Μόλις το 10% της μεταφορικής δραστηριότητας είναι ο εφοδιασμός των σούπερ μάρκετ, φαρμακείων και άλλων λοιπών κατηγοριών που αφορά τα είδη πρώτης ανάγκης . Αυτό σημαίνει ότι, η μεταφορική δραστηριότητα υπολειτουργεί, μιας και οι εξαγωγές γίνονται με εμπόδια ενώ οι παραδόσεις εμπορευμάτων έχουν παγώσει ( όταν το 80% των καταστημάτων λιανικής είναι κλειστά).
Και όπως φαίνεται θα παραμείνουν κλειστά για όλο τον Απρίλιο. Κοινώς, πάμε για μια άσκηση αντοχών, όλων. Και οι ιδιοκτήτες φορτηγών έχουν να σηκώσουν ένα μεγάλο βάρος.
Είναι η κατηγορία ( Αυτοκινητιστές, ιδιοκτήτες φορτηγών κ.α.) που δεινοπάθησαν στα χρόνια της μεγάλης οικονομικής κρίσης.
Είναι οι ιδιοκτήτες φορτηγών που είδαν τις επιχειρήσεις τους να κατρακυλούν στην κυριολεξία στο «ισόγειο» της χρεοκοπίας,ενώ, κάποιοι τα έχασαν όλα. Δεν θα μιλήσουμε για όσους αποφάσισαν να ξενιτευτούν, να αναζητήσουν την τύχη τους αλλού, όπως οι οδηγοί φορτηγών.
Και τώρα έχουν να πάρουν το κομπιουτεράκι και να κάνουν …θαύματα: Να διατηρήσουν σε αρίστη κατάσταση τα φορτηγά, ώστε να ανταπεξέλθουν στις μεταφορικές δραστηριότητες, να συντηρήσουν γραφεία, αποθήκες και προσωπικό και να είναι και on time στις παραδόσεις τους.
Και όλα αυτά την στιγμή που οι πληρωμές γίνονται με ταχύτητες χελώνας.
Νέο τοπίο διαμορφώνεται λοιπόν για τους μεταφορείς, όμως, το μόνο όπλο είναι η υπομονή ώστε να βγουν και πάλι από το τούνελ – μια κατηγορία που γνωρίζει πολύ καλά από τα ατέλειωτα τούνελ.