• ΕΜΕΙΣ
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ

Kαμπανάκι από Κομισιόν για ελέγχους φορτηγών στην Ελλάδα

15 Μαΐου, 2019
in ΝΕΑ
Kαμπανάκι από Κομισιόν για ελέγχους φορτηγών στην Ελλάδα
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Την ανεπάρκεια του ελεγκτικού μηχανισμού στην χώρα μας επιβεβαιώνει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάσει των στατιστικών στοιχείων που συγκεντρώνει, ενώ η σημερινή κατάσταση στην εγχώρια αγορά είναι η μεγαλύτερη απόδειξη για την επιτακτική ανάγκη συγκρότησης των εθνικών ελεγκτικών Αρχών τονίζει σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης.

Η ΟΦΑΕ συμμετέχει ενεργά σε κάθε προσπάθεια για τον αποτελεσματικό συντονισμό των Ελεγκτικών Αρχών καταθέτοντας προτάσεις και βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ παράλληλα καταγγέλει στις αρμόδιες Αρχές κάθε εξακριβωμένη παράνομη δραστηριότητα στον κλάδο των οδικών μεταφορών, με σκοπό την αποκαστάσταση των συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού και νομιμότητας.

Είναι απαραίτητο να γίνουν συντονισμένες ενέργειες μεταξύ του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα και να προχωρήσει η Πολιτεία άμεσα σε νομοθετικές μεταρυθμίσεις.

Παράλληλα, η ΟΦΑΕ διεξάγει, με την συνεργασία επιστημονικού συμβούλου, μελέτη για την καταλληλότερη οργάνωση ενός εθνικού ελεγκτικού μηχανισμού που θα μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως στις αυξημένες ανάγκες της ελληνικής αγοράς, την οποία και θα καταθέσει άμεσα στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας.

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ στο www.tourismtoday.gr

Με “κίτρινη κάρτα” για το θέμα των επιδόσεων της χώρας μας στους ελέγχους φορτηγών αυτοκινήτων στην επικράτεια προειδοποιεί τη Ελλάδα η Κομισιόν.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρακολουθεί τις επιδόσεις των ελέγχων στα φορτηγά που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, η οποία υπολείπεται του ευρωπαϊκού μέσου όρου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται από τα Μικτά Κλιμάκια είναι κάτω του 1/3 του Μ.Ο. με αποτέλεσμα η Ελλάδα να μπει στο στόχαστρο της Ε.Ε.

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές έχουν ήδη γίνει κάποιες συζητήσεις για αναδιαμόρφωση των Μικτών Κλιμακίων και εντατικοποίηση των ελέγχων.
Μάλιστα, ανάμεσα στις προτάσεις που έχουν κατατεθεί είναι και η σύσταση των κλιμακίων αυτών από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και όχι από τις Περιφέρειες, όπως γίνεται έως τώρα.

Εντατικοποίηση ελέγχων των αλλοδαπών φορτηγών, ζητά η ΟΦΑΕ

Τον κώδωνα του κινδύνου για τον κλάδο των οδικών μεταφορών κρούει και ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος) Απόστολος Κενανίδης τονίζοντας και αυτός την ανάγκη εντατικοποίησης των ελέγχων των αλλοδαπών φορτηγών από τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου.
Βέβαια ο κ. Κενανίδης δεν παραλείπει να αναφερθεί στο πρόβλημα του γερασμένου στόλου των φορτηγών στη χώρα, αλλά και στο “truck drain” δηλαδή τη μετανάστευση ελληνικών φορτηγών σε γειτονικές χώρες.

Με την εντατικοποίηση των ελέγχων, σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, θα ελαχιστοποιηθεί η υποκλοπή του μεταφορικού έργου από τα αλλοδαπά φορτηγά. Μάλιστα, υποστήριξε ότι απαιτείται η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων υπουργείων ώστε να επιστρέψουν στους δρόμους τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχων.

Επίσης, κάνει λόγο για φυγή φορτηγών στο εξωτερικό λόγω υψηλής φορολογίας στην Ελλάδα και ειδικότερα τονίζει ότι η Βουλγαρία μετρά πάνω από 15.000 οχήματα ελληνικών συμφερόντων, με βουλγάρικες πινακίδες.

