Δέκα χρόνια. Τόσα είναι τα χρόνια που ο κλάδος των Χερσαίων Μεταφορών, των αυτοκινητιστών – ιδιοκτητών Φορτηγών προσπαθεί να ανακτήσει τις δυνάμεις του, έχοντας απέναντι του δεκάδες «εχθρούς».
Πρώτος …εχθρός το κράτος. Με την παράλογη, αλόγιστη και την πιο βαριά φορολογία κατάφερε να βγάλει νοκ άουτ ακόμη και τις πιο υγιείς μεταφορικές επιχειρήσεις. Σε μια χώρα που θα έπρεπε ο κλάδος των χερσαίων μεταφορών να υποστηρίζεται από επιδοτήσεις, να επιβραβεύονται με φοροελαφρύνσεις όσοι επενδύουν σε νέα φορτηγά, εγκαταστάσεις, ή προσλαμβάνοντας νέο, καταρτισμένο προσωπικό, αντιθέτως, το κράτος αντιμετωπίζει την μεταφορά ως …αναγκαίο κακό, λες και το έργο τους ( μην ξεχνάμε ότι το 75% των προϊόντων μεταφέρονται από τα φορτηγά) μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιο άλλο τρόπο.
Επόμενος εχθρός τα διόδια: Όχι μόνο ξεζουμίζουν τους ιδιοκτήτες φορτηγών, αλλά, ταυτόχρονα, με την παράλογη απαγόρευση κίνησης τους στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, τους απαγορεύουν να κινούνται στο Εθνικό οδικό δίκτυο, ανεξαρτήτως αν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για την κυκλοφορία τους σε όλους τους δρόμους.
Τέλος, η ανεξέλεγκτη είσοδος φορτηγών από τρίτες χώρες, η κίνηση αλλοδαπών φορτηγών από την Βουλγαρία, η μη θέσπιση του κατώτατου κομίστρου κ.α. έχουν φέρει τον κλάδο στην πιο δύσκολη στιγμή του.
Aν λοιπόν, συναθροίσεις τα παραπάνω προβλήματα που έχουν καταβαραθρώσει την Ελληνική Μεταφορά την τελευταία δεκαετία, είναι απορίας άξιο, πως στην χώρα μας παραμένουν στους δρόμους πάνω από 30.000 μεταφορικές επιχειρήσεις και σχεδόν 60 χιλιάδες φορτηγά, όντας ένας κλάδος που … αναπνέει από θαύμα!