H Michelin ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο ελαστικά, και συγκεκριμένα μια νέα τεχνολογία που ονομάζεται Tweel, η οποία θα έχεις ως βάση τα ελαστικά που δεν κλατάρουνε ποτέ! Η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2005 και χρειάστηκαν 10 χρόνια εξέλιξης.
Στην αρχή τοποθετήθηκε σε χλοοπτικές μηχανές και φορτοεκφορτωτές (κλαρκ). Σήμερα είναι έτοιμο να περάσει σε καθημερινά τετράτροχα, με την ονομασία Uptis.
Η αρχή λειτουργίας είναι κοινή με του Tweel: το κεντρικό τμήμα είναι από αλουμίνιο (αντί για ατσάλι) και οι ακτίνες που στηρίζουν το πέλμα είναι κατασκευασμένες από συνδυασμό καουτσούκ και ρητίνης ενισχυμένης με υαλοβάμβακα.
H Michelin ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο ελαστικά, και συγκεκριμένα μια νέα τεχνολογία που ονομάζεται Tweel, η οποία θα έχεις ως βάση τα ελαστικά που δεν κλατάρουνε ποτέ! Η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2005 και χρειάστηκαν 10 χρόνια εξέλιξης.
Στην αρχή τοποθετήθηκε σε χλοοπτικές μηχανές και φορτοεκφορτωτές (κλαρκ). Σήμερα είναι έτοιμο να περάσει σε καθημερινά τετράτροχα, με την ονομασία Uptis.
Η αρχή λειτουργίας είναι κοινή με του Tweel: το κεντρικό τμήμα είναι από αλουμίνιο (αντί για ατσάλι) και οι ακτίνες που στηρίζουν το πέλμα είναι κατασκευασμένες από συνδυασμό καουτσούκ και ρητίνης ενισχυμένης με υαλοβάμβακα.
H Michelin ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο ελαστικά, και συγκεκριμένα μια νέα τεχνολογία που ονομάζεται Tweel, η οποία θα έχεις ως βάση τα ελαστικά που δεν κλατάρουνε ποτέ! Η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2005 και χρειάστηκαν 10 χρόνια εξέλιξης.
Στην αρχή τοποθετήθηκε σε χλοοπτικές μηχανές και φορτοεκφορτωτές (κλαρκ). Σήμερα είναι έτοιμο να περάσει σε καθημερινά τετράτροχα, με την ονομασία Uptis.
Η αρχή λειτουργίας είναι κοινή με του Tweel: το κεντρικό τμήμα είναι από αλουμίνιο (αντί για ατσάλι) και οι ακτίνες που στηρίζουν το πέλμα είναι κατασκευασμένες από συνδυασμό καουτσούκ και ρητίνης ενισχυμένης με υαλοβάμβακα.
H Michelin ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο ελαστικά, και συγκεκριμένα μια νέα τεχνολογία που ονομάζεται Tweel, η οποία θα έχεις ως βάση τα ελαστικά που δεν κλατάρουνε ποτέ! Η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2005 και χρειάστηκαν 10 χρόνια εξέλιξης.
Στην αρχή τοποθετήθηκε σε χλοοπτικές μηχανές και φορτοεκφορτωτές (κλαρκ). Σήμερα είναι έτοιμο να περάσει σε καθημερινά τετράτροχα, με την ονομασία Uptis.
Η αρχή λειτουργίας είναι κοινή με του Tweel: το κεντρικό τμήμα είναι από αλουμίνιο (αντί για ατσάλι) και οι ακτίνες που στηρίζουν το πέλμα είναι κατασκευασμένες από συνδυασμό καουτσούκ και ρητίνης ενισχυμένης με υαλοβάμβακα.