• ΕΜΕΙΣ
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ρίσκο να οδηγείς με χαμηλή ακοή και όραση!

4 Μαρτίου, 2018
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Ρίσκο να οδηγείς με χαμηλή ακοή και όραση!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Το τσεκ απ μπορεί να φανερώσει μακρόχρονα προβλήματα στην όραση, ή την ακοή. Όπως αναφέρει και το ΙΟΑΣ ένας μεγάλος αριθμός τροχαίων ατυχημάτων στην χώρα μας συνδέεται με τους οδηγούς της τρίτης ηλικίας. Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 300 άνθρωποι άνω των 55 ετών χάνονται κάθε χρόνο στους δρόμους. Πολλοί από αυτούς είχαν είτε σοβαρές παθήσεις, είτε μειωμένη όραση ή ακόμη και χαμηλή ακοή. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι η καλή όραση, η οποία είναι και η πιο σημαντική από τις αισθήσεις μας, μας δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνουμε τις σωστές αποφάσεις κινούμενοι στο οδικό δίκτυο. Στην χώρα μας η ευαισθητοποίηση του κοινού είναι σε πολύ χαμηλή επίπεδα.

Ο τακτικός έλεγχος των ματιών είναι επιβεβλημένος, ενώ η σωστή χρήση ποιοτικών γυαλιών εξίσου σημαντική. Πλέον, και σύμφωνα με τη FIA – Την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου – η κακή όραση αναγνωρίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην πρόκληση τροχαίων συμβάντων. «Το 80% των παθήσεων στην όραση μπορεί να διορθωθεί. Μόλις ένα στους 5 οδηγούς δεν έχει κάποιο πρόβλημα στην όρασή του.» αναφέρει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τον ΙΟΑΣ ( Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας ) η όραση μειώνεται με την ηλικία. Συγκεκριμένα, τα συχνότερα προβλήματα είναι η αυξημένη ευαισθησία σε έντονο φως, η περιφερειακή όραση και η μείωση της ικανότητας εστίασης. Επίσης, κάνουν την εμφάνιση τους παθήσεις, όπως η πρεσβυωπία, ο καταρράκτης και το γλαύκωμα.

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Στατιστικά, το 20% των ατόμων που έχουν ηλικία άνω των 55 ετών και το 30% ηλικιών άνω των 65 έχουν μειωμένη ακοή. Αυτό έχει άμεσες συνέπειες στην οδική ασφάλεια, μιας και η μειωμένη ακοή δυσχεραίνει την αντίληψη του περιβάλλοντος. Και στην περίπτωση της μειωμένη όρασης αλλά και αυτή της μειωμένης ακοής, οι οδηγοί που παρουσιάζουν αυτές τις παθήσεις θα πρέπει να επισκέπτονται τον γιατρό, είτε για να χρησιμοποιούν τα κατάλληλα γυαλιά οράσεων ή και να φορούν ακουστικά βαρηκοίας. Ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο είναι ότι, κάποια είδη ατυχημάτων είναι περισσότερο συχνά σε ηλικιωμένους οδηγούς. Στις αιτίες αυτές περιλαμβάνεται ο λανθασμένος τρόπος πραγματοποίησης της αλλαγής κατεύθυνσης, η μη παραχώρησης προτεραιότητας, η παραβίαση της μεσαίας διαχωριστικής γραμμής κ.α. 

Tags: ακοήοδήγησητρίτη ηλικία
Previous Post

Αύξηση 150% στις πωλήσεις νέων λεωφορείων

Next Post

Με X-RAY και το τελωνείο Προμαχώνα

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post

Με X-RAY και το τελωνείο Προμαχώνα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

2 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

2 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

5 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In