Οι απόψεις των επαγγελματιών είναι για εμάς ο οδηγός στην ενημέρωση σας, και η καταγραφή αυτών, αποτελεί «φάρο» για όσους πορεύονται με το ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, οκτώ χρόνια, στην «πιάτσα» των Επαγγελματικών οχημάτων, αγκαλιάζοντας τον χώρο των μεταφορών και καταγράφοντας τα θέματα που μας θίγεται.
Οι παρακάτω απόψεις, δημοσιεύθηκαν στην σελίδα μας στο Facebook, σχετικά με το αν πρέπει ή όχι οι γυναίκες να έχουν μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής στις μεταφορές.
T.G.
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΑΜΕ, ΔΕΝ ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΒΑΡΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΓΕΝΝΙΕΣ, ΤΗΡΟΥΜΕ ΩΡΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΚΟΚ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΜΑΛΙΚΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ……..ΑΝ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΜΠΑΛΕΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΠΑΚΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΑΣΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ
Δ.G.
tό νά πάει μιά ή περισσότερες παλέτες είναι τό θέμα; είναι δουλειά τού οδηγού αυτή; οι φορτοεκφωρτωτές θά πεθάνουν; γιατί πρέπει νά κάνει αυτές τίς δουλειές ο οδηγός; δηλαδή στό εξωτερικό πού υπάρχουν πολλές γυναίκες οδηγοί, εκείνες γιατί μπορούν νά βάλουν αλυσίδες; καί δηλαδή εμείς είμαστε πιό μάγκες; οι γυναίκες δέν μπορούν νά κάνουν ωράριο; καί καπάκι δρομολόγιο γιατί; ωράριο δέν είπαμε; 8ωρο +10ωρο δέν είπαμε; μήν τρελαθούμε κιόλας.
Φ.Κ.
Πως να αλλαξει ρε παλικαρια???
Οταν ο οδηγος θα ειναι οδηγος, οταν δεν θα ειναι χαμαλης, οταν ο οδηγος δεν θα σπαει παλλετες. Οταν ο οδηγος θα εχει να παραδωσει σε σωστα τροποποιημενους χωρους με ραμπες, και οχι στα πεζοδρομια και γυρω γυρω το στενο διπλοπαρκαριζμενος κ να περνας της παλλετες απο της ραμπες αμεα ( παλι καλα που υπαρχουν κ αυτες) τοτε ισος!!!