Έπειτα από πολύμηνες και σκληρές διαπραγματεύσεις, ψηφίστηκαν οι προτάσεις για τροπολογία του ΕΚ, δίνοντας ελπίδα για την επιτάχυνση των διαδικασιών και την υιοθέτηση νέων δίκαιων και εφαρμόσιμων Κανονισμών, οι οποίοι θα αποκαταστήσουν τον υγιή και θεμιτό ανταγωνισμό στον κλάδο των οδικών μεταφορών στην Ε.Ε. Πολλά εγκρίθηκαν, όμως, το πιο σημαντικό, δεν εγκρίθηκε τελικώς, το θέμα για τη διανυκτέρευση των οδηγών στην καμπίνα!
Ειδικότερα:
Ώρες Οδήγησης & Ανάπαυσης Οδηγών:
– υποχρεωτική επιστροφή του οδηγού στην χώρα εγκατάστασης της εταιρείας ανά 4 εβδομάδες. Το μέτρο αυτό έχει στόχο την βέλτιωση των κοινωνικών συνθηκών εργασίας των οδηγών, καθώς στις χώρες της πρώην Ανατολικής Ευρώπης είναι σύνηθες το φαινόμενο οι εταιρείες να στέλνουν τους οδηγούς σε συνεχή δρομολόγια που διαρκούν ως και 4 μήνες!
– Αρνητικό σημείο της ψηφοφορίας, η απαγόρευση διανυκτέρευσης στην καμπίνα του οχήματος κατά την διάρκεια της κανονικής εβδομαδιαίας ανάπαυσης των οδηγών, ενώ έχουμε επισημάνει πολλάκις πως η ανεπάρκεια χώρων ασφαλούς στάθμευσης βαρέων οχημάτων στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, καθιστά τον συγκεκριμένο κανόνα μη εφαρμόσιμο.
Σημειώνεται, πως όλα τα παραπάνω αφορούν τις προτάσεις του ΕΚ, ενώ η επόμενη φάση των διαπραγματεύσεων προβλέπει την έναρξη του “τριλόγου” μεταξύ Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Ευρωπαϊκού Συμβουλίου-Ευρωκοινοβουλίου, όπου η κάθε πλευρά θα πάει με τις δικές της προτάσεις και θα ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις πριν καταλήξουν στις επίσημες αναθεωρήσεις των Κανονισμών και την εφαρμογή τους.
Έπειτα από πολύμηνες και σκληρές διαπραγματεύσεις, ψηφίστηκαν οι προτάσεις για τροπολογία του ΕΚ, δίνοντας ελπίδα για την επιτάχυνση των διαδικασιών και την υιοθέτηση νέων δίκαιων και εφαρμόσιμων Κανονισμών, οι οποίοι θα αποκαταστήσουν τον υγιή και θεμιτό ανταγωνισμό στον κλάδο των οδικών μεταφορών στην Ε.Ε. Πολλά εγκρίθηκαν, όμως, το πιο σημαντικό, δεν εγκρίθηκε τελικώς, το θέμα για τη διανυκτέρευση των οδηγών στην καμπίνα!
Ειδικότερα:
Ώρες Οδήγησης & Ανάπαυσης Οδηγών:
– υποχρεωτική επιστροφή του οδηγού στην χώρα εγκατάστασης της εταιρείας ανά 4 εβδομάδες. Το μέτρο αυτό έχει στόχο την βέλτιωση των κοινωνικών συνθηκών εργασίας των οδηγών, καθώς στις χώρες της πρώην Ανατολικής Ευρώπης είναι σύνηθες το φαινόμενο οι εταιρείες να στέλνουν τους οδηγούς σε συνεχή δρομολόγια που διαρκούν ως και 4 μήνες!
– Αρνητικό σημείο της ψηφοφορίας, η απαγόρευση διανυκτέρευσης στην καμπίνα του οχήματος κατά την διάρκεια της κανονικής εβδομαδιαίας ανάπαυσης των οδηγών, ενώ έχουμε επισημάνει πολλάκις πως η ανεπάρκεια χώρων ασφαλούς στάθμευσης βαρέων οχημάτων στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, καθιστά τον συγκεκριμένο κανόνα μη εφαρμόσιμο.
Σημειώνεται, πως όλα τα παραπάνω αφορούν τις προτάσεις του ΕΚ, ενώ η επόμενη φάση των διαπραγματεύσεων προβλέπει την έναρξη του “τριλόγου” μεταξύ Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Ευρωπαϊκού Συμβουλίου-Ευρωκοινοβουλίου, όπου η κάθε πλευρά θα πάει με τις δικές της προτάσεις και θα ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις πριν καταλήξουν στις επίσημες αναθεωρήσεις των Κανονισμών και την εφαρμογή τους.