“Υπολειπόμαστε από χώρες, όπως η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Τουρκία”, τονίζει ο κ. Κενανίδης σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών μας φτάνει τα 20 έτη.

Ενίσχυση και κίνητρα εκσυγχρονισμού του κλάδου

Έμφαση δίνει στην ανάγκη εκσυγχρονισμού του κλάδου με κύριο μέσο τις συνέργειες.
“Είναι προφανές πως μόνο με την συνεργασία όλων μας θα μπορέσουμε να αποφέρουμε τα μέγιστα οφέλη για την αποτελεσματικότητα και την βιώσιμη ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας στο άμεσο μέλλον”, σχολίασε, συμπληρώνοντας ότι “χρειαζόμαστε ενίσχυση, κίνητρα, εργαλεία, την Πολιτεία δίπλα μας σε αυτή την προσπάθεια”.

Το αίτημα για παροχή κινήτρων που θα οδηγήσουν στην ανανέωση του στόλου είναι πάγιο εδώ και πολλά χρόνια στον κλάδο, ενώ εκτός από την ποιότητα και την ταχύτητα μεταφορών, την περιβαλλοντική επιβάρυνση σχετίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και με το ζήτημα της οδικής ασφάλειας, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Την ανεπάρκεια του ελεγκτικού μηχανισμού στην χώρα μας επιβεβαιώνει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάσει των στατιστικών στοιχείων που συγκεντρώνει, ενώ η σημερινή κατάσταση στην εγχώρια αγορά είναι η μεγαλύτερη απόδειξη για την επιτακτική ανάγκη συγκρότησης των εθνικών ελεγκτικών Αρχών τονίζει σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης.

Η ΟΦΑΕ συμμετέχει ενεργά σε κάθε προσπάθεια για τον αποτελεσματικό συντονισμό των Ελεγκτικών Αρχών καταθέτοντας προτάσεις και βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ παράλληλα καταγγέλει στις αρμόδιες Αρχές κάθε εξακριβωμένη παράνομη δραστηριότητα στον κλάδο των οδικών μεταφορών, με σκοπό την αποκαστάσταση των συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού και νομιμότητας.

Είναι απαραίτητο να γίνουν συντονισμένες ενέργειες μεταξύ του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα και να προχωρήσει η Πολιτεία άμεσα σε νομοθετικές μεταρυθμίσεις.

Παράλληλα, η ΟΦΑΕ διεξάγει, με την συνεργασία επιστημονικού συμβούλου, μελέτη για την καταλληλότερη οργάνωση ενός εθνικού ελεγκτικού μηχανισμού που θα μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως στις αυξημένες ανάγκες της ελληνικής αγοράς, την οποία και θα καταθέσει άμεσα στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας.

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ στο www.tourismtoday.gr

Με “κίτρινη κάρτα” για το θέμα των επιδόσεων της χώρας μας στους ελέγχους φορτηγών αυτοκινήτων στην επικράτεια προειδοποιεί τη Ελλάδα η Κομισιόν.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρακολουθεί τις επιδόσεις των ελέγχων στα φορτηγά που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, η οποία υπολείπεται του ευρωπαϊκού μέσου όρου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται από τα Μικτά Κλιμάκια είναι κάτω του 1/3 του Μ.Ο. με αποτέλεσμα η Ελλάδα να μπει στο στόχαστρο της Ε.Ε.

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές έχουν ήδη γίνει κάποιες συζητήσεις για αναδιαμόρφωση των Μικτών Κλιμακίων και εντατικοποίηση των ελέγχων.
Μάλιστα, ανάμεσα στις προτάσεις που έχουν κατατεθεί είναι και η σύσταση των κλιμακίων αυτών από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και όχι από τις Περιφέρειες, όπως γίνεται έως τώρα.

Εντατικοποίηση ελέγχων των αλλοδαπών φορτηγών, ζητά η ΟΦΑΕ

Τον κώδωνα του κινδύνου για τον κλάδο των οδικών μεταφορών κρούει και ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος) Απόστολος Κενανίδης τονίζοντας και αυτός την ανάγκη εντατικοποίησης των ελέγχων των αλλοδαπών φορτηγών από τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου.
Βέβαια ο κ. Κενανίδης δεν παραλείπει να αναφερθεί στο πρόβλημα του γερασμένου στόλου των φορτηγών στη χώρα, αλλά και στο “truck drain” δηλαδή τη μετανάστευση ελληνικών φορτηγών σε γειτονικές χώρες.

