Νέα αναβολή, η έβδομη στη σειρά δόθηκε στην προσφυγή των επαγγελματιών οδηγών που είχαν καταθέσει μέσω του ΠΣΧΕΜ για τον Νόμο Σπίρτζη που απαγορεύει την κυκλοφορία όλων των οχημάτων πάνω από 3,5 τόνους στο παράπλευρο οδικό δίκτυο. H υπόθεση θα δικαστεί στις 18 Σεπτεμβρίου 2018! Όλα αυτά, τη στιγμή που τα πρόστιμα, όπως πληροφορείται το ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, πέφτουν βροχή, δημιουργώντας οργή και απελπισία στους επαγγελματίες οδηγούς και τους ιδιοκτήτες μεταφορικών επιχειρήσεων. Είναι χαρακτηριστικό, ότι, πλέον, οι αστυνομικές αρχές παίζουν το …κλέφτης και αστυνόμος στους παράπλευρούς δρόμους, ώστε να γλιτώσουν – όσο αυτό είναι εφικτό – το πρόστιμο.
1.000 ευρώ πρόστιμο
Στις παραβάσεις που θα διαπιστώνονται από τα αρμόδια όργανα (Τροχαία ή και Μεικτά Κλιμάκια Ελέγχου), θα επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα κατά αναλογία της παραγράφου 1Α του άρθρου 4Α του νόμου 3446/2006 (Φ.Ε.Κ. 49/Α) και πιο συγκεκριμένα:
• 1.000 ευρώ στον ιδιοκτήτη του οχήματος και
• 1.000 ευρώ στον οδηγό του οχήματος. Τα πρόστιμα δε θα καταβάλλονται επιτόπου και σε αντίθετη περίπτωση, μέχρι απόδειξης καταβολής του προστίμου, το όχημα θα ακινητοποιείται. Οι εξαιρέσεις Με βάση τα όσα προβλέπονται στην παράγραφο 8 του 2ου άρθρου του νόμου 4388/2016 (Α/93), το παραλλαγμένο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται για την αποφυγή καταβολής τελών διοδίων ορίζεται ως εξής:
• Π.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου • Π.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών
• Π.Ε.Ο. Ελευσίνας – Θήβας (έως Υλίκη)
• Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ελευθερούπολης
• Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης
• Π.Ε.Ο. Ξάνθης – Κομοτηνής
• Π.Ε.Ο. Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης
• Π.Ε.Ο. Αλεξανδρούπολης – Κήπων
• Π.Ε.Ο. Αλεξάνδρειας – Κοζάνης
• Π.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ευζώνων
• Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης
• παράπλευρο Α/Δ Π.Α.Θ.Ε.