• ΕΜΕΙΣ
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ

Σλοβενία: Απαγόρευση στα φορτηγά 7,5 τόνων

30 Μαΐου, 2019
in ΝΕΑ
Τέλος σε όλα τα έγγραφα, δελτία αποστολής σε χαρτί, μόνο ψηφιακά!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Από την 1η Ιουνίου 2019, ο Οργανισμός Υποδομών της Σλοβενίας θα αλλάξει τον περιορισμό της κυκλοφορίας εμπορευματικών μεταφορών στους κεντρικούς δρόμους Jelšane – Postojna (G1-6) και Starod – Kozina (G1-7) και σε ορισμένους από τους κύριους και περιφερειακούς δρόμους στο βορειοανατολικό τμήμα της Σλοβενίας.

 
Περιγραφή της ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας:

 
Η εν λόγω ρύθμιση οδικής κυκλοφορίας απαγορεύει την κυκλοφορία σε όλα τα βαρέα φορτηγά οχήματα άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, στους οδικούς άξονες G1-6 και G1-7 που διέρχονται μέσω της Σλοβενίας, δηλαδή από την Ιταλία προς χώρες όπως η Κροατία (αποκλείονται οι ακόλουθες Κροατικές επαρχίες: Istarska, Primorsko -Goranska και LičkoSenjska – συνοψίζονται στον ακόλουθο πίνακα: Istra, Kvarner, Lika, Gorski Kotar), Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Β.Μακεδονία, Βουλγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία και αντίστροφα.

 
Η κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων που πραγματοποιούν διέλευση, θα επιτρέπεται σε αυτούς τους δρόμους μέσω της Σλοβενίας που προέρχονται από την Ιταλία και στόχος της οποίας (πχ η εκφόρτωση, η έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) είναι στην Κροατία (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα μέρη της Κροατίας: Istra, Kvarner, Lika, G. Kotar) και αντιστρόφως, δηλαδή των οποίων το σημείο εκκίνησης / προέλευσης (π.χ. φόρτωση, έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) βρίσκεται στην Κροατία (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα μέρη της Κροατίας: Istra, , Lika, G. Kotar) και κατευθύνονται προς την Ιταλία. Η ρύθμιση δεν απαγορεύει επίσης την κυκλοφορία οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων που φορτώνουν φορτία στη Σλοβενία και οδηγούν στην Κροατία ή στις προαναφερθείσες απομακρυσμένες χώρες και αντιστρόφως.

Εντός του χώρου της περιορισμένης χρήσης οδικής κυκλοφορίας, που φέρει πινακίδες κυκλοφορίας (μεταξύ της συνοριακής διέλευσης Kozina και Starod και μεταξύ Postojna και της συνοριακής διέλευσης Jelšane) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37, παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, που δηλώνει ότι η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζιτ κυκλοφορία.

 
Η απομακρυσμένη τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων από την Ιταλία με κατεύθυνση την Κροατία (της ηπειρωτικής χώρας της Κροατίας), τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Σερβία, τη Ρουμανία … και αντιστρόφως, εκτρέπεται στον αυτοκινητόδρομο Α1 και στον αυτοκινητόδρομο Α2 Kozina-Ljubljana-Obrežje, ο οποίος χρησιμεύει ως η ασφαλέστερη παράλληλη οδική σύνδεση με καλύτερα κυκλοφοριακά και τεχνικά στοιχεία. Η προαναφερθείσα ρύθμιση: – απαγορεύει την απομακρυσμένη τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων μέσω της Σλοβενίας η οποία συνεχίζει την πορεία της από τον αυτοκινητόδρομο Α4 προς τους κύριους ή περιφερειακούς δρόμους και στη συνέχεια μέσω των συνοριακών διελεύσεων Središče ob Dravi και Zavrč, προς την Κροατία και μετά προς τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Σερβία, τη Β.Μακεδονία, τη Βουλγαρία, το Μαυροβούνιο, τη Ρουμανία … και αντίστροφα Τα βαρέα φορτηγά οχήματα άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους επιτρέπεται να διέρχονται από τη Σλοβενία στον δρόμο Α4 και στη συνέχεια στους περιφερειακούς και κυριότερους δρόμους και στα σύνορα Središče ob Dravi και Zavrč στην Κροατία, εάν το σημείο εκκίνησης ή προορισμού τους (π.χ. φόρτωση, εκφόρτωση, η έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) βρίσκεται στις κροατικές κομητείες του Varaždin και Medžimurje και αντιστρόφως.

