Το καμποτάζ, οι ενδομεταφορές απασχόλησαν στο παρελθόν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Στόχος, η τροποποίηση του άρθρου 8 του Κανονισμού 1072/2009, που ορίζει τους κοινούς κανόνες για τις ενδομεταφορές (καμποτάζ).
Πριν από δύο χρόνια, τον Ιούλιο του 2018, η αλλαγή των κανόνων στο καμποτάζ είχε απορριφθεί από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Όμως, στα τέλη του 2018 οι Υπουργοί Μεταφορών της ΕΕ συμφώνησαν – σε γενική προσέγγιση – για μια νέα δέσμη μέτρων για τις οδικές και τις συνδυασμένες μεταφορές, που περιλαμβάνουν σημαντικές μεταρρυθμίσεις στις εργασιακές συνθήκες των οδηγών φορτηγών, στην απόσπασή τους, στο καμποτάζ.
Τι ισχύει όμως,σήμερα; Οι κανόνες του καμποτάζ ισχύουν από το 2009 με το άρθρο 8 του Κανονισμού 1072/2009, ορίζοντας τον αριθμό των πράξεων ενδομεταφοράς εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος.
Συγκεκριμένα επιτρέπεται η διεξαγωγή 3 πράξεων ενδομεταφοράς εντός 7 ημερών από τη διεθνή παράδοση. Αν παρέλθουν οι επτά ημέρες, τότε, το συγκεκριμένο φορτηγό δεν θα μπορεί για τέσσερις ημέρες να πραγματοποιήσει καμία μεταφορά.