• ΕΜΕΙΣ
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

SOS από το Σωματείο “Ο Φάρος” για τα προβλήματα του κλάδου

11 Ιουλίου, 2019
in ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Μείωση των φορτίων στις Εθνικές και διεθνείς μεταφορές
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Επιστολή σε ολους τους βουλευτές του νομού έστειλε το Σωματείο Μεταφορών Ν. Αχαΐας “Ο Φάρος” στην οποία εκθέτει τα παρακάτω μεγάλα προβλήματα του κλάδου: 

– ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΔΙΟΔΙΑ. Οι μεταφορείς θυμίζουν ότι ενώ τα ΙΧ έχουν εκπτώσεις μέχρι 60%, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές δεν έχουν. Επίσης ζητούν την επέκταση των συμβάσεων με τους παραχωρησιούχους για ακόμη 30 χρόνια. Σε μια τέτοια περίπτωση οι εταιρείες θα επανακαθορίσουν το επιχειρηματικό τους πλάνο και θα μειώσουν αισθητά το κόστος διελεύσεων. 

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Το Σωματείο πολύ λογικά δηλώνει ότι αν ανανεωθεί η σύμβαση μετά από 20 χρόνια θα παραμείνουν οι ίδιες εταιρείες στη διαχείριση πάντα με πανάκριβα διόδια (όπως έγινε στο Αεροδρόμιο Αθηνών).

– Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ διέλευσης οχημάτων μεταφοράς από το παλαιό εθνικό δίκτυο της χώρας. Πρόκειται για αντισυνταγματική αξίωση του αρμόδιου Υπουργείου ώστε να πληρώνει ο κλάδος παραπάνω διόδια και να μην χρειάζεται το Δημόσιο να πληρώνει τις προβλεπόμενες ρήτρες περιορισμένων διελεύσεων.

– Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ εξόντωση του κλάδου με τις πρωτοφανείς ασφαλιστικές εισφορές, τον υψηλό ΦΠΑ που δεν άλλαξε όπως στην ενέργεια, το μικρό περιθώριο κέρδους, την απόρριψη κλασικών δαπανών (όπως τα έξοδα οδηγού) κ.α.

– ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ χωρίς νόημα. Επειδή η νομοθεσία είναι νεφελώδης, έχουμε καθημερινά εκατοντάδες περιπτώσεις επιβολής βαρύτατων προστίμων για… κάθε τι. Τα περισσότερα καταπίπτουν με μια απλή ένσταση αλλά στο μεταξύ χάνεται χρόνος και χρήμα έως ότου αποδοθεί το δίκαιο.

– ΤΑ ΞΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΑ που εισέρχονται στην ελληνική επικράτεια και ανεξέλεγκτα “κλέβουν” την εργασία των νόμιμων ελληνικών εταιρειών και αυτοκινητιστών. Σημειωτέον ότι τα εν λόγω φορτηγά έρχονται από εξαιρετικά φθηνότερους φορολογικά προορισμούς και προσφέρουν αδιανόητα χαμηλές τιμές που εξοντώνουν τον κλάδο.

– ΕΡΓΑΤΙΚΗ νομοθεσία αντίστοιχη των ευρωπαϊκών και συγκεκριμένα του Κανονισμού 561/2006. Σήμερα αν υπάρξει βλάβη οχήματος σε μια διαδρομή ακολουθεί εργατικό… πρόστιμο γιατί ο οδηγός ξεπερνά το 8ωρο.

– ΑΝΑΝΕΩΣΗ του στόλου των ελληνικών φορτηγών που είναι τα παλαιότερα στην Ευρώπη π.χ. μέσω ΕΤΕΑΝ ΄ώστε να μειώσουμε τη ρύπανση του περιβάλλοντος και να αυξήσουμε την ασφάλεια για τον εργαζόμενο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

– ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ μίνιμουμ δαπάνης ανά χιλιόμετρο ώστε να μηδενιστεί η μαύρη εργασία που πολλές φορές γίνεται κάτω του κόστους γιατί δεν αποδίδονται φόροι, εισφορές κ.α.

Να θυμίσουμε ότι σήμερα στην Ελλάδα κυκλοφορούν περίπου 33.000 φορτηγά, με 22.000 ιδιοκτήτες και 43.000 εργαζόμενους”.

Previous Post

Τον Αύγουστο η προμήθεια καρτών ταχογράφου

Next Post

Παράταση για παρέκκλιση ADR, μόνο για βυτιοφόρα κάτω των 4t

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Παράταση για παρέκκλιση ADR, μόνο για βυτιοφόρα κάτω των 4t

Παράταση για παρέκκλιση ADR, μόνο για βυτιοφόρα κάτω των 4t

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

2 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

2 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

5 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In