 
Στην κυκλοφορία εμπορευμάτων με αφετηρία ή προορισμό στη Σλοβενία δεν υπάρχει περιορισμός. Στην περιοχή περιορισμένης κρατικής οδικής κυκλοφορίας που υπάρχουν οδικές πινακίδες (μεταξύ Ptuj και των συνοριακών διελεύσεων Središče ob Dravi ή Zavrč) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37, παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, το οποίο ορίζει ότι η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζιτ κυκλοφορία. – απαγορεύει κάθε κυκλοφορία τράνζιτ βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους που οδηγούν από τον αυτοκινητόδρομο Α1, κατόπιν κατά μήκος των περιφερειακών οδών και μέσω της συνοριακής διέλευσης Dobovec και τη συνοριακή διέλευση Bistrica ob Sotli στην Κροατία.

 
Στην περιοχή της περιορισμένης κρατικής οδικής κυκλοφορίας που φέρει σήμανση (πχ. ανατολικά του Celje και νότια του A1 έως τις συνοριακές διελεύσεις Dobovec ή Bistrica ob Sotli) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37 παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, σύμφωνα με την οποία η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζι κυκλοφορία. Σύμφωνα με τους Κανονισμούς για τον καθορισμό των σημείων διέλευσης των συνόρων στη Δημοκρατία της Σλοβενίας, τα διακρατικά συνοριακά σημεία διέλευσης Gibina, Razkrižje, Ormož και Zgornji Leskovec περιορίζονται για τη μεταφορά εμπορευμάτων άνω των 3,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, ενώ η εκροή φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους δεν είναι δυνατή. Η τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, εκτρέπεται επομένως στις συνδέσεις αυτοκινητοδρόμων (A1, A4 και A5), οι οποίες σε αυτή την περίπτωση χρησιμεύουν ως η ασφαλέστερη παράλληλη οδική σύνδεση με καλύτερα κυκλοφοριακά και τεχνικά στοιχεία.

Από την 1η Ιουνίου 2019, ο Οργανισμός Υποδομών της Σλοβενίας θα αλλάξει τον περιορισμό της κυκλοφορίας εμπορευματικών μεταφορών στους κεντρικούς δρόμους Jelšane – Postojna (G1-6) και Starod – Kozina (G1-7) και σε ορισμένους από τους κύριους και περιφερειακούς δρόμους στο βορειοανατολικό τμήμα της Σλοβενίας.

 
Περιγραφή της ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας:

 
Η εν λόγω ρύθμιση οδικής κυκλοφορίας απαγορεύει την κυκλοφορία σε όλα τα βαρέα φορτηγά οχήματα άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, στους οδικούς άξονες G1-6 και G1-7 που διέρχονται μέσω της Σλοβενίας, δηλαδή από την Ιταλία προς χώρες όπως η Κροατία (αποκλείονται οι ακόλουθες Κροατικές επαρχίες: Istarska, Primorsko -Goranska και LičkoSenjska – συνοψίζονται στον ακόλουθο πίνακα: Istra, Kvarner, Lika, Gorski Kotar), Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Β.Μακεδονία, Βουλγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία και αντίστροφα.

 
Η κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων που πραγματοποιούν διέλευση, θα επιτρέπεται σε αυτούς τους δρόμους μέσω της Σλοβενίας που προέρχονται από την Ιταλία και στόχος της οποίας (πχ η εκφόρτωση, η έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) είναι στην Κροατία (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα μέρη της Κροατίας: Istra, Kvarner, Lika, G. Kotar) και αντιστρόφως, δηλαδή των οποίων το σημείο εκκίνησης / προέλευσης (π.χ. φόρτωση, έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) βρίσκεται στην Κροατία (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα μέρη της Κροατίας: Istra, , Lika, G. Kotar) και κατευθύνονται προς την Ιταλία. Η ρύθμιση δεν απαγορεύει επίσης την κυκλοφορία οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων που φορτώνουν φορτία στη Σλοβενία και οδηγούν στην Κροατία ή στις προαναφερθείσες απομακρυσμένες χώρες και αντιστρόφως.

