Οι νέοι δρόμοι, οι πανάκριβοι αυτοκινητόδρομοι, που πλέον, διασφαλίζουν – αδιαμφισβήτητα – την οδική ασφάλεια, τόσο των επιβατικών όσο και των επαγγελματικών οχημάτων, τείνουν να γίνουν είδος πολυτελείας, αντί, να χρησιμοποιούνται από το μεγαλύτερο μέρος του όγκου των οχημάτων.
Η εικόνα των γεμάτων παραδρόμων από επιβατικά και φορτηγά παραμένει αμετάβλητη, μαρτυρώντας, ότι, προτιμούν την ταλαιπώρια, την αύξηση της επικινδυνότητας, έναντι των ασφαλέστερων αυτοκινητοδρόμων, που δυστυχώς παραμένουν πανάκριβοι. Όχι, επειδή προτιμούν την ταλαιπωρία και τις μεγαλύτερες χρονικά “αποστάσεις”, αλλά, επειδή πλέον το ταμείο είναι …μείον!
Και φυσικά, όπως διαφαίνεται, οι συμβάσεις με τις ιδιωτικές εταιρείες που τους εκμεταλλεύονται δεν δίνουν περιθώρια για την απομείωση του κόστους, το οποίο πλέον, μοιάζει με κόμπο στον λαιμό των ιδιοκτητών μεταφορικών επιχειρήσεων, των αυτοκινητιστών που καλούνται να πληρώνουν , αναγκαστικά, πανάκριβα διόδια , τόσο προς την Πελοπόννησο όσο και από την Αθήνα προς την Θεσσαλονίκη.
Όπως μας διαβεβαιώνουν οι κυβερνητικοί …πανελίστες και μάνατζερ νέων δρόμων ( που σήμερα, έκαναν «σουλάτσο» στα τηλεοπτικά κανάλια για την «κλειστή ΔΕΘ»), οι νέοι αυτοκινητόδρομοι , με αφορμή τηλεοπτικό αφιέρωμα για το νέο πρότζεκτ Flyer που θα αλλάξει τους δρόμους στην Θεσσαλονίκη, θα παραμείνουν ακριβοί και δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη να γίνουν φθηνότεροι.
Δρόμοι που πλέον, έχουν τεράστιο κόστος για τις μεταφορικές δραστηριότητες, που στηρίζουν την Εθνική οικονομία και με γνώμονα μόνο αυτό, θα έπρεπε σήμερα, να έχουν οικονομικό όφελος – κίνητρο – που θα μπορούν να την χρησιμοποιούν με κόστος σημαντικά απομειωμένο.
Οπότε, ο δρόμος έχει την δική, του ακριβή ιστορία, και όπως μας επισημαίνουν, θα παραμείνει δυσβάσταχτος για κάθε χρήστη του.