Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είναι ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ενώ ο Γιάννης Κεφαλογιάννης αναλαμβάνει νέος υφυπουργός αρμόδιος για τις Μεταφορές.
«Παρακολουθώ χρόνια το υπ. Υποδομών και Μεταφορών και παρά τις αντιπαραθέσεις που είχαμε σχεδόν σε όλα τα θέματα, ποτέ δεν υπήρξε αντιπαράθεση σε προσωπικό επίπεδο, κάτι που οφείλεται στη σχολή πολιτικής σκέψης που ενστερνίζομαι», δήλωσε κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής, ο νέος Υπουργός, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος προσέθεσε: «Τα μεγάλα έργα πρέπει να έχουν βάθος 5ετίας – 10ετίας». Απαντώντας, ο απερχόμενος Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, τόνισε το εξής: «Μακάρι τα μεγάλα έργα να συνεχιστούν και από τους επόμενους».
Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης (επίσης του Αχιλλέα) αναλαμβάνοντας τον τομέα των Μεταφορών θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια σειρά προβλημάτων που ταλανίζουν τόσο τις επιβατικές όσο και τις εμπορευματικές μεταφορές της χώρας. Η εξυγίανση των οικονομικών των δημόσιων Οργανισμών, η βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών με την υλοποίηση του διαγωνισμού για την προμήθεια των αστικών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, η έναρξη των διαγωνιστικών διαδικασιών για τις Υπεραστικές Μεταφορές αποτελούν τις προτεραιότητες στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είναι ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ενώ ο Γιάννης Κεφαλογιάννης αναλαμβάνει νέος υφυπουργός αρμόδιος για τις Μεταφορές.
«Παρακολουθώ χρόνια το υπ. Υποδομών και Μεταφορών και παρά τις αντιπαραθέσεις που είχαμε σχεδόν σε όλα τα θέματα, ποτέ δεν υπήρξε αντιπαράθεση σε προσωπικό επίπεδο, κάτι που οφείλεται στη σχολή πολιτικής σκέψης που ενστερνίζομαι», δήλωσε κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής, ο νέος Υπουργός, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος προσέθεσε: «Τα μεγάλα έργα πρέπει να έχουν βάθος 5ετίας – 10ετίας». Απαντώντας, ο απερχόμενος Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, τόνισε το εξής: «Μακάρι τα μεγάλα έργα να συνεχιστούν και από τους επόμενους».
Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης (επίσης του Αχιλλέα) αναλαμβάνοντας τον τομέα των Μεταφορών θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια σειρά προβλημάτων που ταλανίζουν τόσο τις επιβατικές όσο και τις εμπορευματικές μεταφορές της χώρας. Η εξυγίανση των οικονομικών των δημόσιων Οργανισμών, η βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών με την υλοποίηση του διαγωνισμού για την προμήθεια των αστικών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, η έναρξη των διαγωνιστικών διαδικασιών για τις Υπεραστικές Μεταφορές αποτελούν τις προτεραιότητες στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είναι ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ενώ ο Γιάννης Κεφαλογιάννης αναλαμβάνει νέος υφυπουργός αρμόδιος για τις Μεταφορές.
«Παρακολουθώ χρόνια το υπ. Υποδομών και Μεταφορών και παρά τις αντιπαραθέσεις που είχαμε σχεδόν σε όλα τα θέματα, ποτέ δεν υπήρξε αντιπαράθεση σε προσωπικό επίπεδο, κάτι που οφείλεται στη σχολή πολιτικής σκέψης που ενστερνίζομαι», δήλωσε κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής, ο νέος Υπουργός, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος προσέθεσε: «Τα μεγάλα έργα πρέπει να έχουν βάθος 5ετίας – 10ετίας». Απαντώντας, ο απερχόμενος Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, τόνισε το εξής: «Μακάρι τα μεγάλα έργα να συνεχιστούν και από τους επόμενους».
Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης (επίσης του Αχιλλέα) αναλαμβάνοντας τον τομέα των Μεταφορών θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια σειρά προβλημάτων που ταλανίζουν τόσο τις επιβατικές όσο και τις εμπορευματικές μεταφορές της χώρας. Η εξυγίανση των οικονομικών των δημόσιων Οργανισμών, η βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών με την υλοποίηση του διαγωνισμού για την προμήθεια των αστικών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, η έναρξη των διαγωνιστικών διαδικασιών για τις Υπεραστικές Μεταφορές αποτελούν τις προτεραιότητες στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είναι ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ενώ ο Γιάννης Κεφαλογιάννης αναλαμβάνει νέος υφυπουργός αρμόδιος για τις Μεταφορές.
«Παρακολουθώ χρόνια το υπ. Υποδομών και Μεταφορών και παρά τις αντιπαραθέσεις που είχαμε σχεδόν σε όλα τα θέματα, ποτέ δεν υπήρξε αντιπαράθεση σε προσωπικό επίπεδο, κάτι που οφείλεται στη σχολή πολιτικής σκέψης που ενστερνίζομαι», δήλωσε κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής, ο νέος Υπουργός, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος προσέθεσε: «Τα μεγάλα έργα πρέπει να έχουν βάθος 5ετίας – 10ετίας». Απαντώντας, ο απερχόμενος Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, τόνισε το εξής: «Μακάρι τα μεγάλα έργα να συνεχιστούν και από τους επόμενους».
Ο Γιάννης Κεφαλογιάννης (επίσης του Αχιλλέα) αναλαμβάνοντας τον τομέα των Μεταφορών θα πρέπει να αντιμετωπίσει μια σειρά προβλημάτων που ταλανίζουν τόσο τις επιβατικές όσο και τις εμπορευματικές μεταφορές της χώρας. Η εξυγίανση των οικονομικών των δημόσιων Οργανισμών, η βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών με την υλοποίηση του διαγωνισμού για την προμήθεια των αστικών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, η έναρξη των διαγωνιστικών διαδικασιών για τις Υπεραστικές Μεταφορές αποτελούν τις προτεραιότητες στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.