Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό είναι γεγονός. Δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες από μεταφορείς και απλά, αναμένει το πράσινο φως από την γερμανική φίρμα! Ο στόλος δέκα ηλεκτρικών φορτηγών θα παραδοθεί στους δοκιμαστές πελάτες σε λίγο χρονικό διάστημα. Αυτοί οι πελάτες διανέμουν αγαθά μέσω του οδικού δικτύου – αλλά σε πολύ διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες. Η παλέτα φέρει από είδη παντοπωλείου μέχρι δομικά υλικά και πρώτες ύλες. Οι οδηγοί του eActros εκπαιδεύονται ειδικά για να δουλεύουν με το συγκεκριμένο όχημα.
“Στόχος μας είναι να επιτύχουμε τη σειρά παραγωγής και την ωριμότητα για την παραγωγή μιας σειράς ανταγωνιστικών ηλεκτρικών φορτηγών για χρήση σε βαριές μεταφορές από το 2021.”
Εύρος μέχρι 200 km με συνήθη επίπεδα απόδοσης και ωφέλιμου φορτίου
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες τοποθετημένους κοντά στους τροχούςτου πίσω άξονα. Αυτοί οι τριφασικοί ασύγχρονοι κινητήρες ψύχονται με υγρό και λειτουργούν με ονομαστική τάση 400 βολτ. Παράγουν ισχύ 125 kW η καθεμία, με μέγιστη ροπή 485 Nm έκαστη.
Οι σχέσεις μετάδοσης μετατρέπουν αυτό στην εξαιρετική ροπή των 11 000 Nm, με αποτέλεσμα η απόδοση οδήγησης να είναι ισοδύναμη με εκείνη ενός φορτηγού ντίζελ. Το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο αξόνων ανέρχεται σε 11,5 τόνους. Το συγκεκριμένο φορτηγό μπορει να προσφέρει αυτονομία έως και 200 χιλιόμετρα.
Παρέχεται από δύο μπαταρίες ιόντων λιθίου με ισχύ 240 kWh. Οι μπαταρίες φιλοξενούνται σε έντεκα συστοιχίες, συνολικά: τρεις από αυτές βρίσκονται στην περιοχή του πλαισίου, ενώ οι άλλες οκτώ βρίσκονται κάτω από αυτό. Οι μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν πλήρως εντός τριών έως έντεκα ωρών, υποθέτοντας μια ρεαλιστική ικανότητα φόρτισης από 20 έως 80 kW από μια κινητή συσκευή φόρτισης σε μια αποθήκη μιας μεταφορικής εταιρείας.
Το δίκτυο υψηλής τάσης μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο εάν φορτιστούν και οι δύο μπαταρίες χαμηλής τάσης (χαμηλής τάσης).