Με την εντατικοποίηση των ελέγχων, σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, θα ελαχιστοποιηθεί η υποκλοπή του μεταφορικού έργου από τα αλλοδαπά φορτηγά. Μάλιστα, υποστήριξε ότι απαιτείται η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων υπουργείων ώστε να επιστρέψουν στους δρόμους τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχων.

Επίσης, κάνει λόγο για φυγή φορτηγών στο εξωτερικό λόγω υψηλής φορολογίας στην Ελλάδα και ειδικότερα τονίζει ότι η Βουλγαρία μετρά πάνω από 15.000 οχήματα ελληνικών συμφερόντων, με βουλγάρικες πινακίδες.

“Υπολειπόμαστε από χώρες, όπως η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Τουρκία”, τονίζει ο κ. Κενανίδης σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών μας φτάνει τα 20 έτη.

Ενίσχυση και κίνητρα εκσυγχρονισμού του κλάδου

Έμφαση δίνει στην ανάγκη εκσυγχρονισμού του κλάδου με κύριο μέσο τις συνέργειες.
“Είναι προφανές πως μόνο με την συνεργασία όλων μας θα μπορέσουμε να αποφέρουμε τα μέγιστα οφέλη για την αποτελεσματικότητα και την βιώσιμη ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας στο άμεσο μέλλον”, σχολίασε, συμπληρώνοντας ότι “χρειαζόμαστε ενίσχυση, κίνητρα, εργαλεία, την Πολιτεία δίπλα μας σε αυτή την προσπάθεια”.

Το αίτημα για παροχή κινήτρων που θα οδηγήσουν στην ανανέωση του στόλου είναι πάγιο εδώ και πολλά χρόνια στον κλάδο, ενώ εκτός από την ποιότητα και την ταχύτητα μεταφορών, την περιβαλλοντική επιβάρυνση σχετίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και με το ζήτημα της οδικής ασφάλειας, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Την ανεπάρκεια του ελεγκτικού μηχανισμού στην χώρα μας επιβεβαιώνει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάσει των στατιστικών στοιχείων που συγκεντρώνει, ενώ η σημερινή κατάσταση στην εγχώρια αγορά είναι η μεγαλύτερη απόδειξη για την επιτακτική ανάγκη συγκρότησης των εθνικών ελεγκτικών Αρχών τονίζει σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης.

Η ΟΦΑΕ συμμετέχει ενεργά σε κάθε προσπάθεια για τον αποτελεσματικό συντονισμό των Ελεγκτικών Αρχών καταθέτοντας προτάσεις και βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ παράλληλα καταγγέλει στις αρμόδιες Αρχές κάθε εξακριβωμένη παράνομη δραστηριότητα στον κλάδο των οδικών μεταφορών, με σκοπό την αποκαστάσταση των συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού και νομιμότητας.

Είναι απαραίτητο να γίνουν συντονισμένες ενέργειες μεταξύ του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα και να προχωρήσει η Πολιτεία άμεσα σε νομοθετικές μεταρυθμίσεις.

Παράλληλα, η ΟΦΑΕ διεξάγει, με την συνεργασία επιστημονικού συμβούλου, μελέτη για την καταλληλότερη οργάνωση ενός εθνικού ελεγκτικού μηχανισμού που θα μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως στις αυξημένες ανάγκες της ελληνικής αγοράς, την οποία και θα καταθέσει άμεσα στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας.

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ στο www.tourismtoday.gr

Με “κίτρινη κάρτα” για το θέμα των επιδόσεων της χώρας μας στους ελέγχους φορτηγών αυτοκινήτων στην επικράτεια προειδοποιεί τη Ελλάδα η Κομισιόν.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρακολουθεί τις επιδόσεις των ελέγχων στα φορτηγά που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, η οποία υπολείπεται του ευρωπαϊκού μέσου όρου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται από τα Μικτά Κλιμάκια είναι κάτω του 1/3 του Μ.Ο. με αποτέλεσμα η Ελλάδα να μπει στο στόχαστρο της Ε.Ε.

