Για σκεφθείτε, πόσες φορές, έχουν εμφανιστεί οι «μάγοι με τα δώρα» από το Υπουργείο Μεταφορών, Οικονομικών κ.α. εμπλεκομένων υπηρεσιών ως «μεσίες» του πιο «χτυπημένου» από την οικονομική κρίση κλάδου, αυτού της Χερσαίας Μεταφοράς, τάζοντας ταχεία λήψη μέτρων ( αχ, αυτό το θα βάλουμε το μαχαίρι στο κόκκαλο, θα πατάξουμε την παράνομη μεταφορά κ.α.), παρουσιάζοντας το μαγικό ραβδί, που στο τέλος ξεμένει από τις υπερφυσικές δυνάμεις και, τα προβλήματα σας …προωθούνται.
Για θυμηθείτε, πόσες φορές, δεν έχουν βγει μεγαλόστομοι Υπουργοί «αγκαζέ» με …κομπανίες προέδρων και υπερ-προέδρων Ομοσπονδιών ( μετά από απεργιακές κινητοποιήσεις πολλών ρίχτερ!), απλά, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια, εν αγνοία πολλών εκπροσώπων της Μεταφοράς που πίστεψαν τα …ψεύτικα, τα λόγια τα μεγάλα;
Και τώρα, στην «δύση» της δεκαετίας, ένα νέο νομοσχέδιο θέλει να ρυθμίσει, τα πάντα: Παράνομη μεταφορά, ανάπτυξη με μισθώσεις φορτηγών ( λες και υπάρχει πλεόνασμα μεταφορικού έργου και δεν προλαβαίνει το σημερινό δυναμικό του ελληνικού «πλούτου» ), να δώσει κίνητρα – ασπιρίνες, να βάλει στον σωστό τον δρόμο, αυτόν, που και οι πιο έμπεροι, νοικοκύρηδες μεταφορείς – με δύο, τρία ή και περισσότερα φορτηγά – δεν έχουν βρει με το απλό τους κομπιουτεράκι για έναν, απλό λόγο.
Διότι, οι ριζικές αλλαγές, η ανάπτυξη στην καταβαραθρωμένη μεταφορά και ο εκσυγχρονισμός της Χερσαίας Μεταφοράς δεν επιτυγχάνεται με Νομοσχέδια «χρωμοσαμπουάν», αλλά, με μέτρα όπως:
Μειώνω την υπερ – φορολόγηση που ξεπερνάει το 40 – 50%, δίνω κίνητρα …απλόχερα για ανανέωση του στόλου ( και όχι χαρτζιλίκια), επενδύω στην τεχνολογία για να ενημερώνω τους μεταφορείς, για το ποιες είναι οι «παραγωγικές» και κερδοφόρες μεταφορικές δραστηριότητες, επενδύω στην Εθνική μεταφορά μειώνοντας τα διόδια στο 50% στις Εθνικές οδούς, και τους επιβραβεύω όταν επενδύουν σε προσωπικό, οδηγούς και νέα φορτηγά.
Τέλος, τα πιστωτικά ιδρύματα και οι διαχειριστές τους, που οφείλουν σχεδόν τα πάντα, στον κλάδο των Μεταφορών ( χιλιάδες επιχειρήσεις διατηρούσαν υγιείς τραπεζικές σχέσεις για πολλές δεκαετίες ), αντί να τους τιμωρούν, θα πρέπει να ανοίξουν την κάνουλα σε αυτούς που θέλουν να βάλουν μπροστά την μεταφορική τουw επιχείρηση και αν είναι καχύποπτοι με την πιστοληπτική τους ικανότητα, δόξα το Θεό έχουν τον τρόπο θα την ελέγχουν ( άλλωστε η ικανότητα μiaw τράπεζας ξεκινάει, πρωτίστως, από αυτό.)
Τέλος, δικαίως, αν γίνουν τα παραπάνω, να ανακοινωθούν και τα νέα νομοσχέδια, που θα δώσουν το πραγματικό κίνητρο, για να ξεκινήσουν οι μεταφορικές επιχειρήσεις, τα φορτηγά, οι επαγγελματίες οδηγοί και οι ιδιοκτήτες οδηγοί να βλέπουν με θετική ματιά και απλόχερα χαμόγελο την δουλειά τους, που, έχει καταντήσει δουλεία διαρκείας.