O μεμονωμένος ιδιοκτήτης φορτηγού είναι ή δεν είναι καταδικασμένος να σβήσει από τον εμπορευματικό χάρτη; Oι μισοί σου απαντούν, ότι είναι καταδικασμένος, συμπληρώνοντας, ότι, οι εποχές που τραβούσε μόνος το κουπί έχουν περάσει, ανεπιστρεπτί.
Οι πιο διαβασμένοι δείχνουν, τον δρόμο των έξυπνων μεταφορικών σχημάτων, που θα αποτελούνται από δύο, τρείς ή και περισσότερους μεμονωμένους μεταφορείς. Είναι η ανάγκη που επιφέρει αναπόφευκτα η εποχή του εκσυγχρονισμού των στολων, των εγκαταστάσεων, της ψηφιακής τεχνολογίας, που εισέρχεται ταχύτατα παντού. Στα σύνορα, τις συνεννοήσεις, χωρίς πλέον τεφτέρια, υπολογισμούς με το ένα μάτι κλειστό, ή την μέθοδο του «κάτσε να σου πω σε λίγο».
Σαφώς, το κόστος των μεταφορών πρέπει να αναπροσαρμόζεται κάθε μήνα, μιας και τα δεδομένα ( τιμές καυσίμων, έκτακτες καταστάσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος κ.α.) επιφέρουν αλλαγές στο κοστολογικό χωροδικτύωμα των μεταφορικών δραστηριοτήτων.
Ο μεμονωμένος μεταφορέας θα επιβιώσει, αν καταφέρει να διατηρήσει το πελατολόγιο του, απέναντι στον ανταγωνισμό των συναδέλφων του, που σκέφτονται , αλλά δεν τολμούν, ακόμη, να δημιουργήσουν μεγάλα μεταφορικά σχήματα, που θα αναλαμβάνει τα πάντα, παντού! Με αξιοζήλευτες logistics υπηρεσίες, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας φορτηγά, προσωπικό που θα εξειδικευτεί σε αυτό που έχει αναλάβει.
Θέλει , με μια φράση δυναμικές πρωτοβουλίες, κότσια, χρήματα, επενδύσεις σε έμψυχο και άψυχο υλικό, με φορτηγά νέας τεχνολογίας, που θα μειώσουν το κόστος σημαντικά. Που θα αφήσουν στην άκρη το εγώ, για το εμείς.