α) Οι κάτοχοι TIR πρέπει να υποβάλουν πληροφορίες για το φορτίο πριν από την είσοδό τους στο Ηνωμένο Βασίλειο;Εάν ναι, με ποια μέσα και πού;
Όχι, οι κάτοχοι πρέπει απλώς να παράσχουν τα δελτία TIR στους συνοριακούς ελέγχους, που πρέπει να χειρίζονται οι τελωνειακοί υπάλληλοι (σφραγίδες και έλεγχος). Σε ένα δεύτερο στάδιο (6-9 μήνες), τα τελωνεία θα είναι έτοιμα να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το φορτίο με ασφάλεια και ασφάλεια και στη συνέχεια θα πρέπει να υποβληθούν πληροφορίες σχετικά με το φορτίο πριν από την είσοδο / αναχώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ως κανονική μεταφορά TIR, θα διεκπεραιώνονται οι διατυπώσεις εισαγωγής στο τελωνείο προορισμού (χερσαία) ;
Ναι, μετά την άφιξη στον προορισμό, η επιχείρηση TIR τερματίζεται και τα εμπορεύματα μεταφέρονται σε άλλο καθεστώς (εισαγωγή, προσωρινή αποθήκευση κ.λπ.).
γ) Σε περίπτωση διαμετακόμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο για μετακινήσεις προς την Ιρλανδία, πού πρέπει οι κάτοχοι δελτίου TIR να σταματήσουν τη μεταφορά στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Τα τελωνεία στα λιμάνια θα εκτελούν τη σφραγίδα και τον τερματισμό του καθεστώτος TIR στο Ηνωμένο Βασίλειο.
δ) Είναι η χρήση εξουσιοδοτημένων αποστολέων για το TIR ήδη στη Βρετανία;
Η βρετανική τελωνειακή υπηρεσία σκοπεύει να την εφαρμόσει σε μεταγενέστερο στάδιο.
ε) Είναι η χρήση εξουσιοδοτημένων αποστολέων για το TIR ήδη στη Βρετανία;
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπάρχουν ήδη 40 εξουσιοδοτημένοι παραλήπτες που μπορούν να εργαστούν με το TIR.
στ) Θα αυξηθεί ο αριθμός των εσωτερικών τελωνειακών γραφείων και θα είναι ανοικτοί για το TIR;
Ο αριθμός θα παραμείνει αμετάβλητος αυτή τη στιγμή (περίπου 44). ζ) Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση του συστήματος πληροφορικής για τη διαχείριση των κινήσεων TIR (διαμετακόμιση);
Η τελωνειακή υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου ασχολείται με τα συστήματα εισαγωγής-εξαγωγής και διαμετακόμισης, τα τελωνεία θα ενημερώνουν εγκαίρως για τις αλλαγές στις απαιτήσεις.
η) Υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις για το TIR στα σημεία εισόδου / εξόδου;
Όχι, το έγγραφο TIR θα λειτουργεί ως τελωνειακή διασάφηση για τη διαμετακόμιση. Δεν προβλέπονται πρόσθετες απαιτήσεις για τους επόμενους μήνες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ BROCK
Νέα μέτρα που βελτιώνουν την ανθεκτικότητα του Kent, όταν διαταράσσονται υπηρεσίες σε ολόκληρο το αγγλικό κανάλι και θα είναι έτοιμα για χρήση, ανακοίνωσαν οι Highways England την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019. Παραδοσιακά, όταν σημειώθηκαν σοβαρές διαταραχές στις υπηρεσίες διαύλων, τα τμήματα του M20 έκλεισαν και χρησιμοποιήθηκαν για την κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων (HGVs) για την ηπειρωτική Ευρώπη, με ρυθμίσεις γνωστές ως Επιχείρηση Stack (Operation Stack).
Τον Νοέμβριο του 2017, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι, παράλληλα με τις συνεχιζόμενες εργασίες για την εξεύρεση μόνιμης λύσης για το Operation Stack, οι Highways England θα προωθούσαν ενδιάμεσες εναλλακτικές λύσεις για το Operation Stack, που θα μπορούσαν να είναι έτοιμες για χρήση τον Μάρτιο του 2019 και ότι, και στις δύο κατευθύνσεις. Η Επιχείρηση Brock θα είναι διαθέσιμη ως ένα επιπλέον εργαλείο για τη διαχείριση της διαταραχής στο Kent.