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές έχουν ήδη γίνει κάποιες συζητήσεις για αναδιαμόρφωση των Μικτών Κλιμακίων και εντατικοποίηση των ελέγχων.
Μάλιστα, ανάμεσα στις προτάσεις που έχουν κατατεθεί είναι και η σύσταση των κλιμακίων αυτών από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και όχι από τις Περιφέρειες, όπως γίνεται έως τώρα.

Εντατικοποίηση ελέγχων των αλλοδαπών φορτηγών, ζητά η ΟΦΑΕ

Τον κώδωνα του κινδύνου για τον κλάδο των οδικών μεταφορών κρούει και ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος) Απόστολος Κενανίδης τονίζοντας και αυτός την ανάγκη εντατικοποίησης των ελέγχων των αλλοδαπών φορτηγών από τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου.
Βέβαια ο κ. Κενανίδης δεν παραλείπει να αναφερθεί στο πρόβλημα του γερασμένου στόλου των φορτηγών στη χώρα, αλλά και στο “truck drain” δηλαδή τη μετανάστευση ελληνικών φορτηγών σε γειτονικές χώρες.

Με την εντατικοποίηση των ελέγχων, σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, θα ελαχιστοποιηθεί η υποκλοπή του μεταφορικού έργου από τα αλλοδαπά φορτηγά. Μάλιστα, υποστήριξε ότι απαιτείται η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων υπουργείων ώστε να επιστρέψουν στους δρόμους τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχων.

Επίσης, κάνει λόγο για φυγή φορτηγών στο εξωτερικό λόγω υψηλής φορολογίας στην Ελλάδα και ειδικότερα τονίζει ότι η Βουλγαρία μετρά πάνω από 15.000 οχήματα ελληνικών συμφερόντων, με βουλγάρικες πινακίδες.

“Υπολειπόμαστε από χώρες, όπως η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Τουρκία”, τονίζει ο κ. Κενανίδης σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών μας φτάνει τα 20 έτη.

Ενίσχυση και κίνητρα εκσυγχρονισμού του κλάδου

Έμφαση δίνει στην ανάγκη εκσυγχρονισμού του κλάδου με κύριο μέσο τις συνέργειες.
“Είναι προφανές πως μόνο με την συνεργασία όλων μας θα μπορέσουμε να αποφέρουμε τα μέγιστα οφέλη για την αποτελεσματικότητα και την βιώσιμη ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας στο άμεσο μέλλον”, σχολίασε, συμπληρώνοντας ότι “χρειαζόμαστε ενίσχυση, κίνητρα, εργαλεία, την Πολιτεία δίπλα μας σε αυτή την προσπάθεια”.

Το αίτημα για παροχή κινήτρων που θα οδηγήσουν στην ανανέωση του στόλου είναι πάγιο εδώ και πολλά χρόνια στον κλάδο, ενώ εκτός από την ποιότητα και την ταχύτητα μεταφορών, την περιβαλλοντική επιβάρυνση σχετίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και με το ζήτημα της οδικής ασφάλειας, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Την ανεπάρκεια του ελεγκτικού μηχανισμού στην χώρα μας επιβεβαιώνει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βάσει των στατιστικών στοιχείων που συγκεντρώνει, ενώ η σημερινή κατάσταση στην εγχώρια αγορά είναι η μεγαλύτερη απόδειξη για την επιτακτική ανάγκη συγκρότησης των εθνικών ελεγκτικών Αρχών τονίζει σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης.

Η ΟΦΑΕ συμμετέχει ενεργά σε κάθε προσπάθεια για τον αποτελεσματικό συντονισμό των Ελεγκτικών Αρχών καταθέτοντας προτάσεις και βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ παράλληλα καταγγέλει στις αρμόδιες Αρχές κάθε εξακριβωμένη παράνομη δραστηριότητα στον κλάδο των οδικών μεταφορών, με σκοπό την αποκαστάσταση των συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού και νομιμότητας.

Είναι απαραίτητο να γίνουν συντονισμένες ενέργειες μεταξύ του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα και να προχωρήσει η Πολιτεία άμεσα σε νομοθετικές μεταρυθμίσεις.

