Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται για ένα φορτηγό της Toyota ότι καίει υδρογόνο. Αλλά και η εταιρεία, δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Απλά, σήμερα, η ιαπωνική φίρμα έχει πιο απτά απότελέσματα, μιας και σε συνεργασία με την Kenworth, κατασκευάστρια φορτηγών, παρουσιάσε πριν από λίγο διάστημα το Kenworth T680 Class 8.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό φορτηγό , το οποίο έχει κάτω από την καμπίνα του κινητήρα υδρογόνου της Toyota.
Τα συγκεκριμένα φορτηγά με χρήση υδρογόνου θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λιμανιού του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Μόλις 10 τέτοια φορτηγά θα κατασκευαστούν.
Μπορεί να ρυμουλκήσει έως και βάρος 36.287 κιλών, με την εξελιγμένη έκδοση του να προσθέτει μια καμπίνα (με κρεβάτι) για τον οδηγό και μια δεξαμενή καυσίμου τοποθετημένη έτσι που αυξάνει το χώρο της καμπίνας, χωρίς να αυξάνεται το μεταξόνιο του.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται για ένα φορτηγό της Toyota ότι καίει υδρογόνο. Αλλά και η εταιρεία, δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Απλά, σήμερα, η ιαπωνική φίρμα έχει πιο απτά απότελέσματα, μιας και σε συνεργασία με την Kenworth, κατασκευάστρια φορτηγών, παρουσιάσε πριν από λίγο διάστημα το Kenworth T680 Class 8.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό φορτηγό , το οποίο έχει κάτω από την καμπίνα του κινητήρα υδρογόνου της Toyota.
Τα συγκεκριμένα φορτηγά με χρήση υδρογόνου θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λιμανιού του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Μόλις 10 τέτοια φορτηγά θα κατασκευαστούν.
Μπορεί να ρυμουλκήσει έως και βάρος 36.287 κιλών, με την εξελιγμένη έκδοση του να προσθέτει μια καμπίνα (με κρεβάτι) για τον οδηγό και μια δεξαμενή καυσίμου τοποθετημένη έτσι που αυξάνει το χώρο της καμπίνας, χωρίς να αυξάνεται το μεταξόνιο του.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται για ένα φορτηγό της Toyota ότι καίει υδρογόνο. Αλλά και η εταιρεία, δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Απλά, σήμερα, η ιαπωνική φίρμα έχει πιο απτά απότελέσματα, μιας και σε συνεργασία με την Kenworth, κατασκευάστρια φορτηγών, παρουσιάσε πριν από λίγο διάστημα το Kenworth T680 Class 8.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό φορτηγό , το οποίο έχει κάτω από την καμπίνα του κινητήρα υδρογόνου της Toyota.
Τα συγκεκριμένα φορτηγά με χρήση υδρογόνου θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λιμανιού του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Μόλις 10 τέτοια φορτηγά θα κατασκευαστούν.
Μπορεί να ρυμουλκήσει έως και βάρος 36.287 κιλών, με την εξελιγμένη έκδοση του να προσθέτει μια καμπίνα (με κρεβάτι) για τον οδηγό και μια δεξαμενή καυσίμου τοποθετημένη έτσι που αυξάνει το χώρο της καμπίνας, χωρίς να αυξάνεται το μεταξόνιο του.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγεται για ένα φορτηγό της Toyota ότι καίει υδρογόνο. Αλλά και η εταιρεία, δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Απλά, σήμερα, η ιαπωνική φίρμα έχει πιο απτά απότελέσματα, μιας και σε συνεργασία με την Kenworth, κατασκευάστρια φορτηγών, παρουσιάσε πριν από λίγο διάστημα το Kenworth T680 Class 8.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό φορτηγό , το οποίο έχει κάτω από την καμπίνα του κινητήρα υδρογόνου της Toyota.
Τα συγκεκριμένα φορτηγά με χρήση υδρογόνου θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λιμανιού του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Μόλις 10 τέτοια φορτηγά θα κατασκευαστούν.
Μπορεί να ρυμουλκήσει έως και βάρος 36.287 κιλών, με την εξελιγμένη έκδοση του να προσθέτει μια καμπίνα (με κρεβάτι) για τον οδηγό και μια δεξαμενή καυσίμου τοποθετημένη έτσι που αυξάνει το χώρο της καμπίνας, χωρίς να αυξάνεται το μεταξόνιο του.