Tο 2020 ήταν μία χρονιά προκλήσεων, διαφορετική από κάθε άποψη. Ηταν μια χρονιά που οι Αυτοκινητιστές βίωσαν τον …πόλεμο στην διεθνή μεταφορά, ενώ, οι ιδιοκτήτες μεταφορικές, οι οδηγοί και όσοι εμπλέκονταν και εμπλέκονται στην αγορά της χερσαίας μεταφοράς συμβιβάστηκαν με τα νέα, σκληρά δεδομένα που δημιούργησε η πανδημία.
Με απαγορεύσεις, νέα καθεστώτα ελέγχων, ταλαιπωρίες, ραγδαία πτώση του έργου, διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, καθυστηρήσεις, αναμονές, στοιχεία που απαιτούσαν γερά νεύρα, υπομονή και αντοχές. Οικονομικές, επιχειρηματικές, ατομικές και συλλογικές.
Το 2020 έφυγε, και το 2021 έχει χαράξει, με πολλές , υπαρκές πληγές από το κορωνο – έτος, που έδειξε το σκληρό του πρόσωπο στην Ελληνική μεταφορά, τομέας που θύμισε «στρατιώτη» σε έναν αόρατο πόλεμο.
Μεταξύ αυτών οι νέες κανόνες στις μεταφορές λόγω του Brexit, και οι ειδικές ρυθμίσεις για τη διέλευση των συνόρων από φορτηγά αυτοκίνητα προερχόμενα από το Ηνωμένο Βασίλειο, το rapid test κ.α.
Σήμερα, ο κλάδος των Μεταφορών είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς στήριξης της ελληνικής οικονομίας και αποτελεί σημαντική πηγή εισοδήματος, πλούτου και ανάπτυξης για την Ελλάδα. Και σε αυτόν θα πρέπει να ποντάρει ακόμη περισσότερο η κυβέρνηση.
Εδώ, σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των Μεταφορών θα διαδραματίσει η ευρεία διάδοση και υιοθέτηση των τεχνολογιών και των εφαρμογών έξυπνης κινητικότητας με απώτερο στόχο την ευθυγράμμιση με τις ευρωπαϊκές εξελίξεις στον κλάδο των μεταφορών . Και εν τέλει της θέσπισης και υιοθέτησης των νέων μέτρων που προβλέπει το ευρωπαϊκό σχέδιο δράσης για στροφή σε μια κυκλική οικονομία, καθώς και τις υγειονομικές προκλήσεις της εποχής, από τις ανάγκες και τα οφέλη που δημιουργούνται για τον κλάδο των μεταφορών στην Ελλάδα, αλλά και τις ευκαιρίες για γενικότερη ανοικοδόμηση της οικονομίας μέσω της «πράσινης» μετάβασης στην ψηφιακή εποχή.
Καλή χρονιά, με ασφαλή και αποδοτικά χιλιόμετρα.