Εντός του χώρου της περιορισμένης χρήσης οδικής κυκλοφορίας, που φέρει πινακίδες κυκλοφορίας (μεταξύ της συνοριακής διέλευσης Kozina και Starod και μεταξύ Postojna και της συνοριακής διέλευσης Jelšane) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37, παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, που δηλώνει ότι η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζιτ κυκλοφορία.

 
Η απομακρυσμένη τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων από την Ιταλία με κατεύθυνση την Κροατία (της ηπειρωτικής χώρας της Κροατίας), τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Σερβία, τη Ρουμανία … και αντιστρόφως, εκτρέπεται στον αυτοκινητόδρομο Α1 και στον αυτοκινητόδρομο Α2 Kozina-Ljubljana-Obrežje, ο οποίος χρησιμεύει ως η ασφαλέστερη παράλληλη οδική σύνδεση με καλύτερα κυκλοφοριακά και τεχνικά στοιχεία. Η προαναφερθείσα ρύθμιση: – απαγορεύει την απομακρυσμένη τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων μέσω της Σλοβενίας η οποία συνεχίζει την πορεία της από τον αυτοκινητόδρομο Α4 προς τους κύριους ή περιφερειακούς δρόμους και στη συνέχεια μέσω των συνοριακών διελεύσεων Središče ob Dravi και Zavrč, προς την Κροατία και μετά προς τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Σερβία, τη Β.Μακεδονία, τη Βουλγαρία, το Μαυροβούνιο, τη Ρουμανία … και αντίστροφα Τα βαρέα φορτηγά οχήματα άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους επιτρέπεται να διέρχονται από τη Σλοβενία στον δρόμο Α4 και στη συνέχεια στους περιφερειακούς και κυριότερους δρόμους και στα σύνορα Središče ob Dravi και Zavrč στην Κροατία, εάν το σημείο εκκίνησης ή προορισμού τους (π.χ. φόρτωση, εκφόρτωση, η έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) βρίσκεται στις κροατικές κομητείες του Varaždin και Medžimurje και αντιστρόφως.

 
Στην κυκλοφορία εμπορευμάτων με αφετηρία ή προορισμό στη Σλοβενία δεν υπάρχει περιορισμός. Στην περιοχή περιορισμένης κρατικής οδικής κυκλοφορίας που υπάρχουν οδικές πινακίδες (μεταξύ Ptuj και των συνοριακών διελεύσεων Središče ob Dravi ή Zavrč) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37, παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, το οποίο ορίζει ότι η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζιτ κυκλοφορία. – απαγορεύει κάθε κυκλοφορία τράνζιτ βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους που οδηγούν από τον αυτοκινητόδρομο Α1, κατόπιν κατά μήκος των περιφερειακών οδών και μέσω της συνοριακής διέλευσης Dobovec και τη συνοριακή διέλευση Bistrica ob Sotli στην Κροατία.

 
Στην περιοχή της περιορισμένης κρατικής οδικής κυκλοφορίας που φέρει σήμανση (πχ. ανατολικά του Celje και νότια του A1 έως τις συνοριακές διελεύσεις Dobovec ή Bistrica ob Sotli) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37 παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, σύμφωνα με την οποία η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζι κυκλοφορία. Σύμφωνα με τους Κανονισμούς για τον καθορισμό των σημείων διέλευσης των συνόρων στη Δημοκρατία της Σλοβενίας, τα διακρατικά συνοριακά σημεία διέλευσης Gibina, Razkrižje, Ormož και Zgornji Leskovec περιορίζονται για τη μεταφορά εμπορευμάτων άνω των 3,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, ενώ η εκροή φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους δεν είναι δυνατή. Η τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, εκτρέπεται επομένως στις συνδέσεις αυτοκινητοδρόμων (A1, A4 και A5), οι οποίες σε αυτή την περίπτωση χρησιμεύουν ως η ασφαλέστερη παράλληλη οδική σύνδεση με καλύτερα κυκλοφοριακά και τεχνικά στοιχεία.

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Από την 1η Ιουνίου 2019, ο Οργανισμός Υποδομών της Σλοβενίας θα αλλάξει τον περιορισμό της κυκλοφορίας εμπορευματικών μεταφορών στους κεντρικούς δρόμους Jelšane – Postojna (G1-6) και Starod – Kozina (G1-7) και σε ορισμένους από τους κύριους και περιφερειακούς δρόμους στο βορειοανατολικό τμήμα της Σλοβενίας.

