• ΕΜΕΙΣ
Τετάρτη, 22 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ

H Nissan συμβάλλει στην βελτίωση της καλλιέργειας φράουλας στην Ιαπωνία

3 Μαρτίου, 2020
in ΝΕΑ
H Nissan συμβάλλει στην βελτίωση της καλλιέργειας φράουλας στην Ιαπωνία
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

 

Όταν οι δυνατότητες που προσφέρει η Nissan, βοηθούν στην ανάπτυξη της απόδοσης και της ποιότητας καλλιέργειας του δημοφιλούς γευστικού φρούτου

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Ένα πράγμα ισχύει για κάθε επιχείρηση, είτε αυτή παράγει ετησίως 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ή 5 τόνους φράουλας: υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης.

Γι’ αυτό, η εταιρεία γεωργικών εκμεταλλεύσεων GRA, αποφάσισε να συνεργαστεί με τη Nissan προκειμένου να βελτιώσει την αποδοτικότητα και την ποιότητα των καλλιεργειών της. Ο στόχος είναι προφανής: ο εξορθολογισμός των διαδικασιών, εφαρμόζοντας τις ίδιες αρχές που επιτρέπουν στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να επιβιώσουν σε ένα οικονομικά ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η Ιαπωνία είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς φράουλας στον κόσμο. Όλες οι περιοχές της χώρας που καλλιεργούν φράουλα, ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την ανάπτυξη του τέλειου συνδυασμού μορφής και γεύσης στην φράουλα, εφαρμόζοντας τόσο την τέχνη όσο και την επιστήμη που θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους. Οι Ιάπωνες καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν μια αυξημένη τιμή για τις φράουλες που είναι γενικά μεγαλύτερες και πιο γλυκές.

Η συγκομιδή της πιο περιζήτητης ποικιλίας φράουλας στην Ιαπωνία, απαιτεί τη μέγιστη φροντίδα και υπομονή. Οι κορυφαίες φράουλες Migaki Ichigo της GRA έχουν κερδίσει τη φήμη τους χάρη στην έμφαση που δίνει η εταιρεία παραγωγής στην ποιότητα, βασισμένη στις τέλειες συνθήκες καλλιέργειας και σε μια ιδιαίτερη πρακτική συγκομιδής που περιποιείται τα φρούτα. Όλες οι φράουλες συλλέγονται με το χέρι και τοποθετούνται σε ειδικά κιβώτια. Ταξιδεύουν από το αγρόκτημα στην αγορά, σε οχήματα με ελεγχόμενη θερμοκρασία, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη φρεσκάδα τους μέχρι να φτάσουν στο πιάτο του καταναλωτή.

Στο αγρόκτημα φράουλας της περιφέρειας Miyagi στην Ιαπωνία, η Nissan βρήκε τον τέλειο συνεργάτη. “Θέλουμε να συνεργαστούμε με επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους”, εξήγησε ο Shin Setoguchi, μηχανικός που εργάζεται για το τμήμα παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών της Nissan. “Η διαδικασία συλλογής είναι σε αντίθεση με αυτή της κατασκευής, αλλά πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας για να βοηθήσουμε την GRA στη βελτίωση των παραγωγικών διαδικασιών της.”

H GRA, ξεκίνησε την λειτουργίας της μετά τον σεισμό του 2011 και το τσουνάμι που επακολούθησε στη βορειοανατολική Ιαπωνία, που κατέστρεψε τις φράουλες της περιοχής. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Hiroki Iwasa, ήθελε να ανοικοδομήσει τις αγροτικές επιχειρήσεις της ιδιαίτερης πατρίδας του. Εκμεταλλευόμενος τις γνώσεις του στον κλάδο της πληροφορικής για να δημιουργήσει το πρότυπο αγρόκτημα της GRA, συνδύασε τις λύσεις υψηλής τεχνολογίας, όπως αισθητήρες που ανιχνεύουν αλλαγές στην υγρασία και στα επίπεδα του διοξειδίου του άνθρακα, με την δοκιμασμένη, από το χρόνο, σοφία των παραδοσιακών αγροτών.

“Δημιουργήσαμε την GRA για να βοηθήσουμε την κοινότητα μας να ανακάμψει, αναγεννώντας την καλλιέργεια της φράουλας”, δήλωσε ο Takashi Ueda, διοικητικό μέλος της GRA. “Αυτή είναι η αποστολή μας”.

Η GRA ζήτησε από τη Nissan να βοηθήσει στη βελτίωση των εργασιών της, λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετική ευαισθησία της φράουλας. Η φράουλα δεν πρέπει να χτυπηθεί ή να πιεστεί, καθώς μπορεί να χαλάσει η όψη της πολύ εύκολα. Πρέπει επίσης να διατηρηθεί δροσερή, καθώς είναι επιρρεπείς σε αλλοιώσεις, σε υψηλότερες θερμοκρασίες.

Η GRA ήθελε επίσης από τη Nissan να μειώσει την επιβάρυνση των ηλικιωμένων εργαζομένων, οι οποίοι έπρεπε να περπατούν σε μεγάλες αποστάσεις, μεταφέροντας δίσκους βάρους 2 έως 3 κιλών.

Η λύση της Nissan

Η Nissan ανέπτυξε δύο λύσεις για να αυξήσει την αποτελεσματικότητα: μία υψηλής τεχνολογίας και μία μη-υψηλής τεχνολογίας.

