη μέτρων έκτακτης ανάγκης, κλπ. θα μπορεί να λαμβάνει χώρα ταχύτερα και με χαμηλότερο κόστος.

Φυσικά η τάση αυτή έχει και περιβαλλοντικές διαστάσεις καθώς με την ψηφιοποίηση των εγγράφων μειώνεται το αντίκτυπο του διεθούς εμπορίου στο περιβάλλον, με την λιγότερη χρήση χαρτιού και την ελαχιστοποίηση των αναγκών αρχειοθέτησης. Περιορίζει το ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους και μπορεί να εφαρμοστεί ταυτόχρονα σε πλατφόρμες διαθέσιμες σε πολλές γλώσσες για την απρόσκοπτη διεθνή λειτουργία τους.

Η επίσημη έναρξη του εθνικού μας πιλότου αποτελεί ορόσημο για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και τον εκσυγχρονισμό του κλάδου των οδικών εμπορευματικών μεταφορών αλλά και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο σύνολο. Εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένονται και νέες δοκιμαστικές εφαρμογές, ενώ το πρόγραμμα θα διαρκέσει έως τα τέλη του Ιουνίου 2019.

Related posts

Το μάχιμο SCANIA R560 με οδηγό το Νίκο Βουβουλούδη – video

Το μάχιμο SCANIA R560 με οδηγό το Νίκο Βουβουλούδη – video

20 Ιανουαρίου, 2023
Μετέφεραν τις …γιορτές στη Θεσσαλονίκη

Μετέφεραν τις …γιορτές στη Θεσσαλονίκη

27 Νοεμβρίου, 2022

ΣΤΙΣ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗΣ (E-CMR) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ SARMED ΑΕ. Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ AEOLIX, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.

O Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, δήλωσε:

“Aπώτερος σκοπός για την ψηφιοποίηση της διεθνούς φορτωτικής είναι η βελτίωση της ποιότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα και την διαφάνεια. Σήμερα ολοένα και περισσότερες χώρες υιοθετούν το e–CMR ενώ στο άμεσο μέλλον η εφαρμογή του θα είναι η μόνη λύση. Στόχος μας είναι αυτή την φορά και η Ελλάδα να βρίσκεται μπροστά στις εξέλιξεις πριν από την υποχρεωτική διεθνώς εφαρμογή της ψηφιακής φορτωτικής.”

Το πιλοτικό πρόγραμμα στην Ελλάδα συντονίζεται από την ΟΦΑΕ, η οποία είναι ένα από τα 5 Μέλη της International Road Transport Union (IRU) που συμμετέχουν στο AEOLIX μαζί και με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

H συμμετοχή της εταιρείας SARMED Α.Ε., ως μία από τις πρωτοπόρους ελληνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, έχει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή διένεργεια του πιλοτικού καθώς πέρα από την πολυετή εμπειρία που διαθέτει στην παροχή υπηρεσιών Logistics είναι επίσης γνωστό πως επενδύει στην καινοτομία και στην χρήση νέων τεχνολογιών ως μέσο για την βελτιστοποίηση των διαδικασιών της και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχει στους συνεργάτες της.

Το έντυπο της διεθνούς φορτωτικής CMR αποτελεί επίσημο συνοδευτικό έγγραφο μιας εμπορευματικής μεταφοράς, στο οποίο συμβάλλονται ο αποστολέας, ο μεταφορέας και ο παραλήπτης. Λειτουργεί ως αποδεικτικό για την ολοκληρωμένη διαδικασία παραλάβης/παράδοσης των εμπορευμάτων, και τηρείται από  τον οδηγό εντός του οχήματος που μεταφέρει τα εν λόγω εμπορεύματα.

