• ΕΜΕΙΣ
Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου, 2025
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Υλοποίηση Κάθετου Άξονα Εγνατίας οδού Δράμα-Αμφίπολη

10 Μαρτίου, 2021
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Στα …τάρταρα τα κόμιστρα, νέες οικονομικές περιπέτειες στις μεταφορές
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter
" "

Η σύμβαση για το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δράμας – Αμφίπολης έχει ολοκληρωθεί, το έργο θα προκηρυχθεί εντός του 2021 και η Κυβέρνηση θα προτείνει την ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής στην Βουλή.

Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνου Μπλούχου, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι το αντικείμενο της «Μελέτης Οδού Δράμας – Αμφίπολης – Τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» αφορούσε στην εκπόνηση όλων των αναγκαίων μελετών οδοποιίας, υδραυλικών, στατικών κλπ., για τη δημοπράτηση και κατασκευή του τμήματος μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων.

Related posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022

Δηλαδή, την δημιουργία ενός κλειστού αυτοκινητόδρομου δυο λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με διαχωρισμό των αντίθετων ρευμάτων κυκλοφορίας με νησίδα και όλες τις απαραίτητες κυκλοφοριακές συνδέσεις.

Αυτήν την στιγμή, επομένως, έχει εγκριθεί το σύνολο του συμβατικού τεχνικού αντικειμένου και επίκειται η τελική παραλαβή, σημείωσε.

Μάλιστα, υπενθύμισε ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης και σήμερα προχωράει η υλοποίηση του, ώστε να γίνει αυτή η οδική σύνδεση πραγματικότητα μετά από δύο δεκαετίες και να βγει από την απομόνωση όλη η περιοχή.

Όπως υπενθύμισε όμως, «δυστυχώς, τον Ιούλιο του 2019, δεν βρήκαμε καμία μελετητική ωριμότητα του έργου στο Υπουργείο, παρά μόνο κάποιες προμελέτες του 2013».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως: «Τρέξαμε γρήγορα όλες τις διαδικασίες, ώστε και να ωριμάσουν ταχύτατα οι μελέτες και να προχωρήσουμε άμεσα στη δημοπράτηση του έργου». Και ανακοίνωσε ότι το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2021 και έχει προταθεί η ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης καθώς θα έχει ωριμότητα, αλλά σε κάθε περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα και για άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία. Σημείωσε ότι τα οδικά έργα δεν είναι στην προτεραιότητα του Ταμείου Ανάκαμψης, αλλά η Κυβέρνηση δίνει μάχη για να εντάξει ορισμένα εξ αυτών, όπως επίσης ο ΒΟΑΚ και ο Ε65.

Παράλληλα τόνισε ότι τώρα εκπονείται η μελέτη για την ανάλυση κόστους – οφέλους. Το συνολικό κόστος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη εκτιμάται στα 150 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής, ανέφερε ότι έχουν ήδη υπογραφεί και εκτελούνται 4 συμβάσεις παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου, για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών. Συγκεκριμένα:

  • Η Σύμβαση Συγκοινωνιακών Μελετών με αντικείμενο την οριστική μελέτη οδοποιίας και υδραυλικών του Ανισόπεδου Κόμβου της Πρώτης Σερρών, η οποία έχει ήδη εγκριθεί, και τη μελέτη σήμανσης – ασφάλισης όλου του οδικού άξονα.
  • Η Σύμβαση Στατικών Μελετών με αντικείμενο τις οριστικές μελέτες 12 τεχνικών έργων του οδικού άξονα, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων έχει ήδη εγκριθεί
  • Οι Οριστικές Μελέτες Οδοποιίας και Υδραυλικών των Ανισόπεδων Κόμβων Μεσορράχης και Μικρού Σουλίου, καθώς και σύνταξη τευχών δημοπράτησης του συνολικού έργου «Οδός Δράμα – Αμφίπολη, τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη» και
  • Η Σύμβαση Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών, για τον οδοφωτισμό όλων των ανισόπεδων κόμβων του οδικού άξονα.

Όσον αφορά στο υπολειπόμενο τμήμα Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους περίπου 14 χιλιομέτρων, τη μελέτη έχει αναλάβει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, στο πλαίσιο και της αποκέντρωσης.

Previous Post

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία η γέφυρα Πηνειού στα Τέμπη – Κώστας Kαραμανλής: Προσπάθεια αποκατάστασης όλων των γεφυρών

Next Post

Η φίρμα που τάραξε τα νερά το 1948 με έναν εκλυστήρα για όλες τις χρήσεις

Related Posts

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΣΙΑΦΕΖΠΤ: «Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην παραλαβή κοντέινερ ταλαιπωρεί τους μεταφορείς στο λιμάνι του Πειραιά.»
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν υπήρξε, όλα αυτά τα χρόνια, χέρι βοηθείας από την πολιτεία στον κλάδο των Ελλήνων Μεταφορέων που στήριξαν την ανοικοδόμηση του Ελληνικού κράτους

4 Φεβρουαρίου, 2024
Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Η φίρμα που τάραξε τα νερά το 1948 με έναν εκλυστήρα για όλες τις χρήσεις

Η φίρμα που τάραξε τα νερά το 1948 με έναν εκλυστήρα για όλες τις χρήσεις

" "

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

4 ώρες ago
Ford Ranger Plug-in Hybrid: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη οικονομία, εύκολη απόκτηση και 6 χρόνια service

Ford Ranger Plug-in Hybrid: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη οικονομία, εύκολη απόκτηση και 6 χρόνια service

4 ώρες ago

Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ: Πρέπει να ξαναπιστέψουμε στη δύναμη του συλλογικού

1 εβδομάδα ago
Η Mercedes-Benz Trucks παρέδωσε πρόσφατα το πρώτο από τα τρία νέα φορτηγά Mercedes-Benz Arocs

Η Mercedes-Benz Trucks παρέδωσε πρόσφατα το πρώτο από τα τρία νέα φορτηγά Mercedes-Benz Arocs

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Στην κυκλοφορία ο πρώτος αυτοκινητόδρομος ασύρματης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
  • Ford Ranger Plug-in Hybrid: Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη οικονομία, εύκολη απόκτηση και 6 χρόνια service
  • Παναγιώτης Τεγρέλλης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ: Πρέπει να ξαναπιστέψουμε στη δύναμη του συλλογικού
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In