 
Περιγραφή της ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας:

 
Η εν λόγω ρύθμιση οδικής κυκλοφορίας απαγορεύει την κυκλοφορία σε όλα τα βαρέα φορτηγά οχήματα άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, στους οδικούς άξονες G1-6 και G1-7 που διέρχονται μέσω της Σλοβενίας, δηλαδή από την Ιταλία προς χώρες όπως η Κροατία (αποκλείονται οι ακόλουθες Κροατικές επαρχίες: Istarska, Primorsko -Goranska και LičkoSenjska – συνοψίζονται στον ακόλουθο πίνακα: Istra, Kvarner, Lika, Gorski Kotar), Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Β.Μακεδονία, Βουλγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία και αντίστροφα.

 
Η κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων που πραγματοποιούν διέλευση, θα επιτρέπεται σε αυτούς τους δρόμους μέσω της Σλοβενίας που προέρχονται από την Ιταλία και στόχος της οποίας (πχ η εκφόρτωση, η έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) είναι στην Κροατία (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα μέρη της Κροατίας: Istra, Kvarner, Lika, G. Kotar) και αντιστρόφως, δηλαδή των οποίων το σημείο εκκίνησης / προέλευσης (π.χ. φόρτωση, έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) βρίσκεται στην Κροατία (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα μέρη της Κροατίας: Istra, , Lika, G. Kotar) και κατευθύνονται προς την Ιταλία. Η ρύθμιση δεν απαγορεύει επίσης την κυκλοφορία οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων που φορτώνουν φορτία στη Σλοβενία και οδηγούν στην Κροατία ή στις προαναφερθείσες απομακρυσμένες χώρες και αντιστρόφως.

Εντός του χώρου της περιορισμένης χρήσης οδικής κυκλοφορίας, που φέρει πινακίδες κυκλοφορίας (μεταξύ της συνοριακής διέλευσης Kozina και Starod και μεταξύ Postojna και της συνοριακής διέλευσης Jelšane) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37, παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, που δηλώνει ότι η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζιτ κυκλοφορία.

 
Η απομακρυσμένη τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων από την Ιταλία με κατεύθυνση την Κροατία (της ηπειρωτικής χώρας της Κροατίας), τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Σερβία, τη Ρουμανία … και αντιστρόφως, εκτρέπεται στον αυτοκινητόδρομο Α1 και στον αυτοκινητόδρομο Α2 Kozina-Ljubljana-Obrežje, ο οποίος χρησιμεύει ως η ασφαλέστερη παράλληλη οδική σύνδεση με καλύτερα κυκλοφοριακά και τεχνικά στοιχεία. Η προαναφερθείσα ρύθμιση: – απαγορεύει την απομακρυσμένη τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων μέσω της Σλοβενίας η οποία συνεχίζει την πορεία της από τον αυτοκινητόδρομο Α4 προς τους κύριους ή περιφερειακούς δρόμους και στη συνέχεια μέσω των συνοριακών διελεύσεων Središče ob Dravi και Zavrč, προς την Κροατία και μετά προς τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Σερβία, τη Β.Μακεδονία, τη Βουλγαρία, το Μαυροβούνιο, τη Ρουμανία … και αντίστροφα Τα βαρέα φορτηγά οχήματα άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους επιτρέπεται να διέρχονται από τη Σλοβενία στον δρόμο Α4 και στη συνέχεια στους περιφερειακούς και κυριότερους δρόμους και στα σύνορα Središče ob Dravi και Zavrč στην Κροατία, εάν το σημείο εκκίνησης ή προορισμού τους (π.χ. φόρτωση, εκφόρτωση, η έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) βρίσκεται στις κροατικές κομητείες του Varaždin και Medžimurje και αντιστρόφως.

 
Στην κυκλοφορία εμπορευμάτων με αφετηρία ή προορισμό στη Σλοβενία δεν υπάρχει περιορισμός. Στην περιοχή περιορισμένης κρατικής οδικής κυκλοφορίας που υπάρχουν οδικές πινακίδες (μεταξύ Ptuj και των συνοριακών διελεύσεων Središče ob Dravi ή Zavrč) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37, παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, το οποίο ορίζει ότι η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζιτ κυκλοφορία. – απαγορεύει κάθε κυκλοφορία τράνζιτ βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους που οδηγούν από τον αυτοκινητόδρομο Α1, κατόπιν κατά μήκος των περιφερειακών οδών και μέσω της συνοριακής διέλευσης Dobovec και τη συνοριακή διέλευση Bistrica ob Sotli στην Κροατία.

