Συμπληρώνοντας την γκάμα ελαστικών που προσφέρει για τις περιφερειακές μεταφορές, η Michelin παρουσιάζει το XMultiEnergy, ένα ελαστικό που, μαζίμε το XMulti, αντικαθιστούν το XMultiway 3D.
Το νέο ελαστικό αποτελεί ιδανική επιλογή για τους επαγγελματίες που πραγματοποιούν περιφερειακές μεταφορές, δίνοντας έμφασηστην εξοικονόμηση καυσίμου και στη διάρκεια ζωής.
Το MichelinXMulti προσφέρει έως και 20% περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με το XMultiway 3D, ενώ, τοX MultiEnergy προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου μέχρι και 1,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του (με βάση τον υπολογισμό VECTO *). Η επιλογή του κατάλληλου ελαστικού εξαρτάται από τη χρήση για την οποία προορίζεται (χρόνος στους αυτοκινητόδρομους, αριθμός παραδόσεων ανά ημέρα κ.λπ.) και τη σημασία που έχει για τους επαγγελματίες η διάρκεια ζωής και η εξοικονόμηση καυσίμων.
Τα καύσιμα αποτελούν το δεύτερο υψηλότερο κόστος για τους μεταφορείς εμπορευμάτων, ενώ οι τάσεις της αγοράς περιλαμβάνουνπιο «καθαρές» και πιο «πράσινες» μεταφορές, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναπτύσσει μία χάρτα για τη μείωση των εκπομπών CO2 των οδικών μεταφορών. Η ΕΕ έχει αναπτύξειτο VECTO, ένα εργαλείο που υπολογίζει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των φορτηγών.
Από την 1η Ιανουαρίου 2019, όλοι οι κατασκευαστές οχημάτων πρέπει να δηλώνουν τις εκπομπές CO2 για τα καινούργια φορτηγά τους που πωλούνται στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως υπολογίζεται από το εργαλείο VECTO.
Αυτό σημαίνει ότι οι επαγγελματίες των περιφερειακών μεταφορώνέχουν, πλέον, τη δυνατότητα να επιλέξουν ελαστικά που υποστηρίζουν δυναμικά την εξοικονόμησηκαυσίμων και τη μείωση του CO2.
Για τους μεγάλους στόλους μεταφορών και τους επαγγελματίες, αυτή η επιλογή αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, καθώς οι περισσότεροι εργοδοτικοί διαγωνισμοί και οι συμβάσεις υποβολής προσφορών θα απαιτούν αποδεικτικά γιαχαμηλές εκπομπέςCO2. Τα έξοδα για καύσιμα είναι πολύ σημαντικά για όλες τις εταιρείες επαγγελματικών μεταφορών, αλλά πολύ λίγοι γνωρίζουν ότι τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για το 1/3 της κατανάλωσης καυσίμου ενός συρμού (τράκτορα και επικαθήμενου). Η αεροδυναμική αντίσταση και οι εσωτερικές μηχανικές τριβές είναι υπεύθυνες για την υπόλοιπη κατανάλωση.
Η εξοικονόμηση καυσίμων, όπως υπολογίζεται με το εργαλείο VECTO της ΕΕ, είναι 1,1 λίτρο καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα σε σχέση με το μέσο όρο των τριών premium ανταγωνιστών, το οποίο ισοδυναμεί με εξοικονόμηση άνω των 3.000 ευρώ για έναν κύκλο ζωής ενός φορτηγού.
Αυτή η εξοικονόμηση καυσίμων που επιτυγχάνει αναδεικνύει το MichelinXMultiEnergy στο κορυφαίο ελαστικό για περιφερειακές μεταφορές. Οι κορυφαίες επιδόσεις του νέου ελαστικού είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού τριών καινοτόμων τεχνολογιών της Michelin: Infinicoil, Regenion και Powercoi lαξιοποιούνται στα ελαστικά για τον κατευθυντήριο,τον κινητήριο και τον άξονα ρυμουλκούμενου.
• Η τεχνολογίαInfinicoilπεριλαμβάνει μία συνεχή ατσάλινη ζώνη – που μπορεί να φτάσει και τα 400 μέτρα μήκος – η οποία περιστρέφεται γύρω από το ελαστικό για να του παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα, περισσότερα χιλιόμετρα και, άρα, μεγαλύτερη οικονομία καυσίμων.
• Με την τεχνολογία Regenion, αυτό-αναγεννώμενα μπλοκ πέλματοςεξασφαλίζουν την απαραίτητη πρόσφυσησεόλητηδιάρκεια ζωήςτωνελαστικών, σε όλες τις συνθήκες, χάρη στις τεχνικές τρισδιάστατης (3D)εκτύπωσης μετάλλουστο καλούπι. Νέες αυλακώσεις εμφανίζονται κατάτηδιάρκεια ζωήςτωνελαστικών για καλύτερη κινητικότητα.
• Η τεχνολογία Powercoil περιλαμβάνει μια νέα γενιά πιο ανθεκτικών ατσάλινων συρμάτων σκελετού που μειώνει το βάρος, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη αντοχή του σκελετού και χαμηλότερη αντίσταση στην κύλιση.
Το MichelinXMultiEnergy δίνει τη δυνατότητα ξανασκαλίσματος και αναγόμωσης, και φυσικά διαθέτει σήμανση 3PMSF και M+S, που διασφαλίζει υψηλό επίπεδο πρόσφυσης σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Σαν αποτέλεσμα της πολύ χαμηλής αντίστασης στηνκύλιση και της οικονομίας καυσίμου που προσφέρει, όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές φορτηγών έχουν ήδη επιλέξειτο Michelin X MultiEnergy για πρώτη τοποθέτηση. Το Michelin X MultiEnergyείναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά αντικατάστασης, σε διαστάσεις 315/70 R 22.5, τόσο στον κατευθυντήριο όσο και στον κινητήριο άξονα.