Παρά το υψηλό πρόστιμο που επιβάλλεται σε όσους οδηγούς χρησιμοποιούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο για να γλιτώσουν τα διόδια, σύμφωνα με την τροχαία, οι παραβάτες οδηγοί φορτηγών, συνεχίζουν να κινούνται – δικαίως όπως υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι τους μιας και θεωρούν ακόμη και σήμερα παράνομο το μέτρο – σε μεγάλο ποσοστό στο παράπλευρο δίκτυο. Όπως αναφέρουν στελέχη της Τροχαίας των Εθνικών Οδών, πάνω από το 30% των φορτηγών – κυρίως αλλοδαπών – κινούνται στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Η γνώμη του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ είναι ότι, θα πρέπει, άμεσα η νέα κυβέρνηση να συζητήσει με τους αρμόδιους και επικεφαλής των Ομοσπονδιών Φορτηγών, ώστε να δοθεί λύση σε ένα θέμα που έχει φέρει σε οικονομικές “περιπέτειες” τους επιχειρηματίες της ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.
Ακόμη και σήμερα, προβλέπονται πρόστιμα από 1.000 ευρώ ανά οδηγό και ιδιοκτήτη των βαρέων οχημάτων. Πρέπει επίσης να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις (για παράδειγμα λόγω εγγύτητας επιχείρησης, δημοτικών ή ιδιωτικών έργων).
Εξαιρούνται τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων. Το πρόστιμο καταβάλλεται άμεσα διαφορετικά το όχημα ακινητοποιείται. Η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρίσης και της δυσχέρειας των μεταφορικών επιχειιρήσεων.
Παρά το υψηλό πρόστιμο που επιβάλλεται σε όσους οδηγούς χρησιμοποιούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο για να γλιτώσουν τα διόδια, σύμφωνα με την τροχαία, οι παραβάτες οδηγοί φορτηγών, συνεχίζουν να κινούνται – δικαίως όπως υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι τους μιας και θεωρούν ακόμη και σήμερα παράνομο το μέτρο – σε μεγάλο ποσοστό στο παράπλευρο δίκτυο. Όπως αναφέρουν στελέχη της Τροχαίας των Εθνικών Οδών, πάνω από το 30% των φορτηγών – κυρίως αλλοδαπών – κινούνται στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Η γνώμη του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ είναι ότι, θα πρέπει, άμεσα η νέα κυβέρνηση να συζητήσει με τους αρμόδιους και επικεφαλής των Ομοσπονδιών Φορτηγών, ώστε να δοθεί λύση σε ένα θέμα που έχει φέρει σε οικονομικές “περιπέτειες” τους επιχειρηματίες της ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.
Ακόμη και σήμερα, προβλέπονται πρόστιμα από 1.000 ευρώ ανά οδηγό και ιδιοκτήτη των βαρέων οχημάτων. Πρέπει επίσης να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις (για παράδειγμα λόγω εγγύτητας επιχείρησης, δημοτικών ή ιδιωτικών έργων).
Εξαιρούνται τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων. Το πρόστιμο καταβάλλεται άμεσα διαφορετικά το όχημα ακινητοποιείται. Η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρίσης και της δυσχέρειας των μεταφορικών επιχειιρήσεων.
Παρά το υψηλό πρόστιμο που επιβάλλεται σε όσους οδηγούς χρησιμοποιούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο για να γλιτώσουν τα διόδια, σύμφωνα με την τροχαία, οι παραβάτες οδηγοί φορτηγών, συνεχίζουν να κινούνται – δικαίως όπως υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι τους μιας και θεωρούν ακόμη και σήμερα παράνομο το μέτρο – σε μεγάλο ποσοστό στο παράπλευρο δίκτυο. Όπως αναφέρουν στελέχη της Τροχαίας των Εθνικών Οδών, πάνω από το 30% των φορτηγών – κυρίως αλλοδαπών – κινούνται στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Η γνώμη του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ είναι ότι, θα πρέπει, άμεσα η νέα κυβέρνηση να συζητήσει με τους αρμόδιους και επικεφαλής των Ομοσπονδιών Φορτηγών, ώστε να δοθεί λύση σε ένα θέμα που έχει φέρει σε οικονομικές “περιπέτειες” τους επιχειρηματίες της ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.
Ακόμη και σήμερα, προβλέπονται πρόστιμα από 1.000 ευρώ ανά οδηγό και ιδιοκτήτη των βαρέων οχημάτων. Πρέπει επίσης να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις (για παράδειγμα λόγω εγγύτητας επιχείρησης, δημοτικών ή ιδιωτικών έργων).
Εξαιρούνται τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων. Το πρόστιμο καταβάλλεται άμεσα διαφορετικά το όχημα ακινητοποιείται. Η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρίσης και της δυσχέρειας των μεταφορικών επιχειιρήσεων.
Παρά το υψηλό πρόστιμο που επιβάλλεται σε όσους οδηγούς χρησιμοποιούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο για να γλιτώσουν τα διόδια, σύμφωνα με την τροχαία, οι παραβάτες οδηγοί φορτηγών, συνεχίζουν να κινούνται – δικαίως όπως υποστηρίζουν οι εκπρόσωποι τους μιας και θεωρούν ακόμη και σήμερα παράνομο το μέτρο – σε μεγάλο ποσοστό στο παράπλευρο δίκτυο. Όπως αναφέρουν στελέχη της Τροχαίας των Εθνικών Οδών, πάνω από το 30% των φορτηγών – κυρίως αλλοδαπών – κινούνται στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Η γνώμη του ΦΟΡΤΗΓΟ&ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ είναι ότι, θα πρέπει, άμεσα η νέα κυβέρνηση να συζητήσει με τους αρμόδιους και επικεφαλής των Ομοσπονδιών Φορτηγών, ώστε να δοθεί λύση σε ένα θέμα που έχει φέρει σε οικονομικές “περιπέτειες” τους επιχειρηματίες της ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.
Ακόμη και σήμερα, προβλέπονται πρόστιμα από 1.000 ευρώ ανά οδηγό και ιδιοκτήτη των βαρέων οχημάτων. Πρέπει επίσης να φέρουν ειδική άδεια, η οποία χορηγείται μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις (για παράδειγμα λόγω εγγύτητας επιχείρησης, δημοτικών ή ιδιωτικών έργων).
Εξαιρούνται τα φορτηγά κάτω των 3,5 τόνων. Το πρόστιμο καταβάλλεται άμεσα διαφορετικά το όχημα ακινητοποιείται. Η κίνηση των φορτηγών στο παράπλευρο δίκτυο έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, λόγω της κρίσης και της δυσχέρειας των μεταφορικών επιχειιρήσεων.