Η Επιχείρηση Brock queues, με φορτηγά που προορίζονται για την ηπειρωτική Ευρώπη στην ακτογραμμή M20 και χρησιμοποιεί μια αντίστροφη ροή στο δρόμο που συνδέεται με το Λονδίνο για να επιτρέψει σε άλλες κυκλοφορίας να ταξιδεύουν και στις δύο κατευθύνσεις.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, εκτός από τα φορτηγά αντιστάθμισης M20 μπορούν να δρομολογηθούν στο αεροδρόμιο Manston και, αν χρειαστεί, ο αυτοκινητόδρομος M26 μπορεί να κλείσει και να χρησιμοποιηθεί για την ουρά στα βαρέα φορτηγά. Ο διευθυντής έργων των αυτοκινητοδρόμων της Αγγλίας John Kerner δήλωσε : «Από την επέκταση των 32 ημερών της λειτουργίας του Stack το καλοκαίρι του 2015, εργαζόμαστε ακούραστα με τους εταίρους μας στο Κέντ για να καταστήσουμε την κομητεία πιο ανθεκτική σε διαταραχές από ποτέ άλλοτε.
Η επιχείρηση Brock ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτή την ανθεκτικότητα και προσφέρει μια ασφαλή και κλιμακούμενη απάντηση στη διαταραχή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναβάθμιση έως και 11.000 φορτηγών που κατευθύνονται προς την ηπειρωτική Ευρώπη διατηρώντας ταυτόχρονα την κυκλοφορία άλλων ανθρώπων που ζουν, εργάζονται και ταξιδεύουν μέσα και γύρω από το Κεντ ». Η επιχείρηση Brock έχει στάδια που μπορούν να αναπτυχθούν διαδοχικά, κλιμακούμενα προς τα πάνω ή προς τα κάτω για να καλύψουν τη ζήτηση. Έτσι θα λειτουργήσει η επιχείρηση Brock :
Τα τελευταία χρόνια έχουν ήδη πραγματοποιηθεί σημαντικές βελτιώσεις στη χωρητικότητα υποδοχής στο λιμάνι του Dover και στο Eurotunnel, καθώς και στην προσέγγιση A20 για τον λιμένα, όπου οι αιχμές κυκλοφορίας που φθάνουν στο λιμάνι του Ντόβερ μπορούν να αντιμετωπιστούν από φανάρια στο τέλος του διπλού οδοστρώματος
Εάν αυτή η αυξημένη χωρητικότητα φαίνεται ότι έχει επιτευχθεί, οι αυτοκινητόδρομοι της Αγγλίας μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αντίστροφη ροή στο M20 μεταξύ των κόμβων 8 και 9. Τα φορτηγά που προορίζονται για την ηπειρωτική Ευρώπη θα τεθούν στην ουρά στην ακτή, με τα αυτοκίνητα να χρησιμοποιούν μια σαφώς υπογεγραμμένη αντίθετη ροή στο οδό που οδηγεί στο Λονδίνο .
Εάν το M20 γεμίσει, τα φορτηγά που κατευθύνονται προς το λιμάνι του Dover θα κατευθύνονται προς το αεροδρόμιο Manston, ενώ το M20 χρησιμοποιείται για τη συγκράτηση της κυκλοφορίας για τοEurotunnel.
Τα φώτα κυκλοφορίας στο A256 θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε την κυκλοφορία που φτάνει στο λιμάνι από το Manston, παρόμοια με το υπάρχον σύστημα στο A20.
Εάν η περιοχή συγκράτησης M20 γεμίσει μετά την ενεργοποίηση του αεροδρομίου Manston, θα μπορούσε επιπλέον να χρησιμοποιηθεί και το ακινητοποιημένο M26 για να κρατηθούν τα φορτηγά κατευθυνόμενα προς τον τερματικό σταθμό Eurotunnel.
Τα φορτηγά θα κινούνταν διαδοχικά από την ουρά και θα απελευθερωνόταν από το μπροστινό μέρος της ουράς μόλις υπήρχε χωρητικότητα στους ακροδέκτες θύρας και σήραγγας. Οι οδηγίες για τους οδηγούς φορτηγών θα υπογράφονται σαφώς, θα διαχειρίζονται και θα παρακολουθούνται σε κάθε βήμα.
Οι περιοχές συγκράτησης είναι όλες προσωρινές και θα παραμείνουν στάσιμες μόλις δεν χρειάζονται πλέον. Θα είναι ασφαλείς με κατάλληλες εγκαταστάσεις ευημερίας και πρόσβαση σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης καθ’ όλη τη διάρκεια.
Το σύστημα αναμονής ισχύει μόνο για οδηγούς φορτηγών που κατευθύνονται προς την ηπειρωτική Ευρώπη από το Κεντ.
Όλοι οι άλλοι οδηγοί θα πρέπει να ελέγξουν τις συνθήκες πριν από την τοποθέτηση και, εάν διασχίζουν το κανάλι, επικοινωνήστε με το φορέα παροχής υπηρεσιών για ενημερώσεις.