Η λύση χαμηλής τεχνολογίας: monorail χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα

Το αγρόκτημα της GRA στο Miyagi αποτελείται από πολλαπλά καλλιεργητικά συγκροτήματα, συνολικής έκτασης περίπου 28.000 τετραγωνικών μέτρων, που ισοδυναμεί με περίπου 19 πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων. Αυτός ο χώρος χωρίζεται σε εκατοντάδες σειρές συλλογής.

Για να βοηθήσει τους εργάτες να μεταφέρουν την φρέσκια συγκομιδή, η Nissan σχεδίασε ένα σιδηροδρομικό σύστημα με καροτσάκια αλουμινίου που γλιστρούν κάτω από τις “γραμμές παραγωγής” της GRA, με ελάχιστη τριβή. Τα καροτσάκια πιέζονται αρχικά κατά μήκος του εδάφους. Αλλά μόλις εισέλθουν στο σιδηροδρομικό σύστημα, ανασηκώνονται απαλά για να αποφευχθούν οι αναταράξεις που προκαλούνται από ανώμαλες επιφάνειες. Αυτό το “monorail”, όπως το ονόμασαν οι μηχανικοί της Nissan, βασίζεται στην τεχνική karakuri που χρησιμοποιείται στις μονάδες συναρμολόγησης της αυτοκινητοβιομηχανίας, με συσκευές που βασίζονται αποκλειστικά στη μηχανική ευρηματικότητα και όχι στην ηλεκτρική ενέργεια, ή στους υπολογιστές.

Η νέα διαδικασία εξαλείφει το βάρος της μεταφοράς των δίσκων με το χέρι. Τα καροτσάκια μπορούν να φιλοξενήσουν ακόμη και πολλούς δίσκους, εξοικονομώντας χρόνο που διαφορετικά θα έπρεπε να δαπανηθεί αναποτελεσματικά, φέρνοντας γεμάτους δίσκους στο τέλος της γραμμής και επαναφέροντας τους κενούς δίσκους στην αρχή.

Είναι μια ευπρόσδεκτη αλλαγή για τους εργάτες στην συγκομιδή της φράουλας. “Αυτά τα καροτσάκια κάνουν τη δουλειά μας πολύ ευκολότερη”, είπε ένας παλιός αγρότης. “Ο παραδοσιακός τρόπος είναι καλός,” είπε ένας άλλος, “αλλά είναι υπέροχο να δοκιμάζεις κάτι νέο”.

Καθώς το σύστημα karakuri δεν χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια, έχει χαμηλό κόστος, είναι εύκολο στην συντήρησή του και δεν έχει περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Η λύση υψηλής τεχνολογίας: ένα “κινητό” ψυγείο

Η Nissan προμήθευσε τη GRA με ένα αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό Nissan e-NV200, ειδικά τροποποιημένο για να λειτουργεί ως ψυγείο. Το βαν μεταφέρει τις φρεσκοκομμένες φράουλες από το θερμοκήπιο στο συσκευαστήριο, σε δροσερή θερμοκρασία. Όσο πιο γρήγορα οι φράουλες ψύχονται, τόσο περισσότερο διατηρούνται φρέσκιες και τόσο λιγότερο είναι επιρρεπείς σε αλλοιώσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φτάνουν οι φράουλες σε άριστη κατάσταση, μέχρι το τελικό σημείο πώλησης.

“Οι φράουλες είναι εξαιρετικά ευαίσθητες στις αλλαγές της θερμοκρασίας” εξηγεί ο Ueda. “Το τέλειο σενάριο είναι να τις κρατήσουμε δροσερές, αμέσως μόλις συλλεχθούν.”

Το e-NV200 έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα των μηδενικών εκπομπών ρύπων, ώστε να μπορεί να κινείται στο θερμοκήπιο χωρίς να βλάπτει το περιβάλλον εργασίας.

Η λύση της Nissan αντικατοπτρίζει απόλυτα το όραμα του Iwasa, συνδυάζοντας την σοφία των αγροτών , με τη σύγχρονη τεχνολογία. Καθώς η αρχική φάση του έργου ολοκληρώνεται, οι μηχανικοί της Nissan ελπίζουν να αυξήσουν την αποδοτικότητα της GRA, κατά 20%. Η Nissan μετρά τις βελτιώσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα και σχεδιάζει να προτείνει περισσότερες λύσεις, στοχεύοντας στην επέκταση του εγχειρήματος και σε άλλες γεωργικές εκμεταλλεύσεις και δραστηριότητες , εκτός της αυτοκινητοβιομηχανίας.

“Είμαστε κατ’ επάγγελμα καλλιεργητές φράουλας, αλλά αν αυτό το εγχείρημα μας κάνει περισσότερο σαν έναν κατασκευαστή, είναι ακόμα καλύτερα”, είπε ο Ueda. “Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε.”

Previous Post

TRUCK MASTERS, Eξειδικευμένο συνεργείο φορτηγών στον Ασπρόπυργο

Next Post

Η J&P AΒΑΞ εμπιστεύεται τα Nissan NAVARA

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Η J&P AΒΑΞ εμπιστεύεται τα Nissan NAVARA

Η J&P AΒΑΞ εμπιστεύεται τα Nissan NAVARA

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

10 λεπτά ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

1 ώρα ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

3 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

3 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In