 
Στην περιοχή της περιορισμένης κρατικής οδικής κυκλοφορίας που φέρει σήμανση (πχ. ανατολικά του Celje και νότια του A1 έως τις συνοριακές διελεύσεις Dobovec ή Bistrica ob Sotli) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37 παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, σύμφωνα με την οποία η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζι κυκλοφορία. Σύμφωνα με τους Κανονισμούς για τον καθορισμό των σημείων διέλευσης των συνόρων στη Δημοκρατία της Σλοβενίας, τα διακρατικά συνοριακά σημεία διέλευσης Gibina, Razkrižje, Ormož και Zgornji Leskovec περιορίζονται για τη μεταφορά εμπορευμάτων άνω των 3,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, ενώ η εκροή φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους δεν είναι δυνατή. Η τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, εκτρέπεται επομένως στις συνδέσεις αυτοκινητοδρόμων (A1, A4 και A5), οι οποίες σε αυτή την περίπτωση χρησιμεύουν ως η ασφαλέστερη παράλληλη οδική σύνδεση με καλύτερα κυκλοφοριακά και τεχνικά στοιχεία.

Από την 1η Ιουνίου 2019, ο Οργανισμός Υποδομών της Σλοβενίας θα αλλάξει τον περιορισμό της κυκλοφορίας εμπορευματικών μεταφορών στους κεντρικούς δρόμους Jelšane – Postojna (G1-6) και Starod – Kozina (G1-7) και σε ορισμένους από τους κύριους και περιφερειακούς δρόμους στο βορειοανατολικό τμήμα της Σλοβενίας.

 
Περιγραφή της ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας:

 
Η εν λόγω ρύθμιση οδικής κυκλοφορίας απαγορεύει την κυκλοφορία σε όλα τα βαρέα φορτηγά οχήματα άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, στους οδικούς άξονες G1-6 και G1-7 που διέρχονται μέσω της Σλοβενίας, δηλαδή από την Ιταλία προς χώρες όπως η Κροατία (αποκλείονται οι ακόλουθες Κροατικές επαρχίες: Istarska, Primorsko -Goranska και LičkoSenjska – συνοψίζονται στον ακόλουθο πίνακα: Istra, Kvarner, Lika, Gorski Kotar), Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Β.Μακεδονία, Βουλγαρία, Μαυροβούνιο, Ρουμανία και αντίστροφα.

 
Η κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων που πραγματοποιούν διέλευση, θα επιτρέπεται σε αυτούς τους δρόμους μέσω της Σλοβενίας που προέρχονται από την Ιταλία και στόχος της οποίας (πχ η εκφόρτωση, η έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) είναι στην Κροατία (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα μέρη της Κροατίας: Istra, Kvarner, Lika, G. Kotar) και αντιστρόφως, δηλαδή των οποίων το σημείο εκκίνησης / προέλευσης (π.χ. φόρτωση, έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) βρίσκεται στην Κροατία (ισχύει μόνο για τα ακόλουθα μέρη της Κροατίας: Istra, , Lika, G. Kotar) και κατευθύνονται προς την Ιταλία. Η ρύθμιση δεν απαγορεύει επίσης την κυκλοφορία οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων που φορτώνουν φορτία στη Σλοβενία και οδηγούν στην Κροατία ή στις προαναφερθείσες απομακρυσμένες χώρες και αντιστρόφως.

Εντός του χώρου της περιορισμένης χρήσης οδικής κυκλοφορίας, που φέρει πινακίδες κυκλοφορίας (μεταξύ της συνοριακής διέλευσης Kozina και Starod και μεταξύ Postojna και της συνοριακής διέλευσης Jelšane) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37, παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, που δηλώνει ότι η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζιτ κυκλοφορία.

