Τα συσσωρευμένα προβλήματα του κλάδου των Μεταφορέων, η οικονομική ασφυξία των επιχειρήσεων, η απαγόρευση της διέλευσης των οχημάτων στο παράπλευρο δίκτυο κ.α. είναι μερικά από τα προβλήματα που μοιάζουν με απροσπέλαστο «βουνό» για έναν από τις πιο νευραλγικούς κλάδους.
Σήμερα, οι μεταφορείς έχουν εγκλωβιστεί. Τόσο με την ενδεχόμενη ακαταλληλότητα του παράπλευρου δικτύου, την οποία , σαφώς και δεν αποδέχονται , όμως, αναγκάζονται να την χρησιμοποιούν εξαιτίας του δυσβάσταχτου κόστους των διοδίων.
Σήμερα, το παράπλευρο δίκτυο το χρησιμοποιούν τα Φορτηγά Δημοσίας Χρήσης, σε ποσοστό άνω του 80%, για να εξυπηρετήσουν τις μεταφορικές ανάγκες των Βιομηχανιών των Βιοτεχνιών, των Αγροτικών και γενικά όλων των παραγωγικών τάξεων που βρίσκονται στη διαδρομή του παράπλευρου δικτύου.
Αλλά και στις περιπτώσεις που ορισμένα Φορτηγά Δ.Χ. χρησιμοποιούν τον παράδρομο, τον χρησιμοποιούν γιατί δεν έχουν τα χρήματα να πληρώσουν τα διόδια και αντί το Κράτος όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη να τους παρέχει ικανοποιητική εναλλακτική δίοδο με τη συγκεκριμένη διάταξη τα τιμωρεί για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των παραχωρησιούχων.
Όμως το ερώτημα που τίθεται από όλους τους Ιδιοκτήτες Φορτηγών Δ.Χ. είναι ένα. Γιατί η Κυβέρνηση ψηφίζει μέτρα αντίθετα από αυτά που δεσμεύθηκε δημόσια ο Πρωθυπουργός προς τους εκπροσώπους του Κλάδου;
Ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε για μείωση των τελών διοδίων σε ποσοστό 50% και η Κυβέρνηση αντί για μείωση, ψηφίζει απαγόρευση των εναλλακτικών διαδρομών, ενώ τα διόδια κάθε μήνα αυξάνονται τόσο ως προς το αντίτιμο όσο και στους σταθμούς που πυκνώνουν.
Ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι θα στηρίξει οικονομικά τον Κλάδο και η Κυβέρνηση κάνει ακριβώς το αντίθετο, ψηφίζει αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης, αύξηση του ΦΠΑ, αύξηση στη φορολογία εισοδήματος, αύξηση στις ασφαλιστικές εισφορές, αυξήσεις παντού λόγω των έμμεσων φόρων, αυξήσεις που οδηγούν τον Κλάδο σε οικονομική ασφυξία.