Με την χρήση του e-CMR, τόσο οι αποστολείς όσο και οι μεταφορείς θα μπορούν να εισάγουν ηλεκτρονικά τα δεδομένα μιας εμπορευματικής μεταφοράς, να τα αποθηκεύουν σε ηλεκτρονικά αρχεία και να ανταλλάσουν δεδομένα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Η έγκαιρη καταγραφή των δεδομένων σημαίνει πως όλοι οι συμβαλλόμενοι λαμβάνουν άμεσα τις πληροφορίες για τα μεταφερόμενα εμπορεύματα, έτσι ώστε κάθε απαιτούμενη ενέργεια, όπως η τιμολόγηση, η λήψη μέτρων έκτακτης ανάγκης, κλπ. θα μπορεί να λαμβάνει χώρα ταχύτερα και με χαμηλότερο κόστος.

Φυσικά η τάση αυτή έχει και περιβαλλοντικές διαστάσεις καθώς με την ψηφιοποίηση των εγγράφων μειώνεται το αντίκτυπο του διεθούς εμπορίου στο περιβάλλον, με την λιγότερη χρήση χαρτιού και την ελαχιστοποίηση των αναγκών αρχειοθέτησης. Περιορίζει το ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους και μπορεί να εφαρμοστεί ταυτόχρονα σε πλατφόρμες διαθέσιμες σε πολλές γλώσσες για την απρόσκοπτη διεθνή λειτουργία τους.

Η επίσημη έναρξη του εθνικού μας πιλότου αποτελεί ορόσημο για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και τον εκσυγχρονισμό του κλάδου των οδικών εμπορευματικών μεταφορών αλλά και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο σύνολο. Εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένονται και νέες δοκιμαστικές εφαρμογές, ενώ το πρόγραμμα θα διαρκέσει έως τα τέλη του Ιουνίου 2019.

ΣΤΙΣ 13 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019 ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗΣ (E-CMR) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ SARMED ΑΕ. Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ AEOLIX, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.

O Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών (ΟΦΑΕ), Απόστολος Κενανίδης, δήλωσε:

“Aπώτερος σκοπός για την ψηφιοποίηση της διεθνούς φορτωτικής είναι η βελτίωση της ποιότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα και την διαφάνεια. Σήμερα ολοένα και περισσότερες χώρες υιοθετούν το e–CMR ενώ στο άμεσο μέλλον η εφαρμογή του θα είναι η μόνη λύση. Στόχος μας είναι αυτή την φορά και η Ελλάδα να βρίσκεται μπροστά στις εξέλιξεις πριν από την υποχρεωτική διεθνώς εφαρμογή της ψηφιακής φορτωτικής.”

Το πιλοτικό πρόγραμμα στην Ελλάδα συντονίζεται από την ΟΦΑΕ, η οποία είναι ένα από τα 5 Μέλη της International Road Transport Union (IRU) που συμμετέχουν στο AEOLIX μαζί και με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

H συμμετοχή της εταιρείας SARMED Α.Ε., ως μία από τις πρωτοπόρους ελληνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, έχει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχή διένεργεια του πιλοτικού καθώς πέρα από την πολυετή εμπειρία που διαθέτει στην παροχή υπηρεσιών Logistics είναι επίσης γνωστό πως επενδύει στην καινοτομία και στην χρήση νέων τεχνολογιών ως μέσο για την βελτιστοποίηση των διαδικασιών της και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχει στους συνεργάτες της.

Το έντυπο της διεθνούς φορτωτικής CMR αποτελεί επίσημο συνοδευτικό έγγραφο μιας εμπορευματικής μεταφοράς, στο οποίο συμβάλλονται ο αποστολέας, ο μεταφορέας και ο παραλήπτης. Λειτουργεί ως αποδεικτικό για την ολοκληρωμένη διαδικασία παραλάβης/παράδοσης των εμπορευμάτων, και τηρείται από  τον οδηγό εντός του οχήματος που μεταφέρει τα εν λόγω εμπορεύματα.

