Τις ημέρες αυτές, που οι μεταφορές βιώνουν άλλη μια δύσκολη στιγμή, διάβασα αυτά που έπρεπε να έχουν γίνει αλλά δυστυχώς, έχουν μείνει σε κάποιο, ξεχασμένο συρτάρι – στην καλύτερη των περιπτώσεων – που αφορά την στρατηγική της κυβέρνησης για την ανάπτυξη των μεταφορών.
Δείτε, λοιπόν, τι έπρεπε να γίνει, ώστε οι Οδικές Μεταφορές , των 30.000+ μεταφορέων, που στηρίζει την Ελληνική μεταφορά , να έχει δουλειά και όχι…αργία κάθε ημέρα, λες και είναι Κυριακή…
Στρατηγικές προτεραιότητες:
– ανάπτυξη της περιφερειακής υποδομής μεταφορών.
– προώθησή ως διεθνής κόμβος εμπορευματικών μεταφορών προς όφελος όλων
των Βαλκανικών χωρών.
– εξάλειψη των διασυνοριακών καθυστερήσεων.
– ανάπτυξη της ενεργειακής διασύνδεσης.
• Αναβάθμιση της υποδομής οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων από τα λιμάνια
του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας στις χώρες των Βαλκανίων και
στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
• Προτεραιότητες για τα οδικά δίκτυα:
– Ο οδικός άξονας Χ και ειδικότερα ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού άξονα Χ
που συνδέει τη Θεσσαλονίκη, τα Σκόπια, το Βελιγράδι, το Ζάγκρεμπ και τη
Βουδαπέστη
– Ο πανευρωπαϊκός διάδρομος IX που συνδέει το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με
τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Ουκρανία, τη Βαλτική Θάλασσα και τη Ρωσία
– Ο νέος Αδριατικός – Ιόνιος Διάδρομος μέσω των Δυτικών Βαλκανίων, που συνδέει
το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με το Μαυροβούνιο.