Τα προβλήματα είναι συσσωρευμένα. Οι μεταφορείς δεν μπορούν άλλο να περιμένουν. Ούτε τις υποσχέσεις – φρούδες πολλές φορές – ούτε την ανάπτυξη. Οι μεταφορικές επιχειρήσεις αναστενάζουν. Τα «στοιβαγμένα» χρέη, ο στόλος των φορτηγών που γερνάει – επικινδύνως – , η αδυναμία συντήρησης του στόλου των οχημάτων, και η συντήρηση του προσωπικού, σε συνδυασμό με τη δυσβάσταχτη φορολογία – που έχει ως μόνιμο αντίπαλο τις «αλλοδαπές», βουλγάρικες επιχειρήσεις – έχει φέρει τους ιδιοκτήτες των μεταφορικών επιχειρήσεων σε δύσκολη θέση.
Μπορεί ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στις χερσαίες μεταφορές να παρουσίασε αύξηση 11,4%, όμως η αριθμοί είναι η μια πλευρά του νομίσματος. Η άλλη ,φανερώνει την αλήθεια, την συνολική εικόνα που απεικονίζει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα ο χώρος των χερσαίων μεταφορών. Είμαστε στις αρχές μιας μεγάλης τουριστικής περιόδου, όπου, το μεγάλο βάρος αυτής το κινεί η «βιομηχανία» των χιλιάδων μεταφορικών επιχειρήσεων. Με «κουτσά» φορτηγά, με πατέντες λογιστικές και χωρίς προοπτική, η μεταφορά δεν μπορεί να περιμένει άλλο μια υγιή «φορολογική» σχέση με το κράτος, ένα φως στο μακρύ τούνελ.
Η μεταφορά αποτελεί βασικό πνεύμονα του κράτους, που πλέον, πρέπει να σταματήσει να στραγγαλίζει τους επιχειρηματίες που θέλουν – ακόμη και σήμερα! – να έχουν ελληνικό ΑΦΜ και τα παραμείνουν «νοικοκυραίοι», όπως έχουν μάθει από αυτούς που κληρονόμησαν τα φορτηγά τους, σε κάθε γωνιά της χώρας.