• ΕΜΕΙΣ
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
  • Login
Φορτηγό & Μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO
No Result
View All Result
Φορτηγό & Μεταφορές
Home ΝΕΑ

Σε καραντίνα 14 ημερών οι οδηγοί στις διεθνείς μεταφορές που εισέρχονται στην χώρα – ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!

4 Απριλίου, 2020
in ΝΕΑ
Σε καραντίνα 14 ημερών οι οδηγοί στις διεθνείς μεταφορές που εισέρχονται στην χώρα – ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Επιβολή του μέτρου του κατ’ οίκον προσωρινού περιορισμού (καραντίνα) προσώπων που εισέρχονται στη χώρα από την αλλοδαπή προς περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Δημοσιεύτηκε η σχετική ΚΥΑ για την εφαρμογή των ως άνω έκτακτων μέτρων, και στο Άρθρο 2 αναφέρονται οι ειδικές διατάξεις για τους εργαζόμενους στις διεθνείς μεταφορές, ως εξής:

Οι εργαζόμενοι στις διεθνείς οδικές μεταφορές, ανεξαρτήτως υπηκοότητας, οφείλουν μετά την είσοδό τους στη χώρα:


είτε να διέλθουν αυτής (transit)


είτε να κατευθυνθούν στον προορισμό τους (σημείο εκφόρτωσης εντός Ελλάδας)


και στη συνέχεια να τεθούν σε προσωρινό κατ’οίκον περιορισμό (καραντίνα) για χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών,

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

Δεν ισχύει αν:


α) εκτελέσουν νέο διεθνές δρομολόγιο, οπότε το μέτρο αίρεται οποιαδήποτε στιγμή, ή

β) εκτελέσουν εσωτερικό δρομολόγιο, οπότε το μέτρο αίρεται εφόσον έχουν ήδη συμπληρωθεί επτά (7) ημέρες περιορισμού.

Παραβίαση των παραπάνω διατάξεων επιφέρει διοικητικό πρόστιμο των 5.000€

Επιβολή του μέτρου του κατ’ οίκον προσωρινού περιορισμού (καραντίνα) προσώπων που εισέρχονται στη χώρα από την αλλοδαπή προς περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Δημοσιεύτηκε η σχετική ΚΥΑ για την εφαρμογή των ως άνω έκτακτων μέτρων, και στο Άρθρο 2 αναφέρονται οι ειδικές διατάξεις για τους εργαζόμενους στις διεθνείς μεταφορές, ως εξής:

Οι εργαζόμενοι στις διεθνείς οδικές μεταφορές, ανεξαρτήτως υπηκοότητας, οφείλουν μετά την είσοδό τους στη χώρα:


είτε να διέλθουν αυτής (transit)


είτε να κατευθυνθούν στον προορισμό τους (σημείο εκφόρτωσης εντός Ελλάδας)


και στη συνέχεια να τεθούν σε προσωρινό κατ’οίκον περιορισμό (καραντίνα) για χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών,

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

Δεν ισχύει αν:


α) εκτελέσουν νέο διεθνές δρομολόγιο, οπότε το μέτρο αίρεται οποιαδήποτε στιγμή, ή

β) εκτελέσουν εσωτερικό δρομολόγιο, οπότε το μέτρο αίρεται εφόσον έχουν ήδη συμπληρωθεί επτά (7) ημέρες περιορισμού.

Παραβίαση των παραπάνω διατάξεων επιφέρει διοικητικό πρόστιμο των 5.000€

Related posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022

Επιβολή του μέτρου του κατ’ οίκον προσωρινού περιορισμού (καραντίνα) προσώπων που εισέρχονται στη χώρα από την αλλοδαπή προς περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Δημοσιεύτηκε η σχετική ΚΥΑ για την εφαρμογή των ως άνω έκτακτων μέτρων, και στο Άρθρο 2 αναφέρονται οι ειδικές διατάξεις για τους εργαζόμενους στις διεθνείς μεταφορές, ως εξής:

Οι εργαζόμενοι στις διεθνείς οδικές μεταφορές, ανεξαρτήτως υπηκοότητας, οφείλουν μετά την είσοδό τους στη χώρα:


είτε να διέλθουν αυτής (transit)


είτε να κατευθυνθούν στον προορισμό τους (σημείο εκφόρτωσης εντός Ελλάδας)


και στη συνέχεια να τεθούν σε προσωρινό κατ’οίκον περιορισμό (καραντίνα) για χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών,

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

Δεν ισχύει αν:


α) εκτελέσουν νέο διεθνές δρομολόγιο, οπότε το μέτρο αίρεται οποιαδήποτε στιγμή, ή

β) εκτελέσουν εσωτερικό δρομολόγιο, οπότε το μέτρο αίρεται εφόσον έχουν ήδη συμπληρωθεί επτά (7) ημέρες περιορισμού.