Οι ρυθμίσεις προσφέρουν μια σημαντική βελτίωση στη Λειτουργική στοίβα και, αποφασιστικά, να διατηρήσουν τον αυτοκινητόδρομο Μ20 ανοιχτό για κυκλοφορία προς τις δύο κατευθύνσεις σε όλες εκτός από τις πιο ακραίες συνθήκες
α) Οι κάτοχοι TIR πρέπει να υποβάλουν πληροφορίες για το φορτίο πριν από την είσοδό τους στο Ηνωμένο Βασίλειο;Εάν ναι, με ποια μέσα και πού;
Όχι, οι κάτοχοι πρέπει απλώς να παράσχουν τα δελτία TIR στους συνοριακούς ελέγχους, που πρέπει να χειρίζονται οι τελωνειακοί υπάλληλοι (σφραγίδες και έλεγχος). Σε ένα δεύτερο στάδιο (6-9 μήνες), τα τελωνεία θα είναι έτοιμα να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το φορτίο με ασφάλεια και ασφάλεια και στη συνέχεια θα πρέπει να υποβληθούν πληροφορίες σχετικά με το φορτίο πριν από την είσοδο / αναχώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ως κανονική μεταφορά TIR, θα διεκπεραιώνονται οι διατυπώσεις εισαγωγής στο τελωνείο προορισμού (χερσαία) ;
Ναι, μετά την άφιξη στον προορισμό, η επιχείρηση TIR τερματίζεται και τα εμπορεύματα μεταφέρονται σε άλλο καθεστώς (εισαγωγή, προσωρινή αποθήκευση κ.λπ.).
γ) Σε περίπτωση διαμετακόμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο για μετακινήσεις προς την Ιρλανδία, πού πρέπει οι κάτοχοι δελτίου TIR να σταματήσουν τη μεταφορά στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Τα τελωνεία στα λιμάνια θα εκτελούν τη σφραγίδα και τον τερματισμό του καθεστώτος TIR στο Ηνωμένο Βασίλειο.
δ) Είναι η χρήση εξουσιοδοτημένων αποστολέων για το TIR ήδη στη Βρετανία;
Η βρετανική τελωνειακή υπηρεσία σκοπεύει να την εφαρμόσει σε μεταγενέστερο στάδιο.
ε) Είναι η χρήση εξουσιοδοτημένων αποστολέων για το TIR ήδη στη Βρετανία;
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπάρχουν ήδη 40 εξουσιοδοτημένοι παραλήπτες που μπορούν να εργαστούν με το TIR.
στ) Θα αυξηθεί ο αριθμός των εσωτερικών τελωνειακών γραφείων και θα είναι ανοικτοί για το TIR;
Ο αριθμός θα παραμείνει αμετάβλητος αυτή τη στιγμή (περίπου 44). ζ) Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση του συστήματος πληροφορικής για τη διαχείριση των κινήσεων TIR (διαμετακόμιση);
Η τελωνειακή υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου ασχολείται με τα συστήματα εισαγωγής-εξαγωγής και διαμετακόμισης, τα τελωνεία θα ενημερώνουν εγκαίρως για τις αλλαγές στις απαιτήσεις.
η) Υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις για το TIR στα σημεία εισόδου / εξόδου;
Όχι, το έγγραφο TIR θα λειτουργεί ως τελωνειακή διασάφηση για τη διαμετακόμιση. Δεν προβλέπονται πρόσθετες απαιτήσεις για τους επόμενους μήνες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ BROCK
Νέα μέτρα που βελτιώνουν την ανθεκτικότητα του Kent, όταν διαταράσσονται υπηρεσίες σε ολόκληρο το αγγλικό κανάλι και θα είναι έτοιμα για χρήση, ανακοίνωσαν οι Highways England την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019. Παραδοσιακά, όταν σημειώθηκαν σοβαρές διαταραχές στις υπηρεσίες διαύλων, τα τμήματα του M20 έκλεισαν και χρησιμοποιήθηκαν για την κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων (HGVs) για την ηπειρωτική Ευρώπη, με ρυθμίσεις γνωστές ως Επιχείρηση Stack (Operation Stack).
Τον Νοέμβριο του 2017, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι, παράλληλα με τις συνεχιζόμενες εργασίες για την εξεύρεση μόνιμης λύσης για το Operation Stack, οι Highways England θα προωθούσαν ενδιάμεσες εναλλακτικές λύσεις για το Operation Stack, που θα μπορούσαν να είναι έτοιμες για χρήση τον Μάρτιο του 2019 και ότι, και στις δύο κατευθύνσεις. Η Επιχείρηση Brock θα είναι διαθέσιμη ως ένα επιπλέον εργαλείο για τη διαχείριση της διαταραχής στο Kent.
Η Επιχείρηση Brock queues, με φορτηγά που προορίζονται για την ηπειρωτική Ευρώπη στην ακτογραμμή M20 και χρησιμοποιεί μια αντίστροφη ροή στο δρόμο που συνδέεται με το Λονδίνο για να επιτρέψει σε άλλες κυκλοφορίας να ταξιδεύουν και στις δύο κατευθύνσεις.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, εκτός από τα φορτηγά αντιστάθμισης M20 μπορούν να δρομολογηθούν στο αεροδρόμιο Manston και, αν χρειαστεί, ο αυτοκινητόδρομος M26 μπορεί να κλείσει και να χρησιμοποιηθεί για την ουρά στα βαρέα φορτηγά. Ο διευθυντής έργων των αυτοκινητοδρόμων της Αγγλίας John Kerner δήλωσε : «Από την επέκταση των 32 ημερών της λειτουργίας του Stack το καλοκαίρι του 2015, εργαζόμαστε ακούραστα με τους εταίρους μας στο Κέντ για να καταστήσουμε την κομητεία πιο ανθεκτική σε διαταραχές από ποτέ άλλοτε.
