Ο Ακης Δερμάτης, ο πρόεδρος της ΣΕΟΦΑΕ, ρίχνει ριπές κατά της μελέτης που διεξήγαγε σχεδόν σε όλη την Ελλάδα (πλην των παράπλευρων της Εγνατίας Οδού), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Χερσαίων Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ) και παρέδωσε στο Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, η οποία αναφέρει, ότι, το παράπλευρο οδικό δίκτυο είναι ασφαλές και κακώς δεν χρησιμοποιείται σε πολλά σημεία του από τα φορτηγά.
Συγκεκριμένα, τονίζει μεταξύ άλλων, ότι « πως γίνεται τα παράπλευρά οδικά δίκτυα της ΠΑΘΕ , πριν λίγο καιρό να ήταν επικίνδυνα και σήμερα έχουν γίνει ασφαλή για τα οχήματα βαριάς μετφοράς;
Όπως τόνισε: «Πριν τους αυτοκινητόδρομους όλοι εσείς φωνάζετε τι δρόμοι είναι αυτοι στην χώρα στον 20 αιώνα και τώρα θέλετε να γυρίσετε πίσω;»
“Δηλ τι;; ξαφνικα το παράπλευρο και το επαρχιακό δυκτιο είναι ασφαλές για τα οχήματα της βαρείας μεταφοράς ενώ πριν δεν ήταν;;;
Θα μας πείτε και πόσο ασφαλές είναι το δiκτιο του ΒΟΑΚ και της Πατρών Πύργου Καλαμάτας και πόσα τροχαία έχουμε εκεί και πόσα στους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους;;
Δηλ όπως λέει η μελέτη η υπερβολική ταχύτητα των φορτηγών υπάρχει μόνο στους αυτοκινητόδρομους λόγο πλάτους να υποθέσουμε;;;;
Και στο παράπλευρο δiκτuο πάνε με την ταχύτητα τον 50 χιλιομέτρων λόγο στενότητας του δρόμου Στο παράπλευρο δυκτιο τα ατυχήματα είναι σπάνια ενώ στους αυτοκινητόδρομους αυξημένα λογο ταχύτητας και θεωρείται ότι αυτή η μελέτη είναι σοβαρή ως προς την ασφάλεια των οδηγών και των χρηστών των δρόμων και δεν στοχεύει κάπου αλλού ;;;
Και ποιος υπογράφει αυτήν την Μελέτη;;
Τελικά αυτοί είναι οι λόγοι ότι το επαρχιακό δυκτιο είναι ασφαλές;;
Η μήπως οι λόγοι που τώρα εμφανίσθηκε αυτή η μελέτη είναι οι έλεγχοι οι παραβίαση ταχογραφων μαγνήτες διπλές κάρτες τα υπέρβαρα οι ώρες εργασίας και τα διοδια λόγο του αθέμιτου ανταγωνισμού και του κομίστρου μεταξύ των ελληνικών αυτοκινήτων αλλά και τον αλλοδαπών αυτοκινήτων όπως λέει και η μελέτη ;;;