Εντάχθηκαν στα πολυπόθητα και αναγκαία μέτρα στήριξης και οι μεταφορές με την διεύρυνση των ΚΑΔ, όπως σας είχαμε ανακοινώσει χθες το πρωί, το οποίο μελετούσε ο υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας.
Ο ΚΑΔ (4941) που αφορά το σύνολο των εμπορευματικών μεταφορέων εντάσσεται σε μια δύσκολη στιγμή, όμως, αυτό δεν αποτελεί μέτρο που μπορεί να «σβήσει» την αδικία που έχει υποστεί από όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις ο κλάδος των μεταφορέων.
Οι ελληνικές μεταφορικές επιχειρήσεις έχουν ως επί το πλείστον ανθρώπους που αγαπούν το επάγγελμα τους, το τιμόνι, το φορτηγό. Και αυτοί έχουν εισέλθει, άθελα τους – ακόμη και οι πιο νυκοκυραίοι – σε ένα δύσκολο οικονομικό …τούνελ, που το διασχίζουν εδώ και 10 χρόνια, πολλές φορές ακόμη και σβηστά τα φώτα.
Είναι ώρα, λοιπόν, και όταν η πανδημία αποτελέσει για όλους ένα κακό όνειρο, οι χερσαίες μεταφορές, οι ελληνικές μεταφορικές επιχειρήσεις να υπολογίζονται όπως όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις. Να ενταχθούν, δηλαδή, σε ζωτικές επιδοτήσεις, απλόχερες φορολογικές απαλλαγές που θα αλλάξουν το τοπίο των μεταφορών, με ένα σύγχρονο πρόσωπο, που θα κοιτάει το μέλλον ανταγωνιστικά.
Και για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να επιδοτηθεί ο στόλος των φορτηγών, να δοθούν κίνητρα για προσλήψεις οδηγών, υπαλλήλων που θα εκσυγχρονίσουν τεχνολογικά τις μεταφορές, όντας ένα πακέτο που θα συμβάλλει στην βελτίωση των μεταφορικών δραστηριοτήτων σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας μας.