Η επιχείρηση Brock ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτή την ανθεκτικότητα και προσφέρει μια ασφαλή και κλιμακούμενη απάντηση στη διαταραχή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναβάθμιση έως και 11.000 φορτηγών που κατευθύνονται προς την ηπειρωτική Ευρώπη διατηρώντας ταυτόχρονα την κυκλοφορία άλλων ανθρώπων που ζουν, εργάζονται και ταξιδεύουν μέσα και γύρω από το Κεντ ». Η επιχείρηση Brock έχει στάδια που μπορούν να αναπτυχθούν διαδοχικά, κλιμακούμενα προς τα πάνω ή προς τα κάτω για να καλύψουν τη ζήτηση. Έτσι θα λειτουργήσει η επιχείρηση Brock :
Τα τελευταία χρόνια έχουν ήδη πραγματοποιηθεί σημαντικές βελτιώσεις στη χωρητικότητα υποδοχής στο λιμάνι του Dover και στο Eurotunnel, καθώς και στην προσέγγιση A20 για τον λιμένα, όπου οι αιχμές κυκλοφορίας που φθάνουν στο λιμάνι του Ντόβερ μπορούν να αντιμετωπιστούν από φανάρια στο τέλος του διπλού οδοστρώματος
Εάν αυτή η αυξημένη χωρητικότητα φαίνεται ότι έχει επιτευχθεί, οι αυτοκινητόδρομοι της Αγγλίας μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αντίστροφη ροή στο M20 μεταξύ των κόμβων 8 και 9. Τα φορτηγά που προορίζονται για την ηπειρωτική Ευρώπη θα τεθούν στην ουρά στην ακτή, με τα αυτοκίνητα να χρησιμοποιούν μια σαφώς υπογεγραμμένη αντίθετη ροή στο οδό που οδηγεί στο Λονδίνο .
Εάν το M20 γεμίσει, τα φορτηγά που κατευθύνονται προς το λιμάνι του Dover θα κατευθύνονται προς το αεροδρόμιο Manston, ενώ το M20 χρησιμοποιείται για τη συγκράτηση της κυκλοφορίας για τοEurotunnel.
Τα φώτα κυκλοφορίας στο A256 θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε την κυκλοφορία που φτάνει στο λιμάνι από το Manston, παρόμοια με το υπάρχον σύστημα στο A20.
Εάν η περιοχή συγκράτησης M20 γεμίσει μετά την ενεργοποίηση του αεροδρομίου Manston, θα μπορούσε επιπλέον να χρησιμοποιηθεί και το ακινητοποιημένο M26 για να κρατηθούν τα φορτηγά κατευθυνόμενα προς τον τερματικό σταθμό Eurotunnel.
Τα φορτηγά θα κινούνταν διαδοχικά από την ουρά και θα απελευθερωνόταν από το μπροστινό μέρος της ουράς μόλις υπήρχε χωρητικότητα στους ακροδέκτες θύρας και σήραγγας. Οι οδηγίες για τους οδηγούς φορτηγών θα υπογράφονται σαφώς, θα διαχειρίζονται και θα παρακολουθούνται σε κάθε βήμα.
Οι περιοχές συγκράτησης είναι όλες προσωρινές και θα παραμείνουν στάσιμες μόλις δεν χρειάζονται πλέον. Θα είναι ασφαλείς με κατάλληλες εγκαταστάσεις ευημερίας και πρόσβαση σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης καθ’ όλη τη διάρκεια.
Το σύστημα αναμονής ισχύει μόνο για οδηγούς φορτηγών που κατευθύνονται προς την ηπειρωτική Ευρώπη από το Κεντ.
Όλοι οι άλλοι οδηγοί θα πρέπει να ελέγξουν τις συνθήκες πριν από την τοποθέτηση και, εάν διασχίζουν το κανάλι, επικοινωνήστε με το φορέα παροχής υπηρεσιών για ενημερώσεις.
