Ναι, η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον. Και η επέλαση της …πρίζας δείχνει να κερδίζει έδαφος. Όμως, στην Ελλάδα που οι Εθνικές οδοί κλείνουν με δύο πόντους χιόνι, και όταν οι αλατιέρες ξεμένουν από αλάτι, τότε, η ηλεκτροκίνηση στα φορτηγά, η ανάπτυξη της Χερσαίας Μεταφοράς με καινούργια, σύγχρονης τεχνολογίας φορτηγά, αποτελεί προς το παρόν ένα όνειρο θερινής νυκτός.
Σήμερα, Mercedes-Benz, Volvo, DAF, MAN κ.α. επενδύουν σημαντικά – και πολλά περισσότερα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής είναι εξαιρετικά. Στόλοι φορτηγών της Mercedes-Benz έχουν ενταχθεί σε μεταφορικές εταιρείες στην Στουτγάρδη, την Ολλανδία κ.α. Οι ταχυφορτιστές θα είναι σε κάθε γωνία των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη, ενώ, τα κίνητρα είναι …κίνητρα και όχι «καραμέλες».
Στην Ελλάδα του σήμερα, που ακόμη και η σημερινή κυβέρνηση μοιράζει ΨΙΧΟΥΛΑ σε επιδοτήσεις για τα ΚΤΕΛ και τις μεταφορικές επιχειρήσεις – οι τελευταίες παραμένουν ο βασικός οικονομικός «πνεύμονας» της ελληνικής οικονομίας – επιθυμεί να εισέλθει στη Νέα Εποχή της ηλεκτροκινήσης, μόνο που αν δεν φροντίσει να στηρίξει εμπράκτως και απλόχερα τον κλάδο των μεταφορικών επιχειρήσεων και δεν δώσει κίνητρα για την ανανέωση των φορτηγών – ακόμη και για την αναβάθμιση τους – συντήρηση – είναι σίγουρο ότι, το άλογο θα παραμείνει κουτσό.
Ας πάρει το παράδειγμα των λεωφορείων των ΚΤΕΛ, όπου με τις δυναμικές και συνεχείς παροχές – επιδοτήσεις, η χώρα μας έχει έναν αξιόλογο στόλο – στολίδι, με νέα λεωφορεία, όντας παρακλάδι της τουριστικής εικόνας.
Πρώτα τα κίνητρα να φύγουν από τους δρόμους τα VOLVO F12, να αγοράσουν οι νοικοκυραίοι ιδιοκτήτες μεταφορικών νέα φορτηγά, και μετά, έρχεται και η μπαλαντέζα, όντας το μέλλον των μεταφορών, που τρέχει στο εξωτερικό με «χίλια» και όχι με ταχύτητες αλατιέρας!