Και όμως, όποιος έχει κοντή μνήμη καταπίνει με μιας την βολική για το κράτος ιστορία, ότι, για το κλείσιμο της Μαλακάσας φταίνει οι «φορτηγατζήδες». Όποιος όμως, θυμάται τις τραγελαφικές ιστορίες – με τον χιονιά του 2017 – θα διαπιστώσει, ότι, απλά, το πάθημα δεν έγινε μάθημα.
Και έτσι, η Ζηνοβία έκανε ρεζίλι το αδικαιολόγητο κράτος, που προσπάθησε να ρίξει τις ευθύνες στους οδηγούς φορτηγών ( που κακά τα ψέματα βόλεψε πολύ τους φρέσκοκομμένους κυβερνώντες, που έπαθαν …ΣΥΡΙΖΑ).
Οπότε, το έργο είναι γνωστό και έχουν πάντα δυνατό σεναριογράφο, με την σκηνοθεσία της ταινίας «Η Εθνική κομμένη στα δύο 2», να βγάζει ασπροπρόσωπους τους «καλούς» ( τον κρατικό μηχανισμό ) και οι «κακοί» – οδηγοί φορτηγών να είναι πάντα στην σέντρα!
Και ποιος φταίει;
Το κράτος έριξε τις ευθύνες στον «στρατηγό» της Τροχαίας Εθνικών οδών, ο τελευταίος είπε ότι φταίει η ιδιωτική εταιρεία διαχείρισης των αυτοκινητοδρόμων, αυτή με τη σειρά της ανέφερε ότι, κακώς χιόνισε μέσα στον χειμώνα ( περίμεναν χιονόπτωση μετά τον Μάιο), και όλοι μαζί, στο τέλος τα έβαλαν με τους οδηγούς φορτηγών, που, δεν ρώτησαν τον Καλλιάνο, για τον …κακό τους τον καιρό και ότι το αλάτι είναι μόνο για το φαγητό!
Και επειδή η Ζηνοβία δεν θα ξαναέρθει – με αυτό το όνομα – η επόμενη κακοκαιρία, απλά, θα φέρει στους «κινηματογράφους» το επόμενο έργο «Η Εθνική κομμένη στα 3», γιατί , ο νέος διοικητής της Τροχαίας δεν επικοινωνούσε με την Νέα Οδό, τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, επειδή δεν είχαν Whats Up!