Παραβίαση των παραπάνω διατάξεων επιφέρει διοικητικό πρόστιμο των 5.000€

Επιβολή του μέτρου του κατ’ οίκον προσωρινού περιορισμού (καραντίνα) προσώπων που εισέρχονται στη χώρα από την αλλοδαπή προς περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Δημοσιεύτηκε η σχετική ΚΥΑ για την εφαρμογή των ως άνω έκτακτων μέτρων, και στο Άρθρο 2 αναφέρονται οι ειδικές διατάξεις για τους εργαζόμενους στις διεθνείς μεταφορές, ως εξής:

Οι εργαζόμενοι στις διεθνείς οδικές μεταφορές, ανεξαρτήτως υπηκοότητας, οφείλουν μετά την είσοδό τους στη χώρα:


είτε να διέλθουν αυτής (transit)


είτε να κατευθυνθούν στον προορισμό τους (σημείο εκφόρτωσης εντός Ελλάδας)


και στη συνέχεια να τεθούν σε προσωρινό κατ’οίκον περιορισμό (καραντίνα) για χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών,

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

Δεν ισχύει αν:


α) εκτελέσουν νέο διεθνές δρομολόγιο, οπότε το μέτρο αίρεται οποιαδήποτε στιγμή, ή

β) εκτελέσουν εσωτερικό δρομολόγιο, οπότε το μέτρο αίρεται εφόσον έχουν ήδη συμπληρωθεί επτά (7) ημέρες περιορισμού.

Παραβίαση των παραπάνω διατάξεων επιφέρει διοικητικό πρόστιμο των 5.000€

Tags: 14 ημέρες5.000 ευρώCOVID 19KYAΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣδιεθνομεταφορέςκαραντίνακατ'οίκον περιορισμόκορωναϊόςκορωνοϊόςπρόστιμο
Previous Post

To αγροτικό της Tesla το παραγγέλνεις με 100 δολάρια! (video)

Next Post

Στρες και άγχος επιβαρύνουν τους οδηγούς φορτηγών – Το 75% θεωρεί το επάγγελμα υπερβολικά αγχωτικό

Related Posts

Aποκαλυπτικό ρεπορτάζ του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: Οι τιμές καυσίμων τον Ιανουάριο του 2011 ήταν στα ύψη, όσο και φέτος!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ερχεται το φθηνότερο πετρέλαιο κίνησης, κατατέθηκε η τροπολογία, πόσο πιο φθηνό θα είναι

2 Απριλίου, 2022
Τι αλλάζει με τα ΚΤΕΟ λόγω κορονοϊού!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΚΤΕΟ: Κάθε πότε περνάει το φορτηγό, πότε το ΙΧ και πότε το ΤΑΞΙ;

1 Απριλίου, 2022
Μπλόκα της Τροχαίας στα φορτηγά, αυτή την ώρα, στα διόδια Αφιδνών, στο ρεύμα Λαμίας – Αθήνας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Τα Mικτά Kλιμάκια στον …πάγο! Τελικά, τα θέλουμε ή όχι;

31 Μαρτίου, 2022
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Π.Μυλωνάς που αλλάζει το τοπίο στους Ελληνικούς δρόμους

31 Μαρτίου, 2022
ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΦΑΕ, ΠΣΧΕΜ, ΠΕΕΔ και Ομοσπονδία Ιδιοκτ. ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας & Πελοποννήσου: Υποστηρίξτε τους μεταφορείς αλλιώς πάμε σε απεργίες!

31 Μαρτίου, 2022
Tεστάροντας το νέο SCANIA 460 R στην Σουηδία ( video)
ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Πωλήσεις Επαγγελματικών: Ανοδος στα ελαφρά, μεγάλη πτώση στα λεωφορεία

31 Μαρτίου, 2022
Next Post
Στρες και άγχος επιβαρύνουν τους οδηγούς φορτηγών – Το 75% θεωρεί το επάγγελμα υπερβολικά αγχωτικό

Στρες και άγχος επιβαρύνουν τους οδηγούς φορτηγών - Το 75% θεωρεί το επάγγελμα υπερβολικά αγχωτικό

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!

2 ημέρες ago
To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία

2 ημέρες ago
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»

5 ημέρες ago
Η Volvo ηγείται της αναπτυσσόμενης αγοράς ηλεκτρικών φορτηγών

Υδρογόνο στα φορτηγά: Λύση η άσκοπος χρόνος;

5 ημέρες ago
Φορτηγό & Μεταφορές

Follow us on social media:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Tαχογράφοι: Ερχεται μπαράζ αλλαγών, τι είναι ο μεταβατικός ταχογράφος, ποιους αφορά!
  • To κονβόι με τα φορτηγά στον δρόμο επιστροφής από Τουρκία
  • ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΓΚΙΚΑΣ: «Δεν μπορούν να κάνουν τον αυτοκινητιστή όσοι το είδαν ως χόμπι!»
  • ΕΜΕΙΣ

© 2020

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΦΟΡΤΗΓΑ
  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
  • VAN-VANETTΕ
  • PICK-UP
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  • VIDEO

© 2020

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In