Έπειτα από πολύμηνες και σκληρές διαπραγματεύσεις, ψηφίστηκαν οι προτάσεις για τροπολογία του ΕΚ, δίνοντας ελπίδα για την επιτάχυνση των διαδικασιών και την υιοθέτηση νέων δίκαιων και εφαρμόσιμων Κανονισμών, οι οποίοι θα αποκαταστήσουν τον υγιή και θεμιτό ανταγωνισμό στον κλάδο των οδικών μεταφορών στην Ε.Ε. Πολλά εγκρίθηκαν, όμως, το πιο σημαντικό, δεν εγκρίθηκε τελικώς, το θέμα για τη διανυκτέρευση των οδηγών στην καμπίνα!
Ειδικότερα:
Ώρες Οδήγησης & Ανάπαυσης Οδηγών:
– υποχρεωτική επιστροφή του οδηγού στην χώρα εγκατάστασης της εταιρείας ανά 4 εβδομάδες. Το μέτρο αυτό έχει στόχο την βέλτιωση των κοινωνικών συνθηκών εργασίας των οδηγών, καθώς στις χώρες της πρώην Ανατολικής Ευρώπης είναι σύνηθες το φαινόμενο οι εταιρείες να στέλνουν τους οδηγούς σε συνεχή δρομολόγια που διαρκούν ως και 4 μήνες!
– Αρνητικό σημείο της ψηφοφορίας, η απαγόρευση διανυκτέρευσης στην καμπίνα του οχήματος κατά την διάρκεια της κανονικής εβδομαδιαίας ανάπαυσης των οδηγών, ενώ έχουμε επισημάνει πολλάκις πως η ανεπάρκεια χώρων ασφαλούς στάθμευσης βαρέων οχημάτων στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, καθιστά τον συγκεκριμένο κανόνα μη εφαρμόσιμο.
Σημειώνεται, πως όλα τα παραπάνω αφορούν τις προτάσεις του ΕΚ, ενώ η επόμενη φάση των διαπραγματεύσεων προβλέπει την έναρξη του “τριλόγου” μεταξύ Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Ευρωπαϊκού Συμβουλίου-Ευρωκοινοβουλίου, όπου η κάθε πλευρά θα πάει με τις δικές της προτάσεις και θα ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις πριν καταλήξουν στις επίσημες αναθεωρήσεις των Κανονισμών και την εφαρμογή τους.
Έπειτα από πολύμηνες και σκληρές διαπραγματεύσεις, ψηφίστηκαν οι προτάσεις για τροπολογία του ΕΚ, δίνοντας ελπίδα για την επιτάχυνση των διαδικασιών και την υιοθέτηση νέων δίκαιων και εφαρμόσιμων Κανονισμών, οι οποίοι θα αποκαταστήσουν τον υγιή και θεμιτό ανταγωνισμό στον κλάδο των οδικών μεταφορών στην Ε.Ε. Πολλά εγκρίθηκαν, όμως, το πιο σημαντικό, δεν εγκρίθηκε τελικώς, το θέμα για τη διανυκτέρευση των οδηγών στην καμπίνα!
Ειδικότερα:
Ώρες Οδήγησης & Ανάπαυσης Οδηγών:
– υποχρεωτική επιστροφή του οδηγού στην χώρα εγκατάστασης της εταιρείας ανά 4 εβδομάδες. Το μέτρο αυτό έχει στόχο την βέλτιωση των κοινωνικών συνθηκών εργασίας των οδηγών, καθώς στις χώρες της πρώην Ανατολικής Ευρώπης είναι σύνηθες το φαινόμενο οι εταιρείες να στέλνουν τους οδηγούς σε συνεχή δρομολόγια που διαρκούν ως και 4 μήνες!
– Αρνητικό σημείο της ψηφοφορίας, η απαγόρευση διανυκτέρευσης στην καμπίνα του οχήματος κατά την διάρκεια της κανονικής εβδομαδιαίας ανάπαυσης των οδηγών, ενώ έχουμε επισημάνει πολλάκις πως η ανεπάρκεια χώρων ασφαλούς στάθμευσης βαρέων οχημάτων στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, καθιστά τον συγκεκριμένο κανόνα μη εφαρμόσιμο.
Σημειώνεται, πως όλα τα παραπάνω αφορούν τις προτάσεις του ΕΚ, ενώ η επόμενη φάση των διαπραγματεύσεων προβλέπει την έναρξη του “τριλόγου” μεταξύ Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Ευρωπαϊκού Συμβουλίου-Ευρωκοινοβουλίου, όπου η κάθε πλευρά θα πάει με τις δικές της προτάσεις και θα ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις πριν καταλήξουν στις επίσημες αναθεωρήσεις των Κανονισμών και την εφαρμογή τους.