Τα προβλήματα των χερσαίων μεταφορών έχουν φθάσει πλέον στο απροχώρητο. Οι χιλιάδες Έλληνες μεταφορείς, οι …ανθεκτικοί οδηγοί φορτηγών, και οι …ήρωες ιδιοκτήτων μεταφορικών θεωρούν ότι, η πολιτεία ούτε τους ακούει, ούτε και τους βλέπει, παρά τις προεκλογικές υποσχέσεις που ήθελε την επίλυση των προβλημάτων σε χρόνο ντε -τε. Έτσι, παρά τα προβλήματα τους, συνεχίζουν να «τρέχουν» με δυσχερείς συνθήκες το μεταφορικό έργο σε όλη την Ελλάδα και με γνώμονα, ότι, αυτή την περίοδο, η τουριστική περίοδο επιφέρει πρόσθετο έργο στις νταλίκες, τα φορτηγά, τα Logistics.
Πλέον, ζητούν να γίνει εντατικοποίηση των ελέγχων, να μειωθεί ο συντελεστής φορολογίας και κυρίως, να «ξεφουσκώσουν» οι παράλογες ασφαλιστικές εισφορές. Επίσης, θεωρούν άδικο το μέτρο – και ακόμη πιο άδικα τα πρόστιμα – στην απαγόρευση κίνησης στο παράπλευρο δίκτυο, ενώ το βασικό τους αίτημα είναι η κατάργηση των μετωπικών διοδίων και εφαρμογή αναλογικών, όπως δεσμεύθηκε ο πρωθυπουργός και ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών.
Παρά τις υποσχέσεις των αρμόδιων υπουργών – αλλά και αρκετών μεγαλόστομων συνδικαλιστών που έχουν μείνει στα λόγια (και έχουν εξαφανιστεί από τις πιάτσες) – το μεγαλύτερο πρόβλημα σήμερα, στις χερσαίες μεταφορές είναι το «χτύπημα» των τιμών, από εταιρείες που θέλουν απλά, να βγουν από το μακρύ, σκοτεινό τούνελ που διανύουν τα τελευταία χρόνια. Ζητούν, λοιπόν, να γίνει άμεση εφαρμογή του κόστους μεταφοράς και τέλος, να σταματήσουν οι χιλιάδες κινήσεις παράνομων φορτηγών.
Στα πιο σημαντικά, που «καίει» την τσέπη τους, είναι να γίνει άμεση ακύρωση της απόφασης ΦΕΚ Β 3769 (26/10/2017) που επιβάλλει απαγόρευση κυκλοφορίας σε όλα τα φορτηγά άνω των 3,5t.σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, γιατί είναι αντισυνταγματική και δημιουργεί ανυπέρβλητα προβλήματα, αφού απαγορεύει στους μεταφορείς να πραγματοποιούν ελεύθερα και με ασφάλεια το μεταφορικό τους έργο και τους οδηγεί υποχρεωτικά στους αυτοκινητόδρομους για να εισπράξουν τα τέλη διοδίων οι παραχωρησιούχοι.