Παράλληλα, η ΟΦΑΕ διεξάγει, με την συνεργασία επιστημονικού συμβούλου, μελέτη για την καταλληλότερη οργάνωση ενός εθνικού ελεγκτικού μηχανισμού που θα μπορέσει να ανταποκριθεί πλήρως στις αυξημένες ανάγκες της ελληνικής αγοράς, την οποία και θα καταθέσει άμεσα στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας.

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ στο www.tourismtoday.gr

Με “κίτρινη κάρτα” για το θέμα των επιδόσεων της χώρας μας στους ελέγχους φορτηγών αυτοκινήτων στην επικράτεια προειδοποιεί τη Ελλάδα η Κομισιόν.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρακολουθεί τις επιδόσεις των ελέγχων στα φορτηγά που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, η οποία υπολείπεται του ευρωπαϊκού μέσου όρου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι έλεγχοι που πραγματοποιούνται από τα Μικτά Κλιμάκια είναι κάτω του 1/3 του Μ.Ο. με αποτέλεσμα η Ελλάδα να μπει στο στόχαστρο της Ε.Ε.

Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές έχουν ήδη γίνει κάποιες συζητήσεις για αναδιαμόρφωση των Μικτών Κλιμακίων και εντατικοποίηση των ελέγχων.
Μάλιστα, ανάμεσα στις προτάσεις που έχουν κατατεθεί είναι και η σύσταση των κλιμακίων αυτών από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και όχι από τις Περιφέρειες, όπως γίνεται έως τώρα.

Εντατικοποίηση ελέγχων των αλλοδαπών φορτηγών, ζητά η ΟΦΑΕ

Τον κώδωνα του κινδύνου για τον κλάδο των οδικών μεταφορών κρούει και ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ (Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος) Απόστολος Κενανίδης τονίζοντας και αυτός την ανάγκη εντατικοποίησης των ελέγχων των αλλοδαπών φορτηγών από τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου.
Βέβαια ο κ. Κενανίδης δεν παραλείπει να αναφερθεί στο πρόβλημα του γερασμένου στόλου των φορτηγών στη χώρα, αλλά και στο “truck drain” δηλαδή τη μετανάστευση ελληνικών φορτηγών σε γειτονικές χώρες.

Με την εντατικοποίηση των ελέγχων, σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, θα ελαχιστοποιηθεί η υποκλοπή του μεταφορικού έργου από τα αλλοδαπά φορτηγά. Μάλιστα, υποστήριξε ότι απαιτείται η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων υπουργείων ώστε να επιστρέψουν στους δρόμους τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχων.

Επίσης, κάνει λόγο για φυγή φορτηγών στο εξωτερικό λόγω υψηλής φορολογίας στην Ελλάδα και ειδικότερα τονίζει ότι η Βουλγαρία μετρά πάνω από 15.000 οχήματα ελληνικών συμφερόντων, με βουλγάρικες πινακίδες.

“Υπολειπόμαστε από χώρες, όπως η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Τουρκία”, τονίζει ο κ. Κενανίδης σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών μας φτάνει τα 20 έτη.

Ενίσχυση και κίνητρα εκσυγχρονισμού του κλάδου

Έμφαση δίνει στην ανάγκη εκσυγχρονισμού του κλάδου με κύριο μέσο τις συνέργειες.
“Είναι προφανές πως μόνο με την συνεργασία όλων μας θα μπορέσουμε να αποφέρουμε τα μέγιστα οφέλη για την αποτελεσματικότητα και την βιώσιμη ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας στο άμεσο μέλλον”, σχολίασε, συμπληρώνοντας ότι “χρειαζόμαστε ενίσχυση, κίνητρα, εργαλεία, την Πολιτεία δίπλα μας σε αυτή την προσπάθεια”.

Το αίτημα για παροχή κινήτρων που θα οδηγήσουν στην ανανέωση του στόλου είναι πάγιο εδώ και πολλά χρόνια στον κλάδο, ενώ εκτός από την ποιότητα και την ταχύτητα μεταφορών, την περιβαλλοντική επιβάρυνση σχετίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό και με το ζήτημα της οδικής ασφάλειας, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Previous Post

Νέο NV250: Ερχεται για να ενισχύσει την γκάμα της Nissan

Next Post

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ (VIDEO)

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ (VIDEO)

ΚΑΛΕΣΜΑ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ (VIDEO)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

19 ώρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

20 ώρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

4 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

4 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In