Με την χρήση του e-CMR, τόσο οι αποστολείς όσο και οι μεταφορείς θα μπορούν να εισάγουν ηλεκτρονικά τα δεδομένα μιας εμπορευματικής μεταφοράς, να τα αποθηκεύουν σε ηλεκτρονικά αρχεία και να ανταλλάσουν δεδομένα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Η έγκαιρη καταγραφή των δεδομένων σημαίνει πως όλοι οι συμβαλλόμενοι λαμβάνουν άμεσα τις πληροφορίες για τα μεταφερόμενα εμπορεύματα, έτσι ώστε κάθε απαιτούμενη ενέργεια, όπως η τιμολόγηση, η λήψη μέτρων έκτακτης ανάγκης, κλπ. θα μπορεί να λαμβάνει χώρα ταχύτερα και με χαμηλότερο κόστος.

Φυσικά η τάση αυτή έχει και περιβαλλοντικές διαστάσεις καθώς με την ψηφιοποίηση των εγγράφων μειώνεται το αντίκτυπο του διεθούς εμπορίου στο περιβάλλον, με την λιγότερη χρήση χαρτιού και την ελαχιστοποίηση των αναγκών αρχειοθέτησης. Περιορίζει το ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους και μπορεί να εφαρμοστεί ταυτόχρονα σε πλατφόρμες διαθέσιμες σε πολλές γλώσσες για την απρόσκοπτη διεθνή λειτουργία τους.

Η επίσημη έναρξη του εθνικού μας πιλότου αποτελεί ορόσημο για την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και τον εκσυγχρονισμό του κλάδου των οδικών εμπορευματικών μεταφορών αλλά και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο σύνολο. Εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένονται και νέες δοκιμαστικές εφαρμογές, ενώ το πρόγραμμα θα διαρκέσει έως τα τέλη του Ιουνίου 2019.

Tags: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΡΤΩΤΙΚΗΣ (E-CMR)
Previous Post

Έρχονται καμπάνες για τους οδηγούς φορτηγών που δεν τηρούν τον ΚΟΚ!

Next Post

SOS από Ο.Β.Ε. να μειωθούν οι τιμές στα καύσιμα!

Related Posts

Το μάχιμο SCANIA R560 με οδηγό το Νίκο Βουβουλούδη – video
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Το μάχιμο SCANIA R560 με οδηγό το Νίκο Βουβουλούδη – video

20 Ιανουαρίου, 2023
Μετέφεραν τις …γιορτές στη Θεσσαλονίκη
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Μετέφεραν τις …γιορτές στη Θεσσαλονίκη

27 Νοεμβρίου, 2022
Παναγιώτης Σκλήβας: « Η μεταφορά περνάει πολύ δύσκολες ημέρες»
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Παναγιώτης Σκλήβας: « Η μεταφορά περνάει πολύ δύσκολες ημέρες»

22 Οκτωβρίου, 2022
“Ακούραστα” τα φορτηγά της μεταφορικής Κωνσταντόπουλος από τη Θεσσαλονίκη
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

“Ακούραστα” τα φορτηγά της μεταφορικής Κωνσταντόπουλος από τη Θεσσαλονίκη

16 Σεπτεμβρίου, 2022
Mεταφορική Παπαδημητρόπουλος: Δίνει λύσεις με ένα τηλεφώνημα!
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Mεταφορική Παπαδημητρόπουλος: Δίνει λύσεις με ένα τηλεφώνημα!

21 Μαΐου, 2022
Θοδωρής Φιδάνης: Mε εμπειρία 20 ετών!
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ

Θοδωρής Φιδάνης: Mε εμπειρία 20 ετών!

25 Μαρτίου, 2022
Next Post
SOS από Ο.Β.Ε. να μειωθούν οι τιμές στα καύσιμα!

SOS από Ο.Β.Ε. να μειωθούν οι τιμές στα καύσιμα!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

18 ώρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

19 ώρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

4 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

4 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In