Οι ρυθμίσεις προσφέρουν μια σημαντική βελτίωση στη Λειτουργική στοίβα και, αποφασιστικά, να διατηρήσουν τον αυτοκινητόδρομο Μ20 ανοιχτό για κυκλοφορία προς τις δύο κατευθύνσεις σε όλες εκτός από τις πιο ακραίες συνθήκες
α) Οι κάτοχοι TIR πρέπει να υποβάλουν πληροφορίες για το φορτίο πριν από την είσοδό τους στο Ηνωμένο Βασίλειο;Εάν ναι, με ποια μέσα και πού;
Όχι, οι κάτοχοι πρέπει απλώς να παράσχουν τα δελτία TIR στους συνοριακούς ελέγχους, που πρέπει να χειρίζονται οι τελωνειακοί υπάλληλοι (σφραγίδες και έλεγχος). Σε ένα δεύτερο στάδιο (6-9 μήνες), τα τελωνεία θα είναι έτοιμα να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το φορτίο με ασφάλεια και ασφάλεια και στη συνέχεια θα πρέπει να υποβληθούν πληροφορίες σχετικά με το φορτίο πριν από την είσοδο / αναχώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ως κανονική μεταφορά TIR, θα διεκπεραιώνονται οι διατυπώσεις εισαγωγής στο τελωνείο προορισμού (χερσαία) ;
Ναι, μετά την άφιξη στον προορισμό, η επιχείρηση TIR τερματίζεται και τα εμπορεύματα μεταφέρονται σε άλλο καθεστώς (εισαγωγή, προσωρινή αποθήκευση κ.λπ.).
γ) Σε περίπτωση διαμετακόμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο για μετακινήσεις προς την Ιρλανδία, πού πρέπει οι κάτοχοι δελτίου TIR να σταματήσουν τη μεταφορά στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Τα τελωνεία στα λιμάνια θα εκτελούν τη σφραγίδα και τον τερματισμό του καθεστώτος TIR στο Ηνωμένο Βασίλειο.
δ) Είναι η χρήση εξουσιοδοτημένων αποστολέων για το TIR ήδη στη Βρετανία;
Η βρετανική τελωνειακή υπηρεσία σκοπεύει να την εφαρμόσει σε μεταγενέστερο στάδιο.
ε) Είναι η χρήση εξουσιοδοτημένων αποστολέων για το TIR ήδη στη Βρετανία;
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπάρχουν ήδη 40 εξουσιοδοτημένοι παραλήπτες που μπορούν να εργαστούν με το TIR.
στ) Θα αυξηθεί ο αριθμός των εσωτερικών τελωνειακών γραφείων και θα είναι ανοικτοί για το TIR;
Ο αριθμός θα παραμείνει αμετάβλητος αυτή τη στιγμή (περίπου 44). ζ) Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση του συστήματος πληροφορικής για τη διαχείριση των κινήσεων TIR (διαμετακόμιση);
Η τελωνειακή υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου ασχολείται με τα συστήματα εισαγωγής-εξαγωγής και διαμετακόμισης, τα τελωνεία θα ενημερώνουν εγκαίρως για τις αλλαγές στις απαιτήσεις.
η) Υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις για το TIR στα σημεία εισόδου / εξόδου;
Όχι, το έγγραφο TIR θα λειτουργεί ως τελωνειακή διασάφηση για τη διαμετακόμιση. Δεν προβλέπονται πρόσθετες απαιτήσεις για τους επόμενους μήνες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ BROCK
Νέα μέτρα που βελτιώνουν την ανθεκτικότητα του Kent, όταν διαταράσσονται υπηρεσίες σε ολόκληρο το αγγλικό κανάλι και θα είναι έτοιμα για χρήση, ανακοίνωσαν οι Highways England την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019. Παραδοσιακά, όταν σημειώθηκαν σοβαρές διαταραχές στις υπηρεσίες διαύλων, τα τμήματα του M20 έκλεισαν και χρησιμοποιήθηκαν για την κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων (HGVs) για την ηπειρωτική Ευρώπη, με ρυθμίσεις γνωστές ως Επιχείρηση Stack (Operation Stack).
Τον Νοέμβριο του 2017, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι, παράλληλα με τις συνεχιζόμενες εργασίες για την εξεύρεση μόνιμης λύσης για το Operation Stack, οι Highways England θα προωθούσαν ενδιάμεσες εναλλακτικές λύσεις για το Operation Stack, που θα μπορούσαν να είναι έτοιμες για χρήση τον Μάρτιο του 2019 και ότι, και στις δύο κατευθύνσεις. Η Επιχείρηση Brock θα είναι διαθέσιμη ως ένα επιπλέον εργαλείο για τη διαχείριση της διαταραχής στο Kent.
Η Επιχείρηση Brock queues, με φορτηγά που προορίζονται για την ηπειρωτική Ευρώπη στην ακτογραμμή M20 και χρησιμοποιεί μια αντίστροφη ροή στο δρόμο που συνδέεται με το Λονδίνο για να επιτρέψει σε άλλες κυκλοφορίας να ταξιδεύουν και στις δύο κατευθύνσεις.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, εκτός από τα φορτηγά αντιστάθμισης M20 μπορούν να δρομολογηθούν στο αεροδρόμιο Manston και, αν χρειαστεί, ο αυτοκινητόδρομος M26 μπορεί να κλείσει και να χρησιμοποιηθεί για την ουρά στα βαρέα φορτηγά. Ο διευθυντής έργων των αυτοκινητοδρόμων της Αγγλίας John Kerner δήλωσε : «Από την επέκταση των 32 ημερών της λειτουργίας του Stack το καλοκαίρι του 2015, εργαζόμαστε ακούραστα με τους εταίρους μας στο Κέντ για να καταστήσουμε την κομητεία πιο ανθεκτική σε διαταραχές από ποτέ άλλοτε.
