Είναι πλέον, ξεπερασμένο, έχει δημιουργήσει λανθασμένα στερεότυπα, όπου οι …φορτηγατζήδες ( ούτε καν τους αναφέρουν ως αυτοκινητιστές, οδηγούς φορτηγών – μάλλον από το ταξιτζήδες…) φταίνε, καταδικάζονται από τα τηλεοπτικά πάνελ, «φυλακίζονται» από τους …αυτόπτες μάρτυρες πριν ακόμη μάθουμε τι συνέβη και ποιος τελικά έχει την ευθύνη.
Λες, και επειδή όταν το όχημα είναι 20, 30, 40 τόνων έχει άδικο και ο αδύναμος πάντα δίκιο. Το συγκλονιστικό περιστατικό με την απώλεια της 6χρονης στις ρόδες του φορτηγού δεν έχει χώρο για δίκες, ενοχοποιήσεις.
Επιβάλλει τον σεβασμό προς τους γονείς, όμως, πρέπει να σταματήσει και η εύκολη, αυτοματοποιημένη ενοχοποίηση των οδηγών επαγγελματιών , φορτηγών, με ανάλαφρες τηλεοπτικές ετυμηγορίες όπως, «μπορούσε να φρενάρει», «πέρασε με κόκκινο» – κάτι που πήρε διαφορετική τροπή μετά την έρευνα της τροχαίας – και με επιπόλαιες συμβουλές, ότι, γιατί δεν το είδε ( χωρίς να γνωρίζουν ότι, η ορατότητα των φορτηγών είναι μειωμένη έως αδύνατη με μεγάλα τυφλά σημεία στην γωνίες και για αυτό πλέον έχουν δημιουργηθεί ένα συστήματα υποβοήθησης στα νέα φορτηγά που ειδοποιούν ηχητικά όταν αντιληφθούν την παρουσία πεζών, ποδηλατών , παιδιών κ.α.) κ.α.
Πρέπει , λοιπόν, να γίνει γνωστό, ότι η χώρα μας διαθέτει τους πιο έμπειρους, συνειδητοποιημένους οδηγούς επαγγελματικών οχημάτων, και μάλιστα, με φορτηγά που δεν τους βοηθούν λόγω της περασμένης τεχνολογίας τους και κακοσυντηρημένα ως επι το πλείστον, κάτι για το οποίο μεγάλο μερίδιο έχει και το κράτος, που συνεχίζει να «φρενάρει» κάθε ενδεχόμενο πριμοδότησης της αγοράς καινούργιου φορτηγού σε μικρές, μεγάλες μεταφορικές επιχειρήσεις.
Με οδηγούς φορτηγών που έχουν το πιο μικρό ποσοστό ευθύνης στο σύνολο των τροχαίων συμβάτων στην χώρα μας, και τους πιο έμπειρους και συνεπείς οδηγούς φορτηγών διεθνών μεταφορών με φορτηγά νέας τεχνολογίας, άρα πιο ασφαλή και με μηδενικές …εμπλοκές σε τροχαία σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς της ΕΕ.
Είναι λοιπόν, ο Επαγγελματίας οδηγός φορτηγού – και όχι φορτηγατζής – που εργάζεται 8, 10 ώρες επάνω στο τιμόνι, μεταφέροντας φορτία 10, 20 , 40 τόνων, με οχήματα μεγάλα, 10, 12, 15 μέτρα, και με …εχθρούς πολλούς, με δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες, και τον φόβο των ακαριαίων στιγμών, που πρέπει να αποδείξουν στα τηλεοπτικά κανάλια ότι δεν είναι Ελέφαντες.
Καμία δικαιολογία σε κανέναν όταν φταίει, όμως, όταν αυτό συμβαίνει με φορτηγό, είναι απορίας άξιο πως γίνεται πρώτη είδηση, και με ΙΧ περνάει στα ψιλά.
Μάλλον, πουλάει το φορτηγό; Ποιος ξέρει. Τα λόγια όμως είναι περιττά, και οι τηλεοπτικές δίκες στον πόνο των γονιών θα πρέπει να περισσεύουν.