 
Η απομακρυσμένη τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων από την Ιταλία με κατεύθυνση την Κροατία (της ηπειρωτικής χώρας της Κροατίας), τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Σερβία, τη Ρουμανία … και αντιστρόφως, εκτρέπεται στον αυτοκινητόδρομο Α1 και στον αυτοκινητόδρομο Α2 Kozina-Ljubljana-Obrežje, ο οποίος χρησιμεύει ως η ασφαλέστερη παράλληλη οδική σύνδεση με καλύτερα κυκλοφοριακά και τεχνικά στοιχεία. Η προαναφερθείσα ρύθμιση: – απαγορεύει την απομακρυσμένη τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 7,5 τόνων μέσω της Σλοβενίας η οποία συνεχίζει την πορεία της από τον αυτοκινητόδρομο Α4 προς τους κύριους ή περιφερειακούς δρόμους και στη συνέχεια μέσω των συνοριακών διελεύσεων Središče ob Dravi και Zavrč, προς την Κροατία και μετά προς τη Βοσνία και Ερζεγοβίνη, τη Σερβία, τη Β.Μακεδονία, τη Βουλγαρία, το Μαυροβούνιο, τη Ρουμανία … και αντίστροφα Τα βαρέα φορτηγά οχήματα άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους επιτρέπεται να διέρχονται από τη Σλοβενία στον δρόμο Α4 και στη συνέχεια στους περιφερειακούς και κυριότερους δρόμους και στα σύνορα Središče ob Dravi και Zavrč στην Κροατία, εάν το σημείο εκκίνησης ή προορισμού τους (π.χ. φόρτωση, εκφόρτωση, η έδρα της εταιρείας του μεταφορέα) βρίσκεται στις κροατικές κομητείες του Varaždin και Medžimurje και αντιστρόφως.

 
Στην κυκλοφορία εμπορευμάτων με αφετηρία ή προορισμό στη Σλοβενία δεν υπάρχει περιορισμός. Στην περιοχή περιορισμένης κρατικής οδικής κυκλοφορίας που υπάρχουν οδικές πινακίδες (μεταξύ Ptuj και των συνοριακών διελεύσεων Središče ob Dravi ή Zavrč) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37, παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, το οποίο ορίζει ότι η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζιτ κυκλοφορία. – απαγορεύει κάθε κυκλοφορία τράνζιτ βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους που οδηγούν από τον αυτοκινητόδρομο Α1, κατόπιν κατά μήκος των περιφερειακών οδών και μέσω της συνοριακής διέλευσης Dobovec και τη συνοριακή διέλευση Bistrica ob Sotli στην Κροατία.

 
Στην περιοχή της περιορισμένης κρατικής οδικής κυκλοφορίας που φέρει σήμανση (πχ. ανατολικά του Celje και νότια του A1 έως τις συνοριακές διελεύσεις Dobovec ή Bistrica ob Sotli) επιτρέπεται η τοπική κυκλοφορία σύμφωνα με το άρθρο 37 παράγραφος 2 του νόμου περί οδών, σύμφωνα με την οποία η χρήση αυτού του δρόμου επιτρέπεται για τοπική κυκλοφορία σε περίπτωση περιορισμένης χρήσης του δημόσιου δρόμου για τράνζι κυκλοφορία. Σύμφωνα με τους Κανονισμούς για τον καθορισμό των σημείων διέλευσης των συνόρων στη Δημοκρατία της Σλοβενίας, τα διακρατικά συνοριακά σημεία διέλευσης Gibina, Razkrižje, Ormož και Zgornji Leskovec περιορίζονται για τη μεταφορά εμπορευμάτων άνω των 3,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, ενώ η εκροή φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους δεν είναι δυνατή. Η τράνζιτ κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων άνω των 7,5 τόνων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους, εκτρέπεται επομένως στις συνδέσεις αυτοκινητοδρόμων (A1, A4 και A5), οι οποίες σε αυτή την περίπτωση χρησιμεύουν ως η ασφαλέστερη παράλληλη οδική σύνδεση με καλύτερα κυκλοφοριακά και τεχνικά στοιχεία.
Previous Post

Μεγαλώστε το πελατολόγιο και τον τζίρο σας διαφήμιζοντας την επιχείρηση σας στο ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ!

Next Post

Όχι ένα, όχι δύο, 15 έγγραφα για τη μεταβίβαση φορτηγού!

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Όχι ένα, όχι δύο, 15 έγγραφα για τη μεταβίβαση φορτηγού!

Όχι ένα, όχι δύο, 15 έγγραφα για τη μεταβίβαση φορτηγού!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

2 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

2 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

5 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In