Η επιχείρηση Brock ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτή την ανθεκτικότητα και προσφέρει μια ασφαλή και κλιμακούμενη απάντηση στη διαταραχή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναβάθμιση έως και 11.000 φορτηγών που κατευθύνονται προς την ηπειρωτική Ευρώπη διατηρώντας ταυτόχρονα την κυκλοφορία άλλων ανθρώπων που ζουν, εργάζονται και ταξιδεύουν μέσα και γύρω από το Κεντ ». Η επιχείρηση Brock έχει στάδια που μπορούν να αναπτυχθούν διαδοχικά, κλιμακούμενα προς τα πάνω ή προς τα κάτω για να καλύψουν τη ζήτηση. Έτσι θα λειτουργήσει η επιχείρηση Brock :
Τα τελευταία χρόνια έχουν ήδη πραγματοποιηθεί σημαντικές βελτιώσεις στη χωρητικότητα υποδοχής στο λιμάνι του Dover και στο Eurotunnel, καθώς και στην προσέγγιση A20 για τον λιμένα, όπου οι αιχμές κυκλοφορίας που φθάνουν στο λιμάνι του Ντόβερ μπορούν να αντιμετωπιστούν από φανάρια στο τέλος του διπλού οδοστρώματος
Εάν αυτή η αυξημένη χωρητικότητα φαίνεται ότι έχει επιτευχθεί, οι αυτοκινητόδρομοι της Αγγλίας μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αντίστροφη ροή στο M20 μεταξύ των κόμβων 8 και 9. Τα φορτηγά που προορίζονται για την ηπειρωτική Ευρώπη θα τεθούν στην ουρά στην ακτή, με τα αυτοκίνητα να χρησιμοποιούν μια σαφώς υπογεγραμμένη αντίθετη ροή στο οδό που οδηγεί στο Λονδίνο .
Εάν το M20 γεμίσει, τα φορτηγά που κατευθύνονται προς το λιμάνι του Dover θα κατευθύνονται προς το αεροδρόμιο Manston, ενώ το M20 χρησιμοποιείται για τη συγκράτηση της κυκλοφορίας για τοEurotunnel.
Τα φώτα κυκλοφορίας στο A256 θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε την κυκλοφορία που φτάνει στο λιμάνι από το Manston, παρόμοια με το υπάρχον σύστημα στο A20.
Εάν η περιοχή συγκράτησης M20 γεμίσει μετά την ενεργοποίηση του αεροδρομίου Manston, θα μπορούσε επιπλέον να χρησιμοποιηθεί και το ακινητοποιημένο M26 για να κρατηθούν τα φορτηγά κατευθυνόμενα προς τον τερματικό σταθμό Eurotunnel.
Τα φορτηγά θα κινούνταν διαδοχικά από την ουρά και θα απελευθερωνόταν από το μπροστινό μέρος της ουράς μόλις υπήρχε χωρητικότητα στους ακροδέκτες θύρας και σήραγγας. Οι οδηγίες για τους οδηγούς φορτηγών θα υπογράφονται σαφώς, θα διαχειρίζονται και θα παρακολουθούνται σε κάθε βήμα.
Οι περιοχές συγκράτησης είναι όλες προσωρινές και θα παραμείνουν στάσιμες μόλις δεν χρειάζονται πλέον. Θα είναι ασφαλείς με κατάλληλες εγκαταστάσεις ευημερίας και πρόσβαση σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης καθ’ όλη τη διάρκεια.
Το σύστημα αναμονής ισχύει μόνο για οδηγούς φορτηγών που κατευθύνονται προς την ηπειρωτική Ευρώπη από το Κεντ.
Όλοι οι άλλοι οδηγοί θα πρέπει να ελέγξουν τις συνθήκες πριν από την τοποθέτηση και, εάν διασχίζουν το κανάλι, επικοινωνήστε με το φορέα παροχής υπηρεσιών για ενημερώσεις.
