Καθώς η πανδημία βρίσκεται ακόμα στο αποκορύφωμά της σε ορισμένες περιοχές του κόσμου και με το φόβο για ένα δεύτερο κύμα σε άλλες περιοχές, εξακολουθούν να ισχύουν μονομερείς περιορισμοί από κάποιες χώρες στα σύνορα, συχνά με δραματικές επιπτώσεις στη μεταφορά εμπορευμάτων και στους εργαζόμενους και τους οδηγούς που μεταφέρουν τα προϊόντα μας πέρα από τα διεθνή σύνορα.
Ρωτήσαμε το ελληνικό μέλος της IRU, την Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ), για την ιδιαίτερα ανησυχητική κατάσταση από την αρχή της πανδημίας στην οποία περιήλθαν 13 ελληνικά φορτηγά που αποκλείστηκαν στο Ιράκ λόγω περιορισμών στα σύνορα της ευρύτερης περιοχής, και πώς μπορούν να αποφευχθούν παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον.
Ποιος ήταν ο ανθρώπινος αντίκτυπος των φορτηγών που εγκλωβίστηκαν για 4 μήνες;
Οι οδηγοί πέρασαν 30 ημέρες στα φορτηγά τους στα σύνορα του Ιράκ. Η κατάσταση ήταν αγχωτική για αυτούς αλλά και για τους οικείους τους, καθώς δεν ήταν προετοιμασμένοι για τόσο μεγάλης διάρκειας παραμονή στα φορτηγά τους και άρχισαν να εξαντλούνται τα τρόφιμα, οι ιατρικές προμήθειες και τα μετρητά.