Ο Ακης Δερμάτης μας καταθέτει την άποψη του, για το δύσκολο μέλλον όπως διαμορφώνεται από τα νέα μέτρα!
Οι μόνοι σίγουρα που δεν θα χαρούν στην πορεία του χρόνου είναι οι εργαζόμενοι
Και δεν θα είναι οι εργαζόμενοι μόνο αλλά και οι μεταφορικές όσο μειώνονται οι μισθοί τόσο θα μειώνονται και τα κόμιστρα λόγο του αθέμιτου ανταγωνισμού που λειτουργεί τα τελευταία χρόνια
Με μια διαφορά ότι τα αναλώσιμα δεν μειώνονται αυξάνονται.
Καλώς δεχθηκαμε τα ιδιωτικά συμφωνητικά εκτός αν πιστεύετε ότι ο εργαζόμενος ως μονάδα θα μπορεί να αντιδράσει
Καλώς δεχθηκαμε την αναγκαστική άδεια άνευ αποδοχών για ένα έτος με συμφωνία λέει εργαζομένου εργοδότη και αν δεν δεχθεί ο εργαζόμενος θα έχει κυρώσεις από το κράτος ο εργοδότης και ο εργαζόμενος θα καταγγείλει στο κράτος τον εργοδότη γελάνε και τα πόμολα του υπουργείου εργασίας
Στο νομοσχέδιο υπάρχουν 69 άρθρα κατά του εργαζόμενου και υπέρ της εργοδοσίας
Άντε καλή χώνεψη και καλά να περνάμε
Νόμος 4808/2021 περί εργασιακών σχέσεων
Αν λοιπόν συνάδελφοι οδηγοί το επικαθημενο σάς δεν είναι διαμορφωμένο να μεταφέρει άνω των 9 ατόμων επιβάτες δεν ισχύει η τροποποίηση ωραρίου δεν το λέμε εμείς το άρθρο το.λεει..
Άρθρο 78
Καταχώρηση αλλαγής ωραρίου και υπερωριών στο Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ Τροποποίηση των περ. α’ και β’ του άρθρου 80 του ν. 4144/2013
Στην παρ. 1 του άρθρου 80 του ν. 4144/2013 (Α’ 88) τροποποιούνται η περ. α’ ως προς την προσθήκη δεύτερου εδαφίου σχετικά με την επιβολή κυρώσεων στον εργοδότη για παράλειψη καταχώρησης μεταβολών σε ωράριο ή χρόνο εργασίας εργαζομένων, η περ. β’ ως προς την προσθήκη πρώτου εδαφίου σχετικά με τις μεταβολές σε ωράριο και χρόνο εργασίας των απασχολούμενων οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:
«1.α. Ο εργοδότης υποχρεούται να καταχωρεί στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ κάθε αλλαγή ή τροποποίηση του ωραρίου ή της οργάνωσης του χρόνου εργασίας, καθώς και τη νόμιμη υπερωριακή απασχόληση των εργαζομένων, το αργότερο έως και την ημέρα αλλαγής ή τροποποίησης του ωραρίου ή της οργάνωσης του χρόνου εργασίας και σε κάθε περίπτωση πριν την ανάληψη υπηρεσίας από τους εργαζομένους, καθώς και πριν την έναρξη της υπερωριακής απασχόλησης. Όταν διαπιστώνεται από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα αλλαγή ή τροποποίηση του ωραρίου εργασίας ή της οργάνωσης του χρόνου εργασίας ή υπερωριακή απασχόληση, χωρίς αυτή να έχει καταχωρηθεί πριν από την έναρξη πραγματοποίησής της, επιβάλλονται με πράξη του αρμοδίου οργάνου σε βάρος του εργοδότη κυρώσεις, σύμφωνα με τα άρθρα 24 και 28 του ν. 3996/2011 (Α’ 170).
β. Ο εργοδότης που απασχολεί οδηγούς φορτηγών αυτοκινήτων και τουριστικών λεωφορείων τα οποία είναι κατασκευασμένα ή διαμορφωμένα με μόνιμο τρόπο και κατάλληλα για τη μεταφορά άνω των εννέα ατόμων, καθώς και Υπεραστικά και Αστικά ΚΤΕΛ που απασχολούν οδηγούς λεωφορείων και έχουν Κανονισμό Εργασίας, που διέπονται από τους Κανονισμούς (Ε.Κ.) 561/2006 και (Ε.Κ.) 165/2014, υποχρεούνται να καταχωρούν κάθε αλλαγή ή τροποποίηση του ωραρίου ή της οργάνωσης του χρόνου εργασίας των εργαζομένων, καθώς και τη νόμιμη κατά τη νομοθεσία υπερωριακή απασχόληση, στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ δεκαπέντε (15) ημέρες μετά το τέλος κάθε εβδομαδιαίας περιόδου εργασίας. Όταν διαπιστώνεται από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα αλλαγή ή τροποποίηση του ωραρίου εργασίας ή της οργάνωσης του χρόνου εργασίας ή υπερωριακή απασχόληση, χωρίς αυτή να έχει καταχωρηθεί στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ 15 ημέρες μετά το τέλος κάθε εβδομαδιαίας περιόδου εργασίας, επιβάλλονται με πράξη του αρμοδίου οργάνου σε βάρος του εργοδότη κυρώσεις, σύμφωνα με τα άρθρα 24 και 28 του ν. 3996/2011.».