Οι ρυθμίσεις προσφέρουν μια σημαντική βελτίωση στη Λειτουργική στοίβα και, αποφασιστικά, να διατηρήσουν τον αυτοκινητόδρομο Μ20 ανοιχτό για κυκλοφορία προς τις δύο κατευθύνσεις σε όλες εκτός από τις πιο ακραίες συνθήκες
α) Οι κάτοχοι TIR πρέπει να υποβάλουν πληροφορίες για το φορτίο πριν από την είσοδό τους στο Ηνωμένο Βασίλειο;Εάν ναι, με ποια μέσα και πού;
Όχι, οι κάτοχοι πρέπει απλώς να παράσχουν τα δελτία TIR στους συνοριακούς ελέγχους, που πρέπει να χειρίζονται οι τελωνειακοί υπάλληλοι (σφραγίδες και έλεγχος). Σε ένα δεύτερο στάδιο (6-9 μήνες), τα τελωνεία θα είναι έτοιμα να λάβουν πληροφορίες σχετικά με το φορτίο με ασφάλεια και ασφάλεια και στη συνέχεια θα πρέπει να υποβληθούν πληροφορίες σχετικά με το φορτίο πριν από την είσοδο / αναχώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ως κανονική μεταφορά TIR, θα διεκπεραιώνονται οι διατυπώσεις εισαγωγής στο τελωνείο προορισμού (χερσαία) ;
Ναι, μετά την άφιξη στον προορισμό, η επιχείρηση TIR τερματίζεται και τα εμπορεύματα μεταφέρονται σε άλλο καθεστώς (εισαγωγή, προσωρινή αποθήκευση κ.λπ.).
γ) Σε περίπτωση διαμετακόμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο για μετακινήσεις προς την Ιρλανδία, πού πρέπει οι κάτοχοι δελτίου TIR να σταματήσουν τη μεταφορά στο Ηνωμένο Βασίλειο;
Τα τελωνεία στα λιμάνια θα εκτελούν τη σφραγίδα και τον τερματισμό του καθεστώτος TIR στο Ηνωμένο Βασίλειο.
δ) Είναι η χρήση εξουσιοδοτημένων αποστολέων για το TIR ήδη στη Βρετανία;
Η βρετανική τελωνειακή υπηρεσία σκοπεύει να την εφαρμόσει σε μεταγενέστερο στάδιο.
ε) Είναι η χρήση εξουσιοδοτημένων αποστολέων για το TIR ήδη στη Βρετανία;
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, υπάρχουν ήδη 40 εξουσιοδοτημένοι παραλήπτες που μπορούν να εργαστούν με το TIR.
στ) Θα αυξηθεί ο αριθμός των εσωτερικών τελωνειακών γραφείων και θα είναι ανοικτοί για το TIR;
Ο αριθμός θα παραμείνει αμετάβλητος αυτή τη στιγμή (περίπου 44). ζ) Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση του συστήματος πληροφορικής για τη διαχείριση των κινήσεων TIR (διαμετακόμιση);
Η τελωνειακή υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου ασχολείται με τα συστήματα εισαγωγής-εξαγωγής και διαμετακόμισης, τα τελωνεία θα ενημερώνουν εγκαίρως για τις αλλαγές στις απαιτήσεις.
η) Υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις για το TIR στα σημεία εισόδου / εξόδου;
Όχι, το έγγραφο TIR θα λειτουργεί ως τελωνειακή διασάφηση για τη διαμετακόμιση. Δεν προβλέπονται πρόσθετες απαιτήσεις για τους επόμενους μήνες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ BROCK
Νέα μέτρα που βελτιώνουν την ανθεκτικότητα του Kent, όταν διαταράσσονται υπηρεσίες σε ολόκληρο το αγγλικό κανάλι και θα είναι έτοιμα για χρήση, ανακοίνωσαν οι Highways England την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019. Παραδοσιακά, όταν σημειώθηκαν σοβαρές διαταραχές στις υπηρεσίες διαύλων, τα τμήματα του M20 έκλεισαν και χρησιμοποιήθηκαν για την κυκλοφορία βαρέων φορτηγών οχημάτων (HGVs) για την ηπειρωτική Ευρώπη, με ρυθμίσεις γνωστές ως Επιχείρηση Stack (Operation Stack).
Τον Νοέμβριο του 2017, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι, παράλληλα με τις συνεχιζόμενες εργασίες για την εξεύρεση μόνιμης λύσης για το Operation Stack, οι Highways England θα προωθούσαν ενδιάμεσες εναλλακτικές λύσεις για το Operation Stack, που θα μπορούσαν να είναι έτοιμες για χρήση τον Μάρτιο του 2019 και ότι, και στις δύο κατευθύνσεις. Η Επιχείρηση Brock θα είναι διαθέσιμη ως ένα επιπλέον εργαλείο για τη διαχείριση της διαταραχής στο Kent.
Η Επιχείρηση Brock queues, με φορτηγά που προορίζονται για την ηπειρωτική Ευρώπη στην ακτογραμμή M20 και χρησιμοποιεί μια αντίστροφη ροή στο δρόμο που συνδέεται με το Λονδίνο για να επιτρέψει σε άλλες κυκλοφορίας να ταξιδεύουν και στις δύο κατευθύνσεις.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, εκτός από τα φορτηγά αντιστάθμισης M20 μπορούν να δρομολογηθούν στο αεροδρόμιο Manston και, αν χρειαστεί, ο αυτοκινητόδρομος M26 μπορεί να κλείσει και να χρησιμοποιηθεί για την ουρά στα βαρέα φορτηγά. Ο διευθυντής έργων των αυτοκινητοδρόμων της Αγγλίας John Kerner δήλωσε : «Από την επέκταση των 32 ημερών της λειτουργίας του Stack το καλοκαίρι του 2015, εργαζόμαστε ακούραστα με τους εταίρους μας στο Κέντ για να καταστήσουμε την κομητεία πιο ανθεκτική σε διαταραχές από ποτέ άλλοτε.
Η επιχείρηση Brock ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτή την ανθεκτικότητα και προσφέρει μια ασφαλή και κλιμακούμενη απάντηση στη διαταραχή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αναβάθμιση έως και 11.000 φορτηγών που κατευθύνονται προς την ηπειρωτική Ευρώπη διατηρώντας ταυτόχρονα την κυκλοφορία άλλων ανθρώπων που ζουν, εργάζονται και ταξιδεύουν μέσα και γύρω από το Κεντ ». Η επιχείρηση Brock έχει στάδια που μπορούν να αναπτυχθούν διαδοχικά, κλιμακούμενα προς τα πάνω ή προς τα κάτω για να καλύψουν τη ζήτηση. Έτσι θα λειτουργήσει η επιχείρηση Brock :
Τα τελευταία χρόνια έχουν ήδη πραγματοποιηθεί σημαντικές βελτιώσεις στη χωρητικότητα υποδοχής στο λιμάνι του Dover και στο Eurotunnel, καθώς και στην προσέγγιση A20 για τον λιμένα, όπου οι αιχμές κυκλοφορίας που φθάνουν στο λιμάνι του Ντόβερ μπορούν να αντιμετωπιστούν από φανάρια στο τέλος του διπλού οδοστρώματος
Εάν αυτή η αυξημένη χωρητικότητα φαίνεται ότι έχει επιτευχθεί, οι αυτοκινητόδρομοι της Αγγλίας μπορούν να ενεργοποιήσουν μια αντίστροφη ροή στο M20 μεταξύ των κόμβων 8 και 9. Τα φορτηγά που προορίζονται για την ηπειρωτική Ευρώπη θα τεθούν στην ουρά στην ακτή, με τα αυτοκίνητα να χρησιμοποιούν μια σαφώς υπογεγραμμένη αντίθετη ροή στο οδό που οδηγεί στο Λονδίνο .
Εάν το M20 γεμίσει, τα φορτηγά που κατευθύνονται προς το λιμάνι του Dover θα κατευθύνονται προς το αεροδρόμιο Manston, ενώ το M20 χρησιμοποιείται για τη συγκράτηση της κυκλοφορίας για τοEurotunnel.
Τα φώτα κυκλοφορίας στο A256 θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε την κυκλοφορία που φτάνει στο λιμάνι από το Manston, παρόμοια με το υπάρχον σύστημα στο A20.
Εάν η περιοχή συγκράτησης M20 γεμίσει μετά την ενεργοποίηση του αεροδρομίου Manston, θα μπορούσε επιπλέον να χρησιμοποιηθεί και το ακινητοποιημένο M26 για να κρατηθούν τα φορτηγά κατευθυνόμενα προς τον τερματικό σταθμό Eurotunnel.
Τα φορτηγά θα κινούνταν διαδοχικά από την ουρά και θα απελευθερωνόταν από το μπροστινό μέρος της ουράς μόλις υπήρχε χωρητικότητα στους ακροδέκτες θύρας και σήραγγας. Οι οδηγίες για τους οδηγούς φορτηγών θα υπογράφονται σαφώς, θα διαχειρίζονται και θα παρακολουθούνται σε κάθε βήμα.
Οι περιοχές συγκράτησης είναι όλες προσωρινές και θα παραμείνουν στάσιμες μόλις δεν χρειάζονται πλέον. Θα είναι ασφαλείς με κατάλληλες εγκαταστάσεις ευημερίας και πρόσβαση σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης καθ’ όλη τη διάρκεια.
Το σύστημα αναμονής ισχύει μόνο για οδηγούς φορτηγών που κατευθύνονται προς την ηπειρωτική Ευρώπη από το Κεντ.
Όλοι οι άλλοι οδηγοί θα πρέπει να ελέγξουν τις συνθήκες πριν από την τοποθέτηση και, εάν διασχίζουν το κανάλι, επικοινωνήστε με το φορέα παροχής υπηρεσιών για ενημερώσεις.
Οι ρυθμίσεις προσφέρουν μια σημαντική βελτίωση στη Λειτουργική στοίβα και, αποφασιστικά, να διατηρήσουν τον αυτοκινητόδρομο Μ20 ανοιχτό για κυκλοφορία προς τις δύο κατευθύνσεις σε όλες εκτός από τις πιο ακραίες συνθήκες