• ΕΜΕΙΣ
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΑΡΘΡΑ

Έλληνες Μεταφορείς: Η απαρχή της κρίσης, οι χαμένες άδειες, η κουρασμένη δεκαετία

24 Απριλίου, 2020
in ΑΡΘΡΑ
Έλληνες Μεταφορείς: Η απαρχή της κρίσης, οι χαμένες άδειες, η κουρασμένη δεκαετία
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

 

Στην αυγή του 2009, η ατμόσφαιρα στην αγορά των Μεταφορών μύριζε περίεργα. Ήταν και η πρώτη γεύση από την οικονομική καμπή, που όμως, κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει πόσο θα διαρκούσε, και το χειρότερο, τι μπόρες περίμεναν την ισχυρή έως τότε Ελληνική Μεταφορά.

Related posts

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

29 Μαρτίου, 2022
Ρίσκο να οδηγείς με χαμηλή ακοή και όραση!

Οδηγοί φορτηγών ετών 69;

27 Φεβρουαρίου, 2022

2010: Μια χρονιά γεμάτη εντάσεις, με τον κλάδο να βλέπει από μακριά το τούνελ, χωρίς όμως, να μπορεί να προβλέψει πόσο σκοτεινό και μακρύ θα είναι. Οι πρώτες κρίσεις χτυπάνε καμπανάκι, με τις Απεργίες να θέτουν τον κλάδο σε κατάσταση εμφυλίου. Οι άδειες, με το περιβόητο «καταστροφικό» νομοσχέδιο, που καταργούσε κάθε αξία, ήταν γεγονός. Οι τότε απεργοί δικαίως ζητούσαν να γίνει πενταετής προσαρμογή της άδειας, μιας και ήταν άδικο για όσους είχαν αγοράσει πρόσφατα άδειες και δεν πρόλαβαν να κάνουν απόσβεση.

Μάταια ζητούσαν να αποζημιωθούν για τις άδειες, ώστε να μη χάσουν τα χρήματά τους. Οι άδειες χάθηκαν σε μια νύχτα, το μεταφορικό έργο «σκορπίστηκε», απαξιώθηκαν τα κόμιστρα, το πάρτι των αλλοδαπών – βουλγάρικων έδωσε «χαρά» στους επιτήδειους και, πλέον πατάμε στο 2012 – 2013, μια διετία που πλέον, το καράβι της οικονομίας είναι «σάπιο».

Η Ελληνική Μεταφορά με «κουρασμένα» φορτηγά, μεγάλης ηλικίας – αφού για πάνω από πέντε χρόνια ακόμη και οι πιο νυκοκυραίοι αυτοκινητιστές αδυνατούν να τα αντικαταστήσουν – προσπαθεί να καλύψει με οποιοδήποτε κόστος τα πρωτοφανή χρέη, που δημιουργήσε η τρόικα στον ιδιωτικό τομέα.

Και στην «αρένα» των δυσκολιών έρχονται και άλλα βάρη: Βαριά φορολογία, δυσβάσταχτες ασφαλιστικές εισφορές ( πάνω από 7 στους δέκα έχουν χρέος στο πρώην ΤΕΒΕ 20 – 30 χιλιάδες ευρώ) ενώ, το κράτος χτυπάει με απίστευτα πρόστιμα, που στέλνουν στον γκρεμό εκατοντάδες μεμονωμένους μεταφορείς – κοινώς, την ραχοκοκαλιά της Ελληνικής Μεταφοράς , με οικογενειακές επιχειρήσεις 40 – 50 ετών, δεύτερης γενιάς οδηγοί – ιδιοκτήτες.

Για περισσότερο από πέντε χρόνια, οι ρυθμίσεις δείχνουν να σώζουν την κατάσταση, όμως, αποδεικνύεται ότι, έχουν βραχυχρόνια θετικά αποτελέσματα, αφού, ελάχιστοι είναι αυτοί που μπορούν να συνέλθουν και να ανταπεξέλθουν στις ρυθμισμένες υποχρεώσεις τους και παράλληλα να πληρώνουν και τις τρέχουσες.

Σήμερα, η Ελληνική Μεταφορά συνεχίζει να σηκώνει ένα νέο σταυρό, με ένα πρωτόγνωρο εχθρικό περιβάλλον, που δημιούργησε η πανδημία. Η αγορά αλλάζει δεδομένα με ταχείς ρυθμούς, κάποιοι παίζουν άμυνα, οι περισσότεροι ζητούν παρατάσεις, ενώ, το πέναλτι έχει τα ρίσκα του.

Το παιχνίδι είναι και πάλι επικίνδυνο, με ρίσκα, όμως, η πρόσφατη εμπειρία των Μεταφορέων στην κρίση δείχνει ότι έχει αποκτήσει αντισώματα, και αυτά, αποτελούν τον σύμμαχο τους, στο νέο τούνελ, που ευχόμαστε να είναι σύντομο και καλοφωτισμένο.

Καλό σας Σαββατοκύριακο.

Previous Post

Volvo FMX: To ισχυρότερο εργοταξιακό φορτηγό της!

Next Post

To πιο διασκεδαστικό video για την ιστορία της SCANIA

Related Posts

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου
ΑΡΘΡΑ

Καλοκαίρι 2010: Η μεγάλη απεργία για τις Aδειες, ο Τζωρτζάτος και η επίταξη του Παπανδρέου

29 Μαρτίου, 2022
Ρίσκο να οδηγείς με χαμηλή ακοή και όραση!
ΑΡΘΡΑ

Οδηγοί φορτηγών ετών 69;

27 Φεβρουαρίου, 2022
Μανώλης Προκοπίου: «Χαϊδεύουν την παράνομη μεταφορά, και δίνουν έδαφος στους τυχάρπαστους»
ΑΡΘΡΑ

Μανώλης Προκοπίου: ” H αξία της άδειας ΦΔΧ ήταν το αποκούμπι του. Σήμερα, έχει πέσει στο ναδίρ!”

22 Φεβρουαρίου, 2022
Μεταφέρονται στο λιμάνι της Κέρκυρας οι επιβάτες του φλεγόμενου πλοίου
ΑΡΘΡΑ

Όχι άλλο κάρβουνο!

21 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη κίνηση φορτηγών στην Εθνική, λόγω συσσωρευμένων δρομολογίων, προσοχή στον καπνό!
ΑΡΘΡΑ

“Χρειάζεται τώρα το αφορολόγητο πετρέλαιο”

17 Φεβρουαρίου, 2022
Μεγάλη κίνηση φορτηγών στην Εθνική, λόγω συσσωρευμένων δρομολογίων, προσοχή στον καπνό!
ΑΡΘΡΑ

Τα …κόλπα των Τούρκων μεταφορέων με τις πλάτες – και τις ευλογίες – της Ελληνικής Κυβέρνησης

9 Φεβρουαρίου, 2022
Next Post
To πιο διασκεδαστικό video για την ιστορία της SCANIA

To πιο διασκεδαστικό video για την ιστορία της SCANIA

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ

6 ώρες ago
Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

4 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

4 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ
  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In