• ΕΜΕΙΣ
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ

Michelin: XMultiEnergy, το ιδανικό ελαστικό για περιφερειακές μεταφορές

28 Απριλίου, 2018
in ΝΕΑ
Michelin: XMultiEnergy, το ιδανικό ελαστικό για περιφερειακές μεταφορές
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Συμπληρώνοντας την γκάμα ελαστικών που προσφέρει για τις περιφερειακές μεταφορές, η Michelin παρουσιάζει το XMultiEnergy, ένα ελαστικό που, μαζίμε το XMulti, αντικαθιστούν το XMultiway 3D.

Το νέο ελαστικό αποτελεί ιδανική επιλογή για τους επαγγελματίες που πραγματοποιούν περιφερειακές μεταφορές, δίνοντας έμφασηστην εξοικονόμηση καυσίμου και στη διάρκεια ζωής.

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Το MichelinXMulti προσφέρει έως και 20% περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με το XMultiway 3D, ενώ, τοX MultiEnergy προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου μέχρι και 1,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του (με βάση τον υπολογισμό VECTO *). Η επιλογή του κατάλληλου ελαστικού εξαρτάται από τη χρήση για την οποία προορίζεται (χρόνος στους αυτοκινητόδρομους, αριθμός παραδόσεων ανά ημέρα κ.λπ.) και τη σημασία που έχει για τους επαγγελματίες η διάρκεια ζωής και η εξοικονόμηση καυσίμων.

Τα καύσιμα αποτελούν το δεύτερο υψηλότερο κόστος για τους μεταφορείς εμπορευμάτων, ενώ οι τάσεις της αγοράς περιλαμβάνουνπιο «καθαρές» και πιο «πράσινες» μεταφορές, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναπτύσσει μία χάρτα για τη μείωση των εκπομπών CO2 των οδικών μεταφορών. Η ΕΕ έχει αναπτύξειτο VECTO, ένα εργαλείο που υπολογίζει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των φορτηγών.

Από την 1η Ιανουαρίου 2019, όλοι οι κατασκευαστές οχημάτων πρέπει να δηλώνουν τις εκπομπές CO2 για τα καινούργια φορτηγά τους  που πωλούνται στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως υπολογίζεται από το εργαλείο VECTO.

Αυτό σημαίνει ότι οι επαγγελματίες των περιφερειακών μεταφορώνέχουν, πλέον, τη δυνατότητα να επιλέξουν ελαστικά που υποστηρίζουν δυναμικά την εξοικονόμησηκαυσίμων και τη μείωση του CO2.

Για τους μεγάλους στόλους μεταφορών και τους επαγγελματίες, αυτή η επιλογή αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, καθώς οι περισσότεροι εργοδοτικοί διαγωνισμοί και οι συμβάσεις υποβολής προσφορών θα απαιτούν αποδεικτικά γιαχαμηλές εκπομπέςCO2. Τα έξοδα για καύσιμα είναι πολύ σημαντικά για όλες τις εταιρείες επαγγελματικών μεταφορών, αλλά πολύ λίγοι γνωρίζουν ότι τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για το 1/3 της κατανάλωσης καυσίμου ενός συρμού (τράκτορα και επικαθήμενου). Η αεροδυναμική αντίσταση και οι εσωτερικές μηχανικές τριβές είναι υπεύθυνες για την υπόλοιπη κατανάλωση.

Η εξοικονόμηση καυσίμων, όπως υπολογίζεται με το εργαλείο VECTO της ΕΕ, είναι 1,1 λίτρο καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα σε σχέση με το μέσο όρο των τριών premium ανταγωνιστών, το οποίο ισοδυναμεί με εξοικονόμηση άνω των 3.000 ευρώ για έναν κύκλο ζωής ενός φορτηγού.

Αυτή η εξοικονόμηση καυσίμων που επιτυγχάνει αναδεικνύει το MichelinXMultiEnergy στο κορυφαίο ελαστικό για περιφερειακές μεταφορές. Οι κορυφαίες επιδόσεις του νέου ελαστικού είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού τριών καινοτόμων τεχνολογιών της Michelin: Infinicoil, Regenion και Powercoi lαξιοποιούνται στα ελαστικά για τον κατευθυντήριο,τον κινητήριο και τον άξονα ρυμουλκούμενου.

• Η τεχνολογίαInfinicoilπεριλαμβάνει μία συνεχή ατσάλινη ζώνη – που μπορεί να φτάσει και τα 400 μέτρα μήκος – η οποία περιστρέφεται γύρω από το ελαστικό για να του παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα, περισσότερα χιλιόμετρα και, άρα, μεγαλύτερη οικονομία καυσίμων.

• Με την τεχνολογία Regenion, αυτό-αναγεννώμενα μπλοκ πέλματοςεξασφαλίζουν την απαραίτητη πρόσφυσησεόλητηδιάρκεια ζωήςτωνελαστικών, σε όλες τις συνθήκες, χάρη στις τεχνικές τρισδιάστατης (3D)εκτύπωσης μετάλλουστο καλούπι. Νέες αυλακώσεις εμφανίζονται κατάτηδιάρκεια ζωήςτωνελαστικών για καλύτερη κινητικότητα.

• Η τεχνολογία Powercoil περιλαμβάνει μια νέα γενιά πιο ανθεκτικών ατσάλινων συρμάτων σκελετού που μειώνει το βάρος, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη αντοχή του σκελετού και χαμηλότερη αντίσταση στην κύλιση.

Το MichelinXMultiEnergy δίνει τη δυνατότητα ξανασκαλίσματος και αναγόμωσης, και φυσικά διαθέτει σήμανση 3PMSF και M+S, που διασφαλίζει υψηλό επίπεδο πρόσφυσης σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Σαν αποτέλεσμα της πολύ χαμηλής αντίστασης στηνκύλιση και της οικονομίας καυσίμου που προσφέρει, όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές φορτηγών έχουν ήδη επιλέξειτο Michelin X MultiEnergy για πρώτη τοποθέτηση. Το Michelin X MultiEnergyείναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά αντικατάστασης, σε διαστάσεις 315/70 R 22.5, τόσο στον κατευθυντήριο όσο και στον κινητήριο άξονα.

Tags: michelinx multi energyελαστικάμεταφορέςνέοπεριφερειακές
Previous Post

To Renault ZOE κατακτά και την έρημο Σαχάρα

Next Post

Πιστεύετε ότι οι συνδικαλιστές των χερσαίων μεταφορών δίνουν παρόν ή απουσιάζουν;

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Ηλεκτροκίνηση στα φορτηγά αλά Ελληνικά. Το άλλο με τον …Τοτό;

Πιστεύετε ότι οι συνδικαλιστές των χερσαίων μεταφορών δίνουν παρόν ή απουσιάζουν;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ

4 ώρες ago
Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

4 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

4 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

1 εβδομάδα ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Τα πρόστιμα για ταχογράφους, διαλείμματα και ώρες οδήγησης